Waarom is me een raadsel. Wie wil naar deze schijtlolligheidquote:Op woensdag 16 september 2026 11:45 schreef PeterKelder het volgende:
Het zou erg druk zijn in de pre-sale...
[ afbeelding ]
Dezelfde mensen die ook een LP met de 8000ste uitgave van de liedjes kopen of naar de zoveelste meet-and-greet in Museum Vlaardingen gaan om voor de 325ste keer te vragen hoe Robin is ontstaan, gok ik zo.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom is me een raadsel. Wie wil naar deze schijtlolligheid
Daar is prima psychologische hulp voor in NLquote:Op woensdag 16 september 2026 13:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die ook een LP met de 8000ste uitgave van de liedjes kopen of naar de zoveelste meet-and-greet in Museum Vlaardingen gaan om voor de 325ste keer te vragen hoe Robin is ontstaan, gok ik zo.
De mensen die ooit geïnteresseerd waren hebben nu verplichtingen en kinderen die het echt niet boeit.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:18 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik denk dat er toch wel veel belangstelling voor is. Dit "fan" topic is niet representatief, wij zure fokkers zullen niet heen gaan. Toch denk dat er een grote groep belangstelling heeft om er een leuke avond van te maken, daarnaast zullen de sociale werkplaatsen ook massaal heen gaan, denk ik.
Ze hebben dit wel gedaan toen ze jong waren, dat waren de gymzalenshows uit de jaren 90. Die kan je op DVD kijken en misschien ook op youtube.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:35 schreef WouterBoeve het volgende:
Als bassie & adriaan jonger waren geweest en ze zelf optraden was het wel leuk geweest, al zou 58 euro mij dan wel weerhouden!
Klopt maar toen was het wel een stuk goedkoper toch?quote:Op woensdag 16 september 2026 18:28 schreef Writersright het volgende:
[..]
Ze hebben dit wel gedaan toen ze jong waren, dat waren de gymzalenshows uit de jaren 90. Die kan je op DVD kijken en misschien ook op youtube.
Dat zeker, volgens mij waren het vrij lage prijzen.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:22 schreef WouterBoeve het volgende:
[..]
Klopt maar toen was het wel een stuk goedkoper toch?
Ze hebben pas aangekondigd te stoppen met dvds uit te brengen,al zou het mij ook niks verbazen als er over een paar maanden een aankondiging komtquote:Op woensdag 16 september 2026 19:41 schreef Dutch_view het volgende:
Aaf zal de show vast maximaal uitbuiten met de liedjes op cd uit te brengen en de show op dvd/ blue ray.
En dan weer een premium versie met extra beelden.
quote:Erbij zijn
Ook heeft Aad een wens. "Ik hoop, maar dat is nog onzeker, dat wij er ook kunnen zijn. Maar ik ben 84 en Bas is 91." Vanwege hun hoge leeftijden kan hij niet bevestigen dat het lukt om erbij te zijn. "Vooral met Bas is het moeilijk, hij zit in een rolstoel. En zelfs dan is het heel moeilijk om z'n huis uit te komen."
Nee, komt door Aart de Heer. Die zal wel een brandbom naar binnen hebben gegooid.quote:Op donderdag 17 september 2026 08:48 schreef Writersright het volgende:
Ik denk dat de Plaaggeest de server plat heeft gegooid. We zagen hem immers in de promo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |