Geen idee maar het is in ieder geval een kutbeestquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee maar het is in ieder geval een kutbeest
Een schaamluis dus?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee maar het is in ieder geval een kutbeest
jij bent een schotse hooglanderquote:
jij bent een mierquote:
jij bent een kalkoenquote:
jij bent een belgisch trekpaardquote:
jij bent een marmotquote:
jij was al een pantherquote:
jij bent een siberische tijgerquote:
jij bent een bidsprinkhaankreeftquote:
Qua haarkleur zit je helemaal goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een schotse hooglander
[ afbeelding ]
Neen. De motivatie is dat een schotse hooglander rotsvast in de gure wind staat, zoals jij in nws fb!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Qua haarkleur zit je helemaal goed, is dat ook je motivatie?
Puala is een kameleonquote:
quote:
quote:
Nee vooralsnog niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Zijn er al fokkers van dezelfde diersoort? Zodat ze kunnen paren?
Dat vind ik wel lief gezegdquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neen. De motivatie is dat een schotse hooglander rotsvast in de gure wind staat, zoals jij in nws fb!
Wowquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neen. De motivatie is dat een schotse hooglander rotsvast in de gure wind staat, zoals jij in nws fb!
Ik had puala gemist omdat het een kameleon isquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:41 schreef aeque het volgende:
Schijnbaar mag je geen dier zijn @:puala
*proestquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik had puala gemist omdat het een kameleon is
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik had puala gemist omdat het een kameleon is
Motivatie mag je achterwege latenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een kalkoen
[ afbeelding ]
Toch geef ik hem:quote:
hier in de buurt hebben wij er een drietal staan, heb ze nooit geaaid en zou ze wel de ruimte geven als ze vrij zouden lopen, maar ben niet bang voor zequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel lief gezegd
Durf je mij wel te aaien? Sommige mensen zijn als de dood voor Schotse Hooglanders
Geliefd door velen op een bord.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Toch geef ik hem:
Luid en raar dier maar toch ook wel weer mooi dat het er is en geliefd door velen.
Ssssstquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geliefd door velen op een bord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |