abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217860951
Guck mal, das sind doch die Crocksons :o
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_217887705
Zijn de hoorspelen eigenlijk ergens online te luisteren?
Ik heb nog een bandje van de versie van de Diamant, en het is interessant hoe deze versies net weer anders (korter) zijn dan de serie. Bij de Diamant wordt er bijvoorbeeld met een vliegtuig over het kasteel van de boeven gevlogen en zingt Adriaan Zo vrij als een vogel.
  zondag 8 juni 2025 @ 19:23:24 #78
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217887926
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 18:59 schreef Writersright het volgende:
Zijn de hoorspelen eigenlijk ergens online te luisteren?
Ik heb nog een bandje van de versie van de Diamant, en het is interessant hoe deze versies net weer anders (korter) zijn dan de serie. Bij de Diamant wordt er bijvoorbeeld met een vliegtuig over het kasteel van de boeven gevlogen en zingt Adriaan Zo vrij als een vogel.
De bedoeling was in de serie met een zweefvliegtuig te vliegen, maar dat ging cameratechnisch mis, las ik op de site van Adriaan.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_217888314
Dat is interessant. Ik vond juist de opnames in de Sleutel met het zweefvliegtuig veel toevoegen. Gezien ze ook weer vlogen in de Professor, is het misschien uiteindelijk wel verfrissend dat het niet in de Diamant zat.
  maandag 9 juni 2025 @ 10:33:14 #80
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217891862
Ik vraag me al tijden af, wat voor auto B100 heeft op Curacao. Die witte pick up, die Vlugge Japie dan steelt. Aan sommige details denk ik dat het een Citroën is, maar verder….?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')