quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens Bassie wel. Maar het zou ook gewoon een sterk verhaal kunnen zijn.
Dat hij een pistool mee kon nemen uit Amerika vind ik dan wel erg ongeloofwaardig.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:01 schreef Ceviche het volgende:
Maar nou het Brood pistool. We staan met de Lachspektakelshow twee dagen in een sporthal in Utrecht en laten het decor en de rekwisieten uiteraard gewoon staan. Maar de rekwisieten hadden wij beter op moeten bergen. Want wij hadden een act waarbij Adriaan zogenaamd een luchtballon kapot schoot, die Bassie boven zijn hoofd hield en waar nadat hij kapot geschoten was, tot grote pret van de jeugd, allemaal water uit kwam op het hoofd van die domme Bassie.
Nou waren wij een keer in Amerika tegen een prachtig cowboypistool aangelopen en laat nou uitgerekend dat pistool in Utrecht gejat worden. Dus de andere dag gauw iemand naar een Intertoys winkel gestuurd en een speelpistool laten halen. Dus de voorstelling was minimaal gered. Ik vertel dat een week later tegen Paul en die gaf mij een adres in Düsseldorf van een winkel in jachtgeweren etc. en daar zou ik ook zo’n cowboypistool kunnen kopen. Maar ik moest wel zijn naam noemen. En desnoods mochten ze hem bellen.
’Oh ja,’ zei hij ‘en breng als je gaat voor mij ook drie vergunningvrije start/alarmpistolen mee. Want die voetzoeker van een Herman Brood loopt mijn de oren van mijn kop te zeuren om een pistool. Maar ik weet zeker dat als ik die halve zool een echt pistool verkoop, ga ik de andere dag al voor schut. Dus verkoop ik hem om van het gezeur af te zijn wel een alarmpistool.’
Een paar dagen later had ik mijn prachtige cowboycolt, die ik door een bevriende bankwerker onklaar heb laten maken om geen moeilijk heden met de politie te krijgen. En ik leverde de drie alarmpistolen bij Paul af. En een paar dagen later had ook Herman Brood zijn ‘vuurwapen’. Hij haalde het om zeven uur op in de van Breestaat en zat al om half tien diezelfde avond nog in de shit doordat die gek uit de rijdende trein op mensen stond te ‘schieten’ die voor de overweg stonden te wachten. Het bleek dat Paul hem goed ingeschat had. Want wat zou er gebeurd zijn als Paul hem een echt pistool had verkocht?
Zelf heb ik ook zo’n alarmpistool gehouden. Maar niet lang. Want hoewel het totaal ongevaarlijk was, is het een half jaar later uit mijn handschoenenkastje van mijn auto gejat door enkele circusmedewerkers die in Eindhoven een aantal homo’s er de doodschrik mee aanjoegen. Wij stonden namelijk met ons circus vlak naast een homo ontmoetingsplaats. En die personeelsleden vonden het nodig om zich bezig te houden met het z.g. potenrammen.
Wel in een B&A serie. Dit had de Plaaggeest moeten weten.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 08:37 schreef TLC het volgende:
Als je alle ramen in een stad zwart verft, ik vraag me af of dat echt werkt.. dat mensen dan s'ochtends denken dat t nog nacht is![]()
Diewist dat ook. Daarom deed hij het.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel in een B&A serie. Dit had de Plaaggeest moeten weten.
Pre-2001 was een andere tijd, vergeet dat niet. Met de juiste vergunningen en aangevuld "maar meneer, er zitten geen kogels bij, het juiste vergunning heb ik hier en we gaan 'm onklaar maken voor een voorstelling" komt de vlotte babbel van een ras-Maasluizenaar een heel eind.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 02:54 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat hij een pistool mee kon nemen uit Amerika vind ik dan wel erg ongeloofwaardig.
Een regelrechte schande!quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 00:26 schreef TLC het volgende:
En waarom maken ze een rode knop op een broodddeegmachine als je toch niet op de rode knop mag drukken![]()
![]()
Bij B&A heb ik het idee dat ze het een heel normaal nummerbord vindenquote:
Het is een huurauto. Je krijgt geen opties bij het huren om zelf je kenteken uit te zoeken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 11:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Bij B&A heb ik het idee dat ze het een heel normaal nummerbord vinden![]()
069 FAN ? Toch niets geks aan? De dubbele betekenis niet kennende
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachenquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:32 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)h-valley-na-autopech
Zeker water uit de geiser van de auto gebruikt om de afwas mee te doen![]()
of gewoon toch het badwater drinkenquote:Op zondag 23 augustus 2026 09:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen
Ik snap wel waarom dat fout gegaan is, het was een Fransman en Bassie Et Adrièn is natuurlijk na Europa deel 1 nooit verder meer in Frankrijk verschenen.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:32 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)h-valley-na-autopech
Zeker water uit de geiser van de auto gebruikt om de afwas mee te doen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |