Huh?quote:Op zondag 18 januari 2026 23:20 schreef TLC het volgende:
Hoe wil je binnen 1 uur een vliegtuig naar Italië halen als je op een boot zit in het midden van een rivier, laat staan dat je nog niet eens vliegtickets hebt !
Hoe? Wat? Waar?quote:
Clannad blijft gewoon de beste muziek die erin paste!quote:''John Carpenter - Theme From Halloween'' vervangen door = Dreigende Bellen.
''Peru - Africa & Continents & Savane'' vervangen door = Thema Indiaan / Navajo.
''Jean Michel Jarre - Arpegiator'' vervangen door = Dreigende Tubbler + Dreigende Bellen + Thema Achtervolging.
''Jean Michel Jarre - Equinoxe 1 & 4'' vervangen door = Thema Achtervolging.
''Jean Michel Jarre - Equinoxe 2 & 3'' vervangen door = Thema Onder Water & Thema Dreiging KROON.
''Vangelis - Life Of Antartica'' vervangen door = Thema Opdracht.
''Vangelis - Other Side Of Antartica + Kinematic'' vervangen door = Dreigende Tubbler.
''Vangelis - Theme From Antartica'' vervangen door = Thema Raadsel.
''Clannad - Under Neptunes Cape'' vervangen door = Dreigende Tubbler + Dreigende Bellen.
''Clannad - Predator'' vervangen door = Thema Droevig.
''Clannad - Atlantic Realm'' vervangen door = Thema Indiaan / Navajo.
''Clannad - In Flight + The Kirk Pride'' vervangen door = Thema Onder Water.
''Clannad - The Berbers'' vervangen door = Dreigende Climax.
quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:42 schreef Writersright het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige laatste munt. Zo wil ik ze herinneren.
Vooral die extra lijnen op Bassie's jasje en het feit dat ze bij het hoofd van jonge Adriaan halverwege vergaten of ze het wel of niet moesten kleuren,
Goede vraag. Ik denk dat de "jonge" Bas en Aad geplukt zijn uit een van de Plaaggeest-promo shots voor de tent:quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:52 schreef DrDentz het volgende:
Huh maar hoe zijn die lichamen gemaakt, is dat generatieve AI of meerdere foto's door elkaar
Dat verklaart die brede onderste jonge bassie, die in verhouding breder is dan dikke oudere bassie. Gewoon lelijk geshopt (of AI waarschijnlijk). Ik zit ook die serie uit Amerika te kijken maar ik vind de beelden gewoon niet mooi meer om naar de kijken, met wazige bewegingen en haperende auto's.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:51 schreef Writersright het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik denk dat de "jonge" Bas en Aad geplukt zijn uit een van de Plaaggeest-promo shots voor de tent:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze het geprobeerd hebben om mooier te maken met AI, maar het ziet er vreemd uit ja, Aads hoofd lijkt ook ouder daardoor. Die mouw ziet er ook vreemd uit zo uitgeknipt. Lijkt alsof er geen arm in zit.
"Moderne" 90's Bassie ziet er ook vreemd uit, maar weet niet exact waarom. Zijn haar lijkt feller oranje dan wat hij normaal droeg, maar het zou me niet verbazen als er meer aan geknutseld is.
Eerste wat mij opviel is "goh, wat is Bassie dik geworden".
Je zal hier maar 50 euro voor betalen....en dan de die hard fans die Bas en Aad feliciteren met dat ze deze eer van de munt verdiend hebben, terwijl het gewoon een commercieel product is dat ze zelf hebben laten maken.
Komt er ook nog een blauwe met de tekst:" B&A hebben belastingschulden!' ?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Er is maar één ding erger, en dat is de tongue in cheek-spaarpot met erop een tekening van Bassie en Adriaan die in een bad vol munten zwemmen. En dan de tekst: 'Bassie & Adriaan zwemmen in het geld'. Dit is écht verkocht![]()
![]()
Bedoel je die ai rommel die ze op videoland gezet hebben?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat verklaart die brede onderste jonge bassie, die in verhouding breder is dan dikke oudere bassie. Gewoon lelijk geshopt (of AI waarschijnlijk). Ik zit ook die serie uit Amerika te kijken maar ik vind de beelden gewoon niet mooi meer om naar de kijken, met wazige bewegingen en haperende auto's.
Gelukkig heb ik de dvd's nog. Maar dat is toch ook wat, dat je terug verlangt naar dvd's in 2026 omdat ze het zo 'ge-upscaled' hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |