En dan nog 5000 influencers die als guest daar rondlopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:07 schreef beantherio het volgende:
De OP maar even geactualiseerd. Daarbij vroeg ik me wel af wat het exacte aantal bezoekers nu eigenlijk is. In een artikel van festileaks lees ik nu dat het nu en vorig jaar 65.000 zou zijn. In een bericht van gemeente Dronten lees ik dit ook.
edit: voor zowel 2023 als 2024 het aantal toch maar op die 65.000 gezet. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik voor alle edities vanaf 2018 berichten tegenkom dat het aantal ook toen ook al zo hoog zou zijn. Maar voor die jaren klinkt het wat minder zeker.
Ik las ergens dat er in ieder geval 2500 man crew werkt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan nog 5000 influencers die als guest daar rondlopen.
Ja ik kan dat nietquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Lijkt me toch een 'ideaal' moment zo vlak voor Lowlands
Die is er niet toch? Ik moet wel bekennen dat ik erg lekker ga op dit nieuwe single van haarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onze Merol heeft ook niet veel om het lijf hè?
Ze kwam effe langs bij Jungle By Nightquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die is er niet toch? Ik moet wel bekennen dat ik erg lekker ga op dit nieuwe single van haarmet die kouwe kermis
Is volgens mij alweer een tijdje de trend bij het opnemen van concerten. Niet dat ik er fan van ben verder.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:06 schreef Sardu het volgende:
Ik zit even die live uitzending te kijken op NPO, maar zit de regie aan de drugs ofzo? Dat constante veranderen van camera is maar knap irritant en krijg er koppijn van.
Het was binnen 20 minuten uitverkocht: dan is de vraag of die prijs asociaal is niet meer zo heel relevant.quote:
Daar heb je een punt. Maar is het het waard?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het was binnen 20 minuten uitverkocht: dan is de vraag of die prijs asociaal is niet meer zo heel relevant.
Voor mij is het het niet meer waard maar voor zat anderen blijkbaar wel. Het is wel duidelijk dat het niet bij iedereen puur om de muziek gaat. Die gaan voor "de sfeer" enzo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar is het het waard?
Als ik NPO2 kijk zie ik alleen maar onbekende bandjes.
David Kushner had een grote hit dit jaar, Miles Kane speelt een set vol indie classics en Jungle By Night is een bekende naam op de dansvloer. Ik wil dat geen onbekenden noemenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar is het het waard?
Als ik NPO2 kijk zie ik alleen maar onbekende bandjes.
Maar als je het vergelijkt met Pink pop of Glastonburyquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
David Kushner had een grote hit dit jaar, Miles Kane speelt een set vol indie classics en Jungle By Night is een bekende naam op de dansvloer. Ik wil dat geen onbekenden noemen
Dat is waarom ik er net als bij Pinkpop wegzap. Fucking shit al die shots.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:06 schreef Sardu het volgende:
Ik zit even die live uitzending te kijken op NPO, maar zit de regie aan de drugs ofzo? Dat constante veranderen van camera is maar knap irritant en krijg er koppijn van.
Dit is de middag hè? En ja Lowlands is wat karig qua headliners dit jaar en dan heeft er ook nog eentje afgezegdquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar als je het vergelijkt met Pink pop of Glastonbury
Dat is elk jaar toch, dat je weinig kent wat buiten de eerste 3 stages staat? Tot aan Anetha eigenlijk alleen maar bekende namen. Ik ken er 2 niet. Daaronder heb je de namen uit de India/Lima (en vroeg in de Heineken), dat zijn natuurlijk vaak nieuwe of minder bekende acts.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:34 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien begin ik oud te worden maar als ik op https://lowlands.nl/acts/ kijk herken ik maar een handje vol namen.
716 gulden. Biertje 8,30.quote:
De inflatie hep wel behoorlijk toegeslagen ja. Nu heb je net 2 bier en 2 bakjes friet voor wat de eerste paar edities de ticketprijs wasquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
716 gulden. Biertje 8,30.
Geen geld.
Dat Paradise radio wat onderaan staat was wel top trouwens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoezo was vroeger alles beter? 30 jaar geleden was het programma nu nog niet eens begonnen, ha!
https://i.imgur.com/BAZbZV7.jpeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop