Nooit begrepen wat men zo geweldig vindt aan Big Thiefquote:
Ik welquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat men zo geweldig vindt aan Big Thief
Al vind ik Not wel tof en deze versie wel fijn
Het zou wel in mijn straatje moeten liggen maar op de een of andere manier valt het nietquote:
Te lo-fi voor jou misschien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou wel in mijn straatje moeten liggen maar op de een of andere manier valt het niet
Die conclusie trok ik op Solar ook al, daar stonden ze een paar weken geleden ook. "niet mijn ding" was toen al mijn reactiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:59 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik zit nu een stukkie Prins S. & De Geit te kijken.
Nee, dit is niet meer mijn wereld.
Dit lijkt als een South Park real life act.
Maar ik snap de populariteit van zo'n act niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die conclusie trok ik op Solar ook al, daar stonden ze een paar weken geleden ook. "niet mijn ding" was toen al mijn reactie
Men liep ook jarenlang achter de Jeugd van Tegenwoordig aan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:17 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Maar ik snap de populariteit van zo'n act niet.
Jij?
Nee, ik ook niet, maar waarschijnlijk ben ik te oud voor de doelgroep...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:17 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Maar ik snap de populariteit van zo'n act niet.
Jij?
Ja, daar heb ik me elke keer weer over verbaasd als ik ze weer een keer live zag. Op plaat ging het misschien nog wel, maar op het podium is het gewoon een slecht klinkende chaos. Stond een keer op PInkpop er met een vriendin naar te kijken van een afstandje, zegt ze: "goh, het zou misschien best nog wat zijn als ze hun mond eens een keer hielden"quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Men liep ook jarenlang achter de Jeugd van Tegenwoordig aan.
Ow, dat was op Pinkpop ook al. Een stagiaire vanuit een busje dat backstage stondquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:31 schreef SpaceOddity het volgende:
De streams worden aan elkaar gepraat door een stagiaire.
Volgens mij werkt ie voor de NPO ofzo....diezelfde gast deed dit bij Pink pop ook...net zo houterigquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:31 schreef SpaceOddity het volgende:
De streams worden aan elkaar gepraat door een stagiaire.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |