abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:15:26 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_214700529

Joe Biden

Kamala Harris

House of Representatives:
Republican (219)
Democratic (213)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (47)
Independents (4)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:18:17 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_214700551
Presidenth Thhrumb thalks weirdly...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_214700666
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:13 schreef Vis1980 het volgende: [..] Nee, dat ben je helemaal niet. Ook raar om net te doen alsof Trump hier echt een interview heeft ondergaan. Maar blijkbaar is dit het nieuwe ding. 'Harris geeft nooit diepte-interviews' en dat na een alles behalve 'diepte-interview' met een nogal kritiekloze en biased interviewer ooit. Nee, die was heel erg objectief en ging helemaal niet met hem mee zitten praten en Trump moest bijna huilen hoe kritisch de vragen waren. Nee, hemd van het lijf gevraagd hoor, raar dat Harris dat niet doet. Het wordt echt met de dag triester in kamp maga.
Ik rijd vanaf België naar het kontgat van Nederland (Amsterdam) ik zit nu bij Utrecht en het interview is nog steeds gaande.
Ik ben erg benieuwd naar Kamala haar bereidheid om zo’n lange interview te geven.
pi_214700723
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik rijd vanaf België naar het kontgat van Nederland (Amsterdam) ik zit nu bij Utrecht en het interview is nog steeds gaande.
Ik ben erg benieuwd naar Kamala haar bereidheid om zo’n lange interview te geven.
Beetje wierd antwoord.

Maar dat hoort tegenwoordig bij maga. :D
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:38:57 #5
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214700761
quote:

[..]
Dus de lengte van het interview bepaalt of het een diepte-interview is?

Niet dat je naar een diepte-interview met Harris zou luisteren. En gaat Trump dit dan ook doen met iemand die het niet 'roerend met hem eens is'?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_214700789
Dus als Harris nou een uurtje of 2 gaat keuvelen met, noem eens iemand, Taylor Swift, en dat aankondigt als een 'diepte-interview' is men in Magastan weer tevreden begrijp ik?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214700807
quote:

[..]
Dat praatje met Musk is toch geen interview man. Prima dat je er plezier aan beleeft, maar heeft helemaal niets weg van een kritisch vraaggesprek, wat een interview behoort te zijn.

Wat mij het meest droevig stemt is dat figuren zoals jij op een ander moment weer net zo makkelijk volledig losgaan op 'de media', omdat die in jouw ogen niet kritisch zouden zijn. Maar zo'n gesprek tussen Musk en Trump, wat eigenlijk neerkomt op elkaar aftrekken, vind je dan weer helemaal geweldig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214700811
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dus de lengte van het interview bepaalt of het een diepte-interview is?

Niet dat je naar een diepte-interview met Harris zou luisteren. En gaat Trump dit dan ook doen met iemand die het niet 'roerend met hem eens is'?
Allemaal leuk en aardig maar ik luister nu een interview van Trump eentje van iemand die vriendelijk naar hem is een een aantal weken geleden in een vijandig gebied. Ik moet de eerste van Kamala nog zien.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:44:21 #9
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214700816
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:41 schreef xpompompomx het volgende:
Dus als Harris nou een uurtje of 2 gaat keuvelen met, noem eens iemand, Taylor Swift, en dat aankondigt als een 'diepte-interview' is men in Magastan weer tevreden begrijp ik?
Ja, want die hebben enorme behoefte aan een lang interview met Harris, opgezet door iemand die vooral geen kritische vragen stelt en daarnaast ook 'super objectief' is. Want zo gaat men door het leven uiteraard. Het moet diep en inhoudelijk zijn, want als dat het even niet is worden ze meteen superkritisch. Je wil niet zomaar een land weggeven aan iemand die zomaar wat zegt.
pi_214700833
quote:
Ik juich het van harte toe wetende dat dit nooit zal gebeuren.
pi_214700845
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, want die hebben enorme behoefte aan een lang interview met Harris, opgezet door iemand die vooral geen kritische vragen stelt en daarnaast ook 'super objectief' is. Want zo gaat men door het leven uiteraard. Het moet diep en inhoudelijk zijn, want als dat het even niet is worden ze meteen superkritisch. Je wil niet zomaar een land weggeven aan iemand die zomaar wat zegt.
Volgens mij heb ik vandaag nog een amper uit zijn woorden komende kwijlende bejaarde boven een telefoon zien hangen, maar goed.
pi_214700901
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Het zijn geen interviews of persconferenties bij Trump. Stierenpoep en leugens, fantasieën en nog meer leugens.
Ik heb het idee dat deze twitteraar niet geheel objectief is…….
pi_214700926
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik juich het van harte toe wetende dat dit nooit zal gebeuren.
Ik niet, want je hebt er geen reet aan.

Juist politiek leiders moeten kritisch bevraagd worden. Oh, je gaat de inflatie terugbrengen naar een normaal percentage? Prima, leg maar uit. Hoe gaat je dat doen?

Binnen 24 uur een vredesdeal arrangeren tussen Oekraïne en Rusland? Oke, hoe denkt u dat te doen?

Iemand twee uur lang leeg laten lopen is zinloos, honderd procent zonde van de tijd. In ons vak is dat ook echt een doodzonde.
pi_214700944
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat deze twitteraar niet geheel objectief is…….
Tegelijkertijd zie je Musk als Trump interviewer dan wel als erg objectief. Wat natuurlijk observeerbare een contradictie is.
pi_214701053
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik niet, want je hebt er geen reet aan.

Juist politiek leiders moeten kritisch bevraagd worden. Oh, je gaat de inflatie terugbrengen naar een normaal percentage? Prima, leg maar uit. Hoe gaat je dat doen?

Binnen 24 uur een vredesdeal arrangeren tussen Oekraïne en Rusland? Oke, hoe denkt u dat te doen?

Iemand twee uur lang leeg laten lopen is zinloos, honderd procent zonde van de tijd. In ons vak is dat ook echt een doodzonde.
Helemaal mee eens, daarom wacht ik dat interview met Kamala dat niet gaat komen rustig af.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:12:00 #19
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214701090
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 12:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik vandaag nog een amper uit zijn woorden komende kwijlende bejaarde boven een telefoon zien hangen, maar goed.
Precies mijn punt. ;)
pi_214701097
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:12 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Precies mijn punt. ;)
ja, ik dacht, ik verduidelijk het even :P
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:15:13 #21
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214701114
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, daarom wacht ik dat interview met Kamala dat niet gaat komen rustig af.
Ik vind dit toch wel satire van de bovenste plank. En wss zie je het zelf niet eens. Volgende punt is 'Kamala never restructured the health care!'
pi_214701186
quote:
Ehh, ik denk dat ze wel aanvoelen dat dit interview gewoon 2 uur lang te veel blamage heeft opgeleverd en nu denken ze als Harris dit ook nu even doet, dan hebben wij ook munitie.

Want dat Harris niet zichtbaar is, is volgens mij hun manier van zeggen: Er is eigenlijk niet zo heel veel op haar aan te merken. ja, behalve vrouw en zwart en democraat. Laten we het niet hebben over haar beleid, het zou onze kijkers op ideeen kunnen brengen.
pi_214701215
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als je het daar 'helemaal mee eens' bent, waarom ben je dan vol lof over het gesprekje tussen Trump en Musk en wek je de suggestie dat er sprake was van een serieus interview?

Want tot dusver laat Trump zich vooral bevragen door 'interviewers' die behoren tot zijn fanbase. Vorige week maakte hij een filmpje met zo'n alt-rechtse influencer, zo'n knaap die aan de stoel van Andrew Tate zat te ruiken.

Een keer liet Trump zich kritisch bevragen, dat was tijdens die bijeenkomst van Afro-Amerikaanse journalisten. Meneer wist niet waar hij het zoeken moest, zette zichzelf keihard voor lul en brak het interview voortijdig af. En achteraf werden de interviewers met de dood bedreigd door de fans van Trump, want die vinden het natuurlijk helemaal niet leuk als hun Grote Leider kritisch aan de tand wordt gevoeld.
pi_214701216
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:23 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Ehh, ik denk dat ze wel aanvoelen dat dit interview gewoon 2 uur lang te veel blamage heeft opgeleverd en nu denken ze als Harris dit ook nu even doet, dan hebben wij ook munitie.

Want dat Harris niet zichtbaar is, is volgens mij hun manier van zeggen: Er is eigenlijk niet zo heel veel op haar aan te merken. ja, behalve vrouw en zwart en democraat. Laten we het niet hebben over haar beleid, het zou onze kijkers op ideeen kunnen brengen.
Elk optreden van Trump de afgelopen weken loopt uit op absolute blamages, dus ik vraag me af wat de GOPpers er mee proberen te bereiken.
pi_214701222
Ik las dat de running mate van Donald Trump seks heeft gehad met een bank. Klopt dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')