Je laat "het grootste project ooit" (bij WvjG) schieten? En dat met deze "zekerheden"?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:55 schreef KrekelJapie het volgende:
Volgens WvjG maakt het niet uit of je nu wel of geen hypothecaire zekerheid hebt. Meetekenen in prive wordt verkocht als vergelijkbare zekerheid, zonder enig renteverschil![]()
![]()
. Dat was dan ook mijn laatste keer dat ik bij WvjG iets doe
[..]
Waarom lees ik steeds Malafide BV?quote:Als zekerheid heeft Waardevoorjegeld de mogelijkheid om mee te beslissen in de ontwikkeling van het vastgoed via aandelen in Mafalda BV.
Mooie babbels daar zijn de heren goed in, ook om een boel gebakken lucht te maskerenquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:21 schreef peterc het volgende:
[..]
Stimmt, wat me dan opvalt is dat we geen balansje in de toelichting zetten en dass nie zo gek met 11% solvabiliteit, wel jammer, dan wekt CCF de indruk ................ Edwin mag en kan van (zonder) mij aan zijn solvabiliteit gaan improven.
Dat (balans en w&v) doen ze toch alleen bij Collin Direct projecten, niet bij maatwerkprojecten (wat dit is).quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:21 schreef peterc het volgende:
wat me dan opvalt is dat we geen balansje in de toelichting zetten
In de EBI staat altijd wat meer bij ccf.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:56 schreef tnhb het volgende:
[..]
Dat (balans en w&v) doen ze toch alleen bij Collin Direct projecten, niet bij maatwerkprojecten (wat dit is).
De rente is verhoogd van 7,0% naar 7,7% met nu ook een early bird vergoeding van 0,5%quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:25 schreef pkaiser het volgende:
nieuwe GVE 1e hypo
Kredietbedrag: ¤ 265.000
Rente: 7%
Looptijd: 60 maanden
Aankoop Horecapand Mijdrecht
<spoiler> https://www.geldvoorelkaa(...)=30301&code=VU30301i </spoiler>
Ik ken dat pand, wisselt elke zoveel tijd van uitbater. Is ook gewoon een beetje gek gebouwtje op een gekke plek. Misschien is het pand opzich minder risicovol als beleggingsobject, maar ik zou er van wegblijven.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:44 schreef ML45 het volgende:
[..]
De rente is verhoogd van 7,0% naar 7,7% met nu ook een early bird vergoeding van 0,5%
Waarom loopt dit project niet, heb er wel op ingeschreven maar begin nu te twijfelen of ik iets qua risico over het hoofd zie ?quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:20 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Was deze van meneer Blauw al genoemd?
Herfinanciering en verbouw woon/winkelpand in Heerlen, 680.000, 7.5%, 60mnd, 1e hyp.
Staat al open.
LTV 88%, Heerlen (met alle respect), 7,5% rente en een kasstroom die met loon meegenomen net positief is. Klinkt mij niet als een pareltjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:55 schreef Jaco078 het volgende:
Mooie bedrijfsnamen of niet, hier het linkje in ieder geval:Staat inmiddels open op CCF maar loopt nou niet echt storm. Snap ik overigens wel mede gezien de rente.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met 8-8,5% pak ik m pas mee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:23 schreef Ricky86 het volgende:
[..]
Staat inmiddels open op CCF maar loopt nou niet echt storm. Snap ik overigens wel mede gezien de rente.
is niet erg, want linkje is er al.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:26 schreef nostra het volgende:
Jordani staat ook al een tijdje in de wacht zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door boriq op 27-08-2024 14:42:15 ]
Ook wel mooi dat deze projecten niet zo snel gaan. Teken voor CCF dat de renteverlaging niet te fors moet worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:23 schreef Ricky86 het volgende:
[..]
Staat inmiddels open op CCF maar loopt nou niet echt storm. Snap ik overigens wel mede gezien de rente.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:54 schreef boriq het volgende:
Nieuwe CCF van Lenfer*nk met linkje
950k / 24mnd / 10% rente / aflossingsvrijGaat rap, met kwart/halve tonnen tegelijk enkelen... doe basis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:00 schreef impact9 het volgende:
Nieuwe @ CCF, gelijk met linkje:Iemand een mening over dit hotel? Zit al ruim in deel 1. Dus twijfel om deze tweede ook klein mee te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eigenlijk dat het niet uitmaakt. Ook de deelnemers van 1a moeten gewoon hun hele inleg voldoen (net als 1b en 2).quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:41 schreef KrekelJapie het volgende:
Nieuw project SiG met gedeeltelijk uitgesteld betalen:
https://investeren.sameni(...)nde-groot-nooten-429
Loop je met schijf 1B en 2 nu meer of minder risico tov een regulier project?
Ik ook flinke hap in deel 1, deel 2 pak ik niet mee. Er is een 2de hypotheekrecht en mi staat er weinig tegenover (iets hogere rente maar veel meer risico). Ook cashflow vind ik tegenvallen op die bezetting.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:52 schreef Erinco71 het volgende:
[..]
Iemand een mening over dit hotel? Zit al ruim in deel 1. Dus twijfel om deze tweede ook klein mee te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn niet failliet evenwel ontvangen zij straks geen ¤ huur meer voor het bedrijfsterrein. Tot nu toe alles keurig voldaan. Zal een aandachtspuntje voor GVE worden. Tax.waarde van het perceel is 2.435k en is volgens mij (redelijk) courantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit al in deel 1 dus neem 2 sowieso niet mee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:52 schreef Erinco71 het volgende:
[..]
Iemand een mening over dit hotel? Zit al ruim in deel 1. Dus twijfel om deze tweede ook klein mee te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |