quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:14 schreef tong80 het volgende:
WTF wie is deze hakkelende dominees zoon ? Was de rappert van daarnet Paverotti bij vergeleken. Je gaat nog naar Jan Douwe terugverlangen.
Wat is ditquote:
Dit publiek heeft dat als ontbijt denk ik. Met haveryoghurt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:23 schreef Document1 het volgende:
Ik voel me zo zeewier op dit moment.
Ik dacht ik hou het ff vol en het is wel tof geworden eigenlijk. Meer iets voor 5 uur in de nacht als je mij vraagt maar goed. Oh en eens over die dame met dat gouden shirt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit publiek heeft dat als ontbijt denk ik. Met haveryoghurt.Ze gaan helemaal zen.
Is dit echt om 5 uur 's nachtsquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:43 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik dacht ik hou het ff vol en het is wel tof geworden eigenlijk. Meer iets voor 5 uur in de nacht als je mij vraagt maar goed. Oh en eens over die dame met dat gouden shirt.
Mja anders vallen ze wel een beetje uit de toon op Lowlands hequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:06 schreef Sardu het volgende:
Ik zit even die live uitzending te kijken op NPO, maar zit de regie aan de drugs ofzo? Dat constante veranderen van camera is maar knap irritant en krijg er koppijn van.
zo die heb ik dit jaar op de zwarte cross gezien, veld liep leeg, zo slecht als dat was zeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Men liep ook jarenlang achter de Jeugd van Tegenwoordig aan.
Nog beter verwoord.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:15 schreef Quona het volgende:
nu pop up choir. die pop up betekent dat ze een paar rando’s van het veld hebben geplukt om te zingen? zo klinkt het althans haha
Dit is echt chenant.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lijkt wel EO Jongerendag dit
Zouden ze willen.....dat koor. Het doet me aan een nicht van me denken. Die is ook megalomaan. Spinazie academie niet afgemaakt, maar is zangeres, actrice journaliste etc. Heeft ook een autistische zoon die niet autistisch is en ooit een miskraam gehad, terwijl dat haar zus overkwam. Dat soort mensen kennen geen schaamte. Net als deze gast dus. Moet ook denken aan de Australische breakdanseres op de Olympische Spelen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:51 schreef Document1 het volgende:
Echt een kinderen voor kinderen bandje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |