Whynotboth.gifquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:07 schreef -XOR- het volgende:
De Rusjes hebben hun dreigement kernwapens in te zetten bij grondaanvallen op Russisch grondgebied niet echt doorgezet.
Benieuwd of ze niet durven of niet kunnen.
China heeft ze ook laten weten dat ze de inzet van kernwapens door Rusland niet accepteren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:07 schreef -XOR- het volgende:
De Rusjes hebben hun dreigement kernwapens in te zetten bij grondaanvallen op Russisch grondgebied niet echt doorgezet.
Slechtste marine evah.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hoeft niet in brand gestoken te worden. Dat prutsschip steekt haarzelf wel in brand.
Het is hooguit een piepklein stukje Rusland. Het bestaan van de Russische staat is niet in het geding. Volgens mij houden ze zich nog steeds aan hun doctrine. Die dreigementen kennen we inmiddels wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:07 schreef -XOR- het volgende:
Rob de wijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:27 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]
(Wie oh wie gaat vandaag voor het eerst weer Rob de Wijk bashen?)
Prutswerk is het. Vrijwel de gehele Zwarte Zee vloot is uitgeschakeld door een land zonder een noemenswaardige marinequote:
Hate to break it to you, maar niemand heeft de ambitie, of de wil, of de zin om heel rus onder de voet te lopen en te annexeren ofzo. Het "bestaan" van die staat zal dus nooit "in het geding" komen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:28 schreef Discombobulate het volgende:
Het bestaan van de Russische staat is niet in het geding.
Dat zeg ik toch man. Het bestaan van de Russische staat is met die piepkleine invasie niet in het geding.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hate to break it to you, maar niemand heeft de ambitie, of de wil, of de zin om heel rus onder de voet te lopen en te annexeren ofzo. Het "bestaan" van die staat zal dus nooit "in het geding" komen.
Lees nog een keer goed:quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch man. Het bestaan van de Russische staat is met die piepkleine invasie niet in het geding.
Krijg namelijk de indruk dat je het niet begrijpt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hate to break it to you, maar niemand heeft de ambitie, of de wil, of de zin om heel rus onder de voet te lopen en te annexeren ofzo. Het "bestaan" van die staat zal dus nooit "in het geding" komen.
Je moet even opnieuw lezen op welke user ik reageerde m.b.t. kernwapens en de nucleaire doctrine van Rusland.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:00 schreef ExTec het volgende:
Krijg namelijk de indruk dat je het niet begrijpt.
De toestand bij Hrodivka, Novohrodivka en zelfs bij Selydove is in een paar dagen wel enorm verslechterd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:27 schreef Discombobulate het volgende:
[ x ]
(Wie oh wie gaat vandaag voor het eerst weer Rob de Wijk bashen?)
En een oude bodyguard van hem is nu chef-generaal ofzo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:58 schreef oheng het volgende:
Oh ffs Putin heeft zijn nicht benoemd tot staats secretaris van defensie oid. Wat is het toch een compleet apenland.
Anna Tsivileva was appointed Secretary of State - Deputy Minister of Defense
Het blijkt dat Putin toch iets minder zeker is van zijn positie dan sommigen hier willen doen geloven.
https://www.lemonde.fr/en(...)tions_6716296_4.htmlquote:Alexei Dyumin, Putin's ex-bodyguard expected to head Kursk operations
Ik zou me als rus ernstig zorgen beginnen te maken over de aanvoerlijnen in dat gebied. Helemaal omdat de herfst eraan komt. De enige aanvoerlijn is de spoorlijn plus het modderpad ernaast. En we weten hoe dat eruit ziet van de russen zelf.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:11 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De toestand bij Hrodivka, Novohrodivka en zelfs bij Selydove is in een paar dagen wel enorm verslechterd.
Hrodivka ligt van deze drie plaatsen het dichtst bij Pokrovsk.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:58 schreef oheng het volgende:
Oh ffs Putin heeft zijn nicht benoemd tot staats secretaris van defensie oid. Wat is het toch een compleet apenland.
Anna Tsivileva was appointed Secretary of State - Deputy Minister of Defense
Het blijkt dat Putin toch iets minder zeker is van zijn positie dan sommigen hier willen doen geloven.
Poetins dochter is met een Nederlander getrouwd. Heeft hij nog geen leuke functie voor hem bedacht?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
En een oude bodyguard van hem is nu chef-generaal ofzo.
De plaatsen Novohrodivka en Selydove zijn respectievelijk van een driemaal en een vermaal grotere omvang dan bijvoorbeeld Soedzja, dat door de Oekraners is veroverd in de oblast Koersk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:24 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik zou me als rus ernstig zorgen beginnen te maken over de aanvoerlijnen in dat gebied. Helemaal omdat de herfst eraan komt. De enige aanvoerlijn is de spoorlijn plus het modderpad ernaast. En we weten hoe dat eruit ziet van de russen zelf.
Gefeliciteerd russen, met een aantal platgebombardeerde dorpjes.
Perpetua map linkje.
Trouwens, hebben jullie het ook door dat rusland er alles aan doet om maar te zorgen dat iedereen het over nucleaire bedreigingen praat, in plaats van Kursk?
Te beginnen met dat fikkie bij de kerncentrale in Zaporizhia. En nu staat de propaganda op 10 over Kursk NPP. En NOEKS.
niet meerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Poetins dochter is met een Nederlander getrouwd. Heeft hij nog geen leuke functie voor hem bedacht?
die heeft naam gemaakt door voorop in de colonne te rijden die de krim in reed in 2014quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
En een oude bodyguard van hem is nu chef-generaal ofzo.
[..]
https://www.lemonde.fr/en(...)tions_6716296_4.html
Oh, Jorrit woont nog steeds in Moskou geloof ik en heeft ook nog altijd een goede verhouding met Putin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |