again, de reden voor een abortus is totale bijzaak. Boeit niet, hun lichaam hun keuze.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:53 schreef Za het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook nergens, maar het wordt misschien te vaak ingezet wegens te laks om anticonceptie te gebruiken.
Zie de duizelingwekkende aantallen gepost door The Fresh Prince, omgerekend ruim 700.000 verkrachtingen per jaar alleen al in Texas.
Dat is meer dan ongeloofwaardig.
Ja, die kant gaan we op. Ik ben liever voor het jaren 90 normaal. Toen we nog opschrikte van dit soort berichten.quote:
Dat is nog geen reden om te doen alsof abortus een feestje is.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:06 schreef Aberkullie het volgende:
Prima toch, allemaal door die gare conservatieve idioten die er een verbod op gooien.
jij wilt dat vrouwen geen eigen keuzes maken. Dat was al wel duidelijk hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, die kant gaan we op. Ik ben liever voor het jaren 90 normaal. Toen we nog opschrikte van dit soort berichten.²
In de jaren '90 werd er ook in de US niet zo krampachtig gedaan over dit soort onderwerpen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, die kant gaan we op. Ik ben liever voor het jaren 90 normaal. Toen we nog opschrikte van dit soort berichten.²
Sorry maar je verkondigd hier geen feiten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:55 schreef Bofjijff het volgende:
again, de reden voor een abortus is totale bijzaak. Boeit niet, hun lichaam hun keuze.
nee het is de mening van elk normaal denkend mens idd.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:59 schreef Za het volgende:
[..]
Sorry maar je verkondigd hier geen feiten.
Bizar is abortie verbiedenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:08 schreef Za het volgende:
[..]
Daar verschilt men over van mening.
Maar ze inzetten als onderdeel van een campagne: Gratis abortussen en vasectomies!
Is bizar gewoon.
Misschien moesten mannen wat meer beperkt worden in hun eigen keuzes maken, zie ook de honderdduizenden verkrachtingen in Texas.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:56 schreef Bofjijff het volgende:
jij wilt dat vrouwen geen eigen keuzes maken. Dat was al wel duidelijk hoor.
Riep je?quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:59 schreef Za het volgende:
Planned Parenthood biedt gratis abortussen en vasectomieën aan bij DNC
Planned Parenthood biedt meer aan dan alleen een gratis T-shirt of sticker tijdens de Democratische Nationale Conventie (DNC) komende week: de organisatie biedt gratis vasectomieën, medicamenteuze abortus en noodanticonceptie aan.
Planned Parenthood Great Rivers of St. Louis kondigde in een X-bericht aan dat er op 19 en 20 augustus een bus naar de DNC in Chicago gaat om gratis diensten aan te bieden.
"Daar komen we, Chicago! Onze mobiele gezondheidskliniek zal in de West Loop zijn met @:ChiAbortionFund & @:TheWienerCircle van 19 tot 20 augustus, en GRATIS vasectomieën en medicamenteuze abortus aanbieden," aldus de post. "EC zal ook gratis beschikbaar zijn zonder afspraak."
De locatie van Planned Parenthood gaf aan dat er een wachtlijst is voor vasectomieën tijdens hun bezoek aan het congres.
"We hebben momenteel een wachtlijst voor gratis vasectomieën", aldus een vervolgbericht van X. "Repost om het nieuws te verspreiden!"
https://www.foxnews.com/t(...)ions-vascetomies-dnc
Jippie! Komt allen!
Dat doet dan ook helemaal niemand, op TS na dan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om te doen alsof abortus een feestje is.
Het is jouw mening.quote:[img]htt[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zondag 18 augustus 2024 18:00 schreef Bofjijff het volgende:
nee het is de mening van elk normaal denkend mens idd.
Wat is je idee? Verkrachtingen verbieden en dan stopt het? Oh wacht...quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:03 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien moesten mannen wat meer beperkt worden in hun eigen keuzes maken, zie ook de honderdduizenden verkrachtingen in Texas.
Dan hadden al die vrouwen dit probleem niet.
De geestelijke schade ten gevolge van een verkrachting en een abortus zijn nog niet eens geadresseerd.
Overigens was deze medicatie er in de jaren '90 nog niet in de VS, maar dat terzijde. Je kunt het ook gewoon online bestellen. Maar goed gewoon een schaamteloze poging tot desinformatie van TS natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In de jaren '90 werd er ook in de US niet zo krampachtig gedaan over dit soort onderwerpen.
Eigenlijk sinds 1973 al niet meer, zie ook Roe v. Wade.
Helaas hebben religie gekkies het in veel staten het weer voor het zeggen gekregen.
ik mag hopen dat jij geen vrouw bentquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:08 schreef Za het volgende:
[..]
Het is jouw mening.
Vraag je eens af waarom er zoveel vrouwen verkracht worden, en hoe men dit probleem bij de bron zou kunnen aanpakken.
Zogenaamd zo begaan met vrouwen
[..]
Het is jouw mening.
Vraag je eens af waarom en zo gigantisch veel vrouwen verkracht worden, en door wie.
En hoe men dit probleem bij de bron zou kunnen aanpakken.
Zgn strijden voor vrouwenrechten, maar de mannen moeten blijkbaar hun gang kunnen blijven gaan, dan zetten we gewoon wat abortusbussen in.
Sinds de transitie wel, geloof ik. En dat geluk gun ik haar.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:09 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik mag hopen dat jij geen vrouw bent
dan zou je nog meer voor eigen keuzevrijheid moeten zijn lijkt mequote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sinds de transitie wel, geloof ik. En dat geluk gun ik haar.
Hoezo? Gehuwden kunnen gewenst maar ook ongewenst zwanger worden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Verkrachtingen buiten beschouwing gelaten. Maar als mensen seks zouden beperken tussen 2 met elkaar gehuwden zouden we deze lapmiddelen niet eens nodig moeten hebben.²
ook daar heb jij (als extremist) niks over te zeggen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Verkrachtingen buiten beschouwing gelaten. Maar als mensen seks zouden beperken tussen 2 met elkaar gehuwden zouden we deze lapmiddelen niet eens nodig moeten hebben.²
Lapmiddel?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Of geluk. Allemaal kwestie van de juiste mindset.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:15 schreef Jippie het volgende:
Er zijn ook vrouwen die terwijl ze anti-conceptie gebruiken zwanger raken. Hebben die dan pech?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |