Vandaar dat de Grieken er geen raad mee wisten.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:22 schreef Writersright het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden dat een oude Griekse steen, met mysterieuze oude tekens die lastig te ontcijferen zijn een boodschap in moderne, Nederlandse taak bevat.
Bassie is geestelijk een kindquote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:08 schreef TLC het volgende:
Waarom mag Bassie wel eten in het restaurant dat uitsluitend bestemd is voor kinderen ?
Dat geven ze zelf ook aan in de docu. Bassie is het kind en Adrian is de vader.quote:
Dit soort getuigenissen vind ik altijd vervelend om te horen, omdat het toch wat afbreuk doet aan de status van Bassie als kinderheld, wat hij ook voor mij was. Ergens wil ik ook geloven dat de meeste mensen elkaar maar een beetje napraten en dat het zwaar overdreven is. Maar je hoort het zo vaak dat er helaas toch wel een kern van waarheid in zal zitten.quote:
En die tweede alinea is de reden dat Adriaan zo niet snel genoemd zal worden, als onaardig. Aad was namelijk net zo direct en fel als Bas, alleen kon Aad het vaker verbergen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:16 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit soort getuigenissen vind ik altijd vervelend om te horen, omdat het toch wat afbreuk doet aan de status van Bassie als kinderheld, wat hij ook voor mij was. Ergens wil ik ook geloven dat de meeste mensen elkaar maar een beetje napraten en dat het zwaar overdreven is. Maar je hoort het zo vaak dat er helaas toch wel een kern van waarheid in zal zitten.
Misschien komt het ook omdat ik het zo moeilijk voor te stellen vind dat iemand die tientallen jaren fantastische kindertelevisie en -voorstellingen maakt, zo bot kan reageren op onschuldige kinderen die speciaal voor hem naar een show komen en daarna vragen om een foto of handtekening. Dat is eigenlijk gewoon niet te rijmen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:34 schreef Writersright het volgende:
Was dat die vrouw die dreigde naar de politie te gaan nadat Bassie slagroom over haar nachtjapon spoot?
Nee natuurlijk niet, die is al jaren uit de hergemonteerde versie weg. Omdat ie een keer in de documentaire werd gebruikt zal puur geweest zijn omdat ze een oude master gepakt hadden, of voorkeur voor het originele deuntje hadden (marsmuziek komt in het originele arrangement veel duidelijker naar voren).quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:42 schreef Kaatje2658 het volgende:
Serie 9 (De Reis Door Europa) staat inmiddels in een nieuwe remastering op Videoland maar niet in breedbeeld.
In tegenstelling tot de Pathe-special is Duitse Les niet te horen in de Klaris-versie.
Heb zelf ook wel eens een incident meegemaakt met Bas achter de schermen in de bibliotheek in Dordrecht waar hij een voorstelling gaf. Hij was heel onaardig, geïrriteerd en arrogant. Dat moet ergens begin deze eeuw geweest zijn. Was voor mij echt een eyeopener, daarvoor had ik nog nooit gehoord van zijn onaardige kant. Maar ik probeer het los te zien van hun legacy. Het blijven voor mij helden om wat ze gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En die tweede alinea is de reden dat Adriaan zo niet snel genoemd zal worden, als onaardig. Aad was namelijk net zo direct en fel als Bas, alleen kon Aad het vaker verbergen.
Ik heb het in person meegemaakt dat Aad zachtjes een vrouw een vuile bitch noemde.
Maar als je op een druilerige zondag het geheim van de sleutel aan het kijken bent dan denk je er toch totaal niet aan?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:24 schreef Writersright het volgende:
Aan de ene kant blijven ook dat momentopnames. Aan de andere kant is het aantal ex-collegas en medewerkers met wie ze ruzie kregen/afbranden behoorlijk lang.
Ik vind dat zelf soms lastig om los te zien van de artiest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |