abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 02:26:43 #76
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_221142108
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:51 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik wist dit niet maar het verbaast me niks. Op zich wel interessant want Aad geeft iedereen en z’n moeder ervan langs in zijn boek (wat overigens een gedrocht is vol spelfouten), maar niemand van alle betrokkenen van toen heeft er verder echt inhoudelijk op gereageerd.
Omdat geen van de betrokkenen de moeite hebben genomen om het boek direct bij Aad te bestellen. Vergeet niet dat het in eigen beheer is uitgebracht. Ze kunnen er niet even voor een boekenwinkel binnenlopen :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_221182144
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ach man krijg toch de tyfus met je kutmunt.

Ja sorry, ik ben zó klaar met die gasten. Zowel het gegraai van Bas en Aad, als met die kut Edel Collecties. Check Marktplaats, mensen willen er MASSAAL van af. Waarom? Omdat zelfs de grootste autistische trekvlek die de grootste Bassie-kink of Adriaan-fetish heeft ziet dat het een fucking MUNT IS. Je kan er niks mee. Je betaalt 250 euro en je kan er een beetje als een totaaldebiel naar gaan staan kijken.

Val toch een partijtje kapot met die kapitalisering op die ooit legendarische kinderserie.
Helaas hebben ze dat recent ook voor Samson en Gert gedaan. Dat gegraai doet toch af aan het merk, helemaal bij kindermedia. Al is Samson als merk vrij bergafwaarts gegaan sinds het stoppen van Gert, de munten zijn wel een nieuw dieptepunt.

En ja, een mooi ontworpen munt kan zeker iets leuks zijn voor fans. De munten die je bij de ezel van de Efteling kan krijgen zijn mooi en divers. Hebben mooie afbeeldingen en zijn hele aardige souvenirs. Waarbij je ook de leuke gimmick hebt van de ezel die ze uitpoept/schiet. En dat kost dan een euro ofzo. Helemaal prima.

Deze belachelijk dure munten met extreem generieke afbeeldingen zijn dat echter niet. Zelfs als de B&A munten 5 euro zouden zijn zou ik ze niet hoeven, puur om hoe lelijk en generiek ze zijn. Wat is de toegevoegde waarde naast een generiek plaatje op een stukje metaal?
  dinsdag 30 juni 2026 @ 01:21:04 #78
328189 ArnieAlberts
pi_221188220
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ach man krijg toch de tyfus met je kutmunt.

Ja sorry, ik ben zó klaar met die gasten. Zowel het gegraai van Bas en Aad, als met die kut Edel Collecties. Check Marktplaats, mensen willen er MASSAAL van af. Waarom? Omdat zelfs de grootste autistische trekvlek die de grootste Bassie-kink of Adriaan-fetish heeft ziet dat het een fucking MUNT IS. Je kan er niks mee. Je betaalt 250 euro en je kan er een beetje als een totaaldebiel naar gaan staan kijken.

Val toch een partijtje kapot met die kapitalisering op die ooit legendarische kinderserie.
Update: volgende fandom, André Hazes krijgt een munt.

What's next? Showcircus Joop van den Ende? :')
pi_221196603
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 01:21 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Update: volgende fandom, André Hazes krijgt een munt.

What's next? Showcircus Joop van den Ende? :')
Je moet toegeven, Rachel Hazes heeft het slim gespeeld. Ze waren feitelijk al uit elkaar maar toch beheert ze zijn hele (muzikale) erfenis en alle rechten. Ook zo’n figuur dat alles tot de laatste druppel uitmelkt.
pi_221200538
Ik vind die foto's die ze op FB plaatsen de laatste tijd een beetje 'uncanny valley'..

woensdag 1 juli 2026 @ 01:25:01 #81
436222 Japepk
Padvinder
pi_221201982
Overbewerkt door AI
't Echte en 't ware!
  donderdag 2 juli 2026 @ 00:47:39 #82
328189 ArnieAlberts
pi_221212022
Oversaturated, overdreven verscherpt, overdreven nagefilterd met AI. Je ziet het niet meer als je er teveel mee werkt.
pi_221212154
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 00:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oversaturated, overdreven verscherpt, overdreven nagefilterd met AI. Je ziet het niet meer als je er teveel mee werkt.
Oh jee, als Aadje lucht krijgt van AI volgen er misschien nog wat series. :X
  donderdag 2 juli 2026 @ 07:09:27 #84
328189 ArnieAlberts
pi_221212527
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 01:00 schreef Halcon het volgende:

[..]
Oh jee, als Aadje lucht krijgt van AI volgen er misschien nog wat series. :X
Je weet dat ze dat al gedaan hebben, hè? PebbleTV kreeg als eerste de twijfelachtige primeur, toen ze daar gruwelijk lelijk verwalgelijkte versies van de Schatkaart gingen uitzenden. Ook een deel van de nieuwste montage van de Professor (waarin één aflevering zit waarvoor ze een vhs-master moesten gebruiken) is door de AI getrokken om het wat te verscherpen.
pi_221212528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 07:09 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Je weet dat ze dat al gedaan hebben, hè? PebbleTV kreeg als eerste de twijfelachtige primeur, toen ze daar gruwelijk lelijk verwalgelijkte versies van de Schatkaart gingen uitzenden. Ook een deel van de nieuwste montage van de Professor (waarin één aflevering zit waarvoor ze een vhs-master moesten gebruiken) is door de AI getrokken om het wat te verscherpen.
Dat wist ik niet, maar het verbaast me niets.
  donderdag 2 juli 2026 @ 10:19:26 #86
328189 ArnieAlberts
pi_221213346
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 07:10 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat wist ik niet, maar het verbaast me niets.
2023: op het Retroforum is er wel eens uitgebreid over gesproken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')