Het zal van Aadje allemaal niet teveel mogen kosten he. Dan valt het mee dat hij Timo Martin laat komen en niet een of andere lokale kneus die voor drie consumptiebonnen komt zingen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 18:31 schreef NailQueen het volgende:
Van wat ik weet is dat Tino Martin live ook aardig uit de toon kan vallen
Die zal voor het zingen van 2 liedjes ook al wel 10k vragen, ik weet niet hoeveel geld Aad nu nog heeft voor de overige artiesten.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zal van Aadje allemaal niet teveel mogen kosten he. Dan valt het mee dat hij Timo Martin laat komen en niet een of andere lokale kneus die voor drie consumptiebonnen komt zingen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2026 11:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zal van Aadje allemaal niet teveel mogen kosten he. Dan valt het mee dat hij Timo Martin laat komen en niet een of andere lokale kneus die voor drie consumptiebonnen komt zingen.
Het kost Aad geen stuiver, hij krijgt er waarschijnlijk zelfs geld voor. Het is Mediadome die het concert geïnitieerd heeft en organiseert, dus die partij draait ook op voor alle kosten et cetera.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 12:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die zal voor het zingen van 2 liedjes ook al wel 10k vragen, ik weet niet hoeveel geld Aad nu nog heeft voor de overige artiesten.
Sowieso, videobanden, die kwaliteit gaat na een paar jaar ook achteruit.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 16:57 schreef WouterBoeve het volgende:
Bassie & Adriaan verzameling te koop: https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2449444892 op marktplaats staan weer originele videobanden, hoogste bod is nu al 750 euro, het is leuk om de videobanden te hebben maar kom op 750 euro is het toch niet waard?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 04:30 schreef TLC het volgende:
De tweede artiest die gaat optreden is trouwens ook al bekend gemaakt :
[ afbeelding ]
Het is een pronk-object. En het slaat werkelijk nergens op, want die Penta's zijn destijds als warme broodjes over de toonbank gegaan (waren 10 gulden-tapes bij V&D in de jaren 80).quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sowieso, videobanden, die kwaliteit gaat na een paar jaar ook achteruit.
Dat zou ik dan wel weer leuk vinden, een of andere onbekende zangeres die onder Willeke Lamberti optreedt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 04:30 schreef TLC het volgende:
De tweede artiest die gaat optreden is trouwens ook al bekend gemaakt :
[ afbeelding ]
Fakier Achenebbisj is de master of puppets van de gehele serie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 14:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel weer leuk vinden, een of andere onbekende zangeres die onder Willeke Lamberti optreedt.
Of een Frans Vrolijk.
Of een Fakir Achenebbisj.
Het zou er in ieder geval vrolijker van worden dan Tino Martin.
Of ze laten de fairies overkomen uit Ierlandquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 14:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel weer leuk vinden, een of andere onbekende zangeres die onder Willeke Lamberti optreedt.
Of een Frans Vrolijk.
Of een Fakir Achenebbisj.
Het zou er in ieder geval vrolijker van worden dan Tino Martin.
Ben vorige maand nog bij dat kasteel geweest waar ze in die clip voorliggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 19:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Of ze laten de fairies overkomen uit Ierland![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |