Geen idee maar het is in ieder geval een kutbeestquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee maar het is in ieder geval een kutbeest
Een schaamluis dus?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee maar het is in ieder geval een kutbeest
jij bent een schotse hooglanderquote:
jij bent een mierquote:
jij bent een kalkoenquote:
jij bent een belgisch trekpaardquote:
jij bent een marmotquote:
jij was al een pantherquote:
jij bent een siberische tijgerquote:
jij bent een bidsprinkhaankreeftquote:
Qua haarkleur zit je helemaal goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een schotse hooglander
[ afbeelding ]
Neen. De motivatie is dat een schotse hooglander rotsvast in de gure wind staat, zoals jij in nws fb!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Qua haarkleur zit je helemaal goed, is dat ook je motivatie?
Puala is een kameleonquote:
quote:
quote:
Nee vooralsnog niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Zijn er al fokkers van dezelfde diersoort? Zodat ze kunnen paren?
Dat vind ik wel lief gezegdquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neen. De motivatie is dat een schotse hooglander rotsvast in de gure wind staat, zoals jij in nws fb!
Wowquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neen. De motivatie is dat een schotse hooglander rotsvast in de gure wind staat, zoals jij in nws fb!
Ik had puala gemist omdat het een kameleon isquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:41 schreef aeque het volgende:
Schijnbaar mag je geen dier zijn @:puala
*proestquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik had puala gemist omdat het een kameleon is
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik had puala gemist omdat het een kameleon is
Motivatie mag je achterwege latenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een kalkoen
[ afbeelding ]
Toch geef ik hem:quote:
hier in de buurt hebben wij er een drietal staan, heb ze nooit geaaid en zou ze wel de ruimte geven als ze vrij zouden lopen, maar ben niet bang voor zequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel lief gezegd
Durf je mij wel te aaien? Sommige mensen zijn als de dood voor Schotse Hooglanders
Geliefd door velen op een bord.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Toch geef ik hem:
Luid en raar dier maar toch ook wel weer mooi dat het er is en geliefd door velen.
Ssssstquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geliefd door velen op een bord.
Blij mee, want dat hoor ik wel vaker.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een bidsprinkhaankreeft
[ afbeelding ]
Dankjewel! Komt wel redelijk overeen met de eigenschappen van de Velvet aap:quote:
De eerste sinds eind '21 ook echtquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:15 schreef maily het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SwJ in ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
jij bent een schapendoesquote:
jij bent een fretkatquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:32 schreef Q.C.Passed het volgende:
Ik hoop dat u ook de moeite wilt nemen voor mij om mijn faunatische tenaamstelling te verzorgen.
Leuk beestje hoor 😎quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een fretkat
[ afbeelding ]
Jij bent een zwaardvisquote:
Ik ben benieuwd naar @Cocoquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
P.s. quote of mention mij even bij een aanvraag dan zie ik het.
coco is een kinkajoequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar @:Coco
Boh coolquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent een zwaardvis
[ afbeelding ]
een zwaardvis is blauw en erg atletisch dat vond ik wel passen bij een mod en sportfanaatquote:
Akkoordquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
coco is een kinkajoe
[ afbeelding ]
Doe eens gek en tell mequote:Op woensdag 14 augustus 2024 00:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
God heeft mij een geweldige gave gegeven, ik kan feilloos inschatten wel dier iemand is op basis van zijn of haar gedrag.
Wil jij ook weten welk dier je bent laat het hier weten, voor een aantal mensen heb ik al een uitgebreide analyse gedaan die zal ik hier posten; uitleg over de keuze op aanvraag.
inmiddels weten 100+ users wat voor dier zij zijn
[poll=7735]
Whahhaaquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sgup
Ik wil weleens weten wat @:Troel is
Mocht je dan nog een paar minuutjes over hebben, dan ben ik ook wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga hier serieus werk van maken als ik achter mijn laptop zit!!!
Kan je dit ook even toelichten aub?quote:Op maandag 21 juli 2025 08:30 schreef FlippingCoin het volgende:
moderator @:lenny77 is een gazelle
[ afbeelding ]
jij hopt vernuftig en vol klasse door de gevaren van FOK! heen(als mod van een van de lastigste forums)quote:Op maandag 21 juli 2025 17:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kan je dit ook even toelichten aub?
Gazelle's zijn wel mooi
Alpaca, in het vorige deel.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:20 schreef Marsenal het volgende:
Ik had het idee dat ik al een dier was maar blijkbaar niet
Ik kon die niet vinden, maar bedankt. Alpaca, nu weet ik het weer.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2025 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij hopt vernuftig en vol klasse door de gevaren van FOK! heen(als mod van een van de lastigste forums)
quote:Op maandag 21 juli 2025 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weten we eigenlijk al wat voor een dier Flippingcoin is?
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ben een gorilla
[ afbeelding ]
Zorgwekkend geheugenquote:
Vorig jaar een aanrijding gehad. Sindsdien beetje last.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |