Daar vind ik de beats over het algemeen wel beterquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Men liep ook jarenlang achter de Jeugd van Tegenwoordig aan.
Slayer en motorhead stonden toch ook niet de alpha.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 07:35 schreef tong80 het volgende:
Nu Big Thief. Ik begrijp de hype niet. Wat een zeikmuziek. Zelfs de ADHD camera's kunnen er niks aan verbeteren.
En waarom in de Bravo en niet in de Alpha ? Ze zijn toch "groot?"
Zelfde tentje als Sex Pistols en Stooges, als ik het wel heb.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 08:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Slayer en motorhead stonden toch ook niet de alpha.
Ben Benieuwd. Deze Stefan S. en de geit gaan groot worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zometeen The Lathums op de stream zie ik. Eigenlijk nog niet zo bekend met ze, maar ik vond The Coral en The Maccabees ook wel tof, dus denk dat ik het wel vermakelijk ga vinden.
Mwa, ze gaan al een tijdje mee en heb niet het idee dat het nog groter gaat worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben Benieuwd. Deze Stefan S. en de geit gaan groot worden.
Ik kende prins 's en de geit ook niet maar zag ze afgelopen jaar op werchter voor het eerst en verbaasde me over hoeveel jeugdigen alles stonden mee te schreeuwen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, ze gaan al een tijdje mee en heb niet het idee dat het nog groter gaat worden.
Tenzij ze volgend jaar met het songfes..ohnee
Op Lowlands ook wat "ouderen"quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik kende prins 's en de geit ook niet maar zag ze afgelopen jaar op werchter voor het eerst en verbaasde me over hoeveel jeugdigen alles stonden mee te schreeuwen.
1,2 in de rij voor de kinderboerderij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |