Omdat geen van de betrokkenen de moeite hebben genomen om het boek direct bij Aad te bestellen. Vergeet niet dat het in eigen beheer is uitgebracht. Ze kunnen er niet even voor een boekenwinkel binnenlopenquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik wist dit niet maar het verbaast me niks. Op zich wel interessant want Aad geeft iedereen en z’n moeder ervan langs in zijn boek (wat overigens een gedrocht is vol spelfouten), maar niemand van alle betrokkenen van toen heeft er verder echt inhoudelijk op gereageerd.
Helaas hebben ze dat recent ook voor Samson en Gert gedaan. Dat gegraai doet toch af aan het merk, helemaal bij kindermedia. Al is Samson als merk vrij bergafwaarts gegaan sinds het stoppen van Gert, de munten zijn wel een nieuw dieptepunt.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ach man krijg toch de tyfus met je kutmunt.
Ja sorry, ik ben zó klaar met die gasten. Zowel het gegraai van Bas en Aad, als met die kut Edel Collecties. Check Marktplaats, mensen willen er MASSAAL van af. Waarom? Omdat zelfs de grootste autistische trekvlek die de grootste Bassie-kink of Adriaan-fetish heeft ziet dat het een fucking MUNT IS. Je kan er niks mee. Je betaalt 250 euro en je kan er een beetje als een totaaldebiel naar gaan staan kijken.
Val toch een partijtje kapot met die kapitalisering op die ooit legendarische kinderserie.
Update: volgende fandom, André Hazes krijgt een munt.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ach man krijg toch de tyfus met je kutmunt.
Ja sorry, ik ben zó klaar met die gasten. Zowel het gegraai van Bas en Aad, als met die kut Edel Collecties. Check Marktplaats, mensen willen er MASSAAL van af. Waarom? Omdat zelfs de grootste autistische trekvlek die de grootste Bassie-kink of Adriaan-fetish heeft ziet dat het een fucking MUNT IS. Je kan er niks mee. Je betaalt 250 euro en je kan er een beetje als een totaaldebiel naar gaan staan kijken.
Val toch een partijtje kapot met die kapitalisering op die ooit legendarische kinderserie.
Je moet toegeven, Rachel Hazes heeft het slim gespeeld. Ze waren feitelijk al uit elkaar maar toch beheert ze zijn hele (muzikale) erfenis en alle rechten. Ook zo’n figuur dat alles tot de laatste druppel uitmelkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 01:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Update: volgende fandom, André Hazes krijgt een munt.
What's next? Showcircus Joop van den Ende?
Oh jee, als Aadje lucht krijgt van AI volgen er misschien nog wat series.quote:Op donderdag 2 juli 2026 00:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oversaturated, overdreven verscherpt, overdreven nagefilterd met AI. Je ziet het niet meer als je er teveel mee werkt.
Je weet dat ze dat al gedaan hebben, hè? PebbleTV kreeg als eerste de twijfelachtige primeur, toen ze daar gruwelijk lelijk verwalgelijkte versies van de Schatkaart gingen uitzenden. Ook een deel van de nieuwste montage van de Professor (waarin één aflevering zit waarvoor ze een vhs-master moesten gebruiken) is door de AI getrokken om het wat te verscherpen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 01:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oh jee, als Aadje lucht krijgt van AI volgen er misschien nog wat series.
Dat wist ik niet, maar het verbaast me niets.quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je weet dat ze dat al gedaan hebben, hè? PebbleTV kreeg als eerste de twijfelachtige primeur, toen ze daar gruwelijk lelijk verwalgelijkte versies van de Schatkaart gingen uitzenden. Ook een deel van de nieuwste montage van de Professor (waarin één aflevering zit waarvoor ze een vhs-master moesten gebruiken) is door de AI getrokken om het wat te verscherpen.
2023: op het Retroforum is er wel eens uitgebreid over gesproken.quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar het verbaast me niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |