@Japepk zou geweldig zijn als je Paul zou kunnen strikken voor een podcast.quote:
Zeker! En het plan leeft nog steeds. Ben zelf al wat research aan het doen en een opzet aan het maken, maar het zou tof zijn om een mede podcaster te vinden die het avontuur aan wil gaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
@:japepk zou geweldig zijn als je Paul zou kunnen strikken voor een podcast.
Mooi interview, geweldige manquote:
Ik ben eens naar Rhens gereden, toen ik in de buurt van Koblenz verbleef. Ook daar weer een ‘fout’ gevonden. B&A hebben een rondje om die Lambertikerk gelopen en stappen teleurgesteld in de taxi naar het station. Onderweg komen ze langs de Konigsstuhl, net buiten het stadje.quote:
Ze willen naar huis, dus misschien wilden ze naar een groter station waar internationale treinen stoppen. Dan zou ik hier ook naar Leeuwarden gaan en niet in Habbekutteveen naar het station gaan en verwachten dat ik op de trein naar Milaan kan stappen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:31 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik ben eens naar Rhens gereden, toen ik in de buurt van Koblenz verbleef. Ook daar weer een ‘fout’ gevonden. B&A hebben een rondje om die Lambertikerk gelopen en stappen teleurgesteld in de taxi naar het station. Onderweg komen ze langs de Konigsstuhl, net buiten het stadje.
Het station ligt 50 meter achter de kerk…
Ja je ziet in het interview ook wel dat Paul "een verschrikkelijke man" om mee te werken is. Vind het wel zielig voor Aad hoe hij van die nare, niet meewerkende acteurs moest verdragen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Mooi interview, geweldige man![]()
![]()
Zeer triest om te horen dat het niet zo goed gaat met zijn vrouwJe gunt ze het eeuwige goede leven
Benieuwd of Aad ook een rekening naar RTL gaat sturen voor die paar seconden uitgezonden B&A materiaal
Koblenz is vijf minuten treinen. Als ik in Deinum zou zitten, riep ik ook geen taxi op het stationsplein, maar nam ik gewoon de eerstvolgende stoptrein naar Leeuwarden, om vanaf daar heel ontspannen naar Milaan te rijden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ze willen naar huis, dus misschien wilden ze naar een groter station waar internationale treinen stoppen. Dan zou ik hier ook naar Leeuwarden gaan en niet in Habbekutteveen naar het station gaan en verwachten dat ik op de trein naar Milaan kan stappen.
Nu ga je er van uit dat B & A wisten dat dat deurpie een treinstation had. Ze kenden dat gehucht verder niet. Ze waren met een taxi gearriveerd, dus het was logisch dat ze met diezelfde taxi terug gingen naar, ik denk, Koblenz omdat ze daar wisten dat er een station was.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:57 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Koblenz is vijf minuten treinen. Als ik in Deinum zou zitten, riep ik ook geen taxi op het stationsplein, maar nam ik gewoon de eerstvolgende stoptrein naar Leeuwarden, om vanaf daar heel ontspannen naar Milaan te rijden.
En van waar ze het water in rennen is 100 meter verderop gewoon een viaduct waarmee de boeven naar de overkant kunnen rennen om B&A aan de andere kant je te wachten.quote:Op maandag 7 oktober 2024 01:28 schreef Claude_Viole het volgende:
Ja, en in Vianden, in Luxemburg, worden ze ook achternagezeten door De Baron, B100, HH en een crapload andere boeven die we niet kennen. Ze rennen opeens door de straten van Vianden, en opeens rennen ze in het Zwarte Woud wat zo'n ruime 300 kilometer reizen is. Of het was een ander bos, maar niet eens dichtbij Vianden zelf.
Die foto is anders uit Verzonken Stad.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:05 schreef JOO het volgende:
Bij Shownieuws lieten ze een week geleden beelden zien van een opgeknapte versie van De verdwenen kroon.[ afbeelding ]
Oeps, foutje moet kunnen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die foto is anders uit Verzonken Stad.
Er worden vanaf nu geen fouten meer gemaakt!quote:
Bassie is geboren als clown, waarschijnlijk waren zijn ouders ook echte clowns, dan kan een acrobaat niet je broer zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:00 schreef TLC het volgende:
Adriaan : 'ik ben weleens vaker in Spanje geweest, samen met mijn broer..'
En dat is zeker niet de enige keer dat gedaan wordt alsof het geen broers zijn, en dat snap ik totaal niet, waarom zouden ze in de series geen broers van elkaar mogen zijn![]()
![]()
Dan moet de titelsong herschreven worden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 01:00 schreef TLC het volgende:
Adriaan : 'ik ben weleens vaker in Spanje geweest, samen met mijn broer..'
En dat is zeker niet de enige keer dat gedaan wordt alsof het geen broers zijn, en dat snap ik totaal niet, waarom zouden ze in de series geen broers van elkaar mogen zijn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |