Ik rijd vanaf België naar het kontgat van Nederland (Amsterdam) ik zit nu bij Utrecht en het interview is nog steeds gaande.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:13 schreef Vis1980 het volgende: [..] Nee, dat ben je helemaal niet. Ook raar om net te doen alsof Trump hier echt een interview heeft ondergaan. Maar blijkbaar is dit het nieuwe ding. 'Harris geeft nooit diepte-interviews' en dat na een alles behalve 'diepte-interview' met een nogal kritiekloze en biased interviewer ooit. Nee, die was heel erg objectief en ging helemaal niet met hem mee zitten praten en Trump moest bijna huilen hoe kritisch de vragen waren. Nee, hemd van het lijf gevraagd hoor, raar dat Harris dat niet doet. Het wordt echt met de dag triester in kamp maga.
Beetje wierd antwoord.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik rijd vanaf België naar het kontgat van Nederland (Amsterdam) ik zit nu bij Utrecht en het interview is nog steeds gaande.
Ik ben erg benieuwd naar Kamala haar bereidheid om zo’n lange interview te geven.
Dus de lengte van het interview bepaalt of het een diepte-interview is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik rijd vanaf België naar het kontgat van Nederland (Amsterdam) ik zit nu bij Utrecht en het interview is nog steeds gaande.
Ik ben erg benieuwd naar Kamala haar bereidheid om zo’n lange interview te geven.
Dat praatje met Musk is toch geen interview man. Prima dat je er plezier aan beleeft, maar heeft helemaal niets weg van een kritisch vraaggesprek, wat een interview behoort te zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar ik luister nu een interview van Trump eentje van iemand die vriendelijk naar hem is een een aantal weken geleden in een vijandig gebied. Ik moet de eerste van Kamala nog zien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:38 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus de lengte van het interview bepaalt of het een diepte-interview is?
Niet dat je naar een diepte-interview met Harris zou luisteren. En gaat Trump dit dan ook doen met iemand die het niet 'roerend met hem eens is'?
Ja, want die hebben enorme behoefte aan een lang interview met Harris, opgezet door iemand die vooral geen kritische vragen stelt en daarnaast ook 'super objectief' is. Want zo gaat men door het leven uiteraard. Het moet diep en inhoudelijk zijn, want als dat het even niet is worden ze meteen superkritisch. Je wil niet zomaar een land weggeven aan iemand die zomaar wat zegt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:41 schreef xpompompomx het volgende:
Dus als Harris nou een uurtje of 2 gaat keuvelen met, noem eens iemand, Taylor Swift, en dat aankondigt als een 'diepte-interview' is men in Magastan weer tevreden begrijp ik?
Ik juich het van harte toe wetende dat dit nooit zal gebeuren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:41 schreef xpompompomx het volgende:
Dus als Harris nou een uurtje of 2 gaat keuvelen met, noem eens iemand, Taylor Swift, en dat aankondigt als een 'diepte-interview' is men in Magastan weer tevreden begrijp ik?
Volgens mij heb ik vandaag nog een amper uit zijn woorden komende kwijlende bejaarde boven een telefoon zien hangen, maar goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, want die hebben enorme behoefte aan een lang interview met Harris, opgezet door iemand die vooral geen kritische vragen stelt en daarnaast ook 'super objectief' is. Want zo gaat men door het leven uiteraard. Het moet diep en inhoudelijk zijn, want als dat het even niet is worden ze meteen superkritisch. Je wil niet zomaar een land weggeven aan iemand die zomaar wat zegt.
Ik heb het idee dat deze twitteraar niet geheel objectief is…….quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Het zijn geen interviews of persconferenties bij Trump. Stierenpoep en leugens, fantasieën en nog meer leugens.
Ik niet, want je hebt er geen reet aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik juich het van harte toe wetende dat dit nooit zal gebeuren.
Tegelijkertijd zie je Musk als Trump interviewer dan wel als erg objectief. Wat natuurlijk observeerbare een contradictie is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze twitteraar niet geheel objectief is…….
Dit i.t.t. alle andere twitteraars?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze twitteraar niet geheel objectief is…….
Helemaal mee eens, daarom wacht ik dat interview met Kamala dat niet gaat komen rustig af.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik niet, want je hebt er geen reet aan.
Juist politiek leiders moeten kritisch bevraagd worden. Oh, je gaat de inflatie terugbrengen naar een normaal percentage? Prima, leg maar uit. Hoe gaat je dat doen?
Binnen 24 uur een vredesdeal arrangeren tussen Oekraïne en Rusland? Oke, hoe denkt u dat te doen?
Iemand twee uur lang leeg laten lopen is zinloos, honderd procent zonde van de tijd. In ons vak is dat ook echt een doodzonde.
Precies mijn punt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vandaag nog een amper uit zijn woorden komende kwijlende bejaarde boven een telefoon zien hangen, maar goed.
Ik vind dit toch wel satire van de bovenste plank. En wss zie je het zelf niet eens. Volgende punt is 'Kamala never restructured the health care!'quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, daarom wacht ik dat interview met Kamala dat niet gaat komen rustig af.
Ehh, ik denk dat ze wel aanvoelen dat dit interview gewoon 2 uur lang te veel blamage heeft opgeleverd en nu denken ze als Harris dit ook nu even doet, dan hebben wij ook munitie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:41 schreef xpompompomx het volgende:
Als je het daar 'helemaal mee eens' bent, waarom ben je dan vol lof over het gesprekje tussen Trump en Musk en wek je de suggestie dat er sprake was van een serieus interview?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, daarom wacht ik dat interview met Kamala dat niet gaat komen rustig af.
Elk optreden van Trump de afgelopen weken loopt uit op absolute blamages, dus ik vraag me af wat de GOPpers er mee proberen te bereiken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:23 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ehh, ik denk dat ze wel aanvoelen dat dit interview gewoon 2 uur lang te veel blamage heeft opgeleverd en nu denken ze als Harris dit ook nu even doet, dan hebben wij ook munitie.
Want dat Harris niet zichtbaar is, is volgens mij hun manier van zeggen: Er is eigenlijk niet zo heel veel op haar aan te merken. ja, behalve vrouw en zwart en democraat. Laten we het niet hebben over haar beleid, het zou onze kijkers op ideeen kunnen brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |