SPOILER: DagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Zwart gat maar fietsen van Rotterdam naar De Nederlandse Berg.
Histoire
2022 Annemiek van Vleuten (NED) Movistar Team
2023 Demi Vollering (NED) SD Worx
Editie #3. Game On.![]()
Valpartij bij de Koningshavenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:50 schreef Mikeytt het volgende:
Net wezen kijken bij de finish
Iemand die weet wat er met die laatste aan de hand was? Na een paar minuten fietste er nog 1 langs met ene blauw en bebloed been
Rivkah 3000quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rivkah is een parodie op een sportjournalist.
En sportjournalisten zijn al een parodie op journalisten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
@Zipportalquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
ik twijfel tussen “verbaast me niet” en “schokkend”quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[ x ]
Thijsje valt hier gruwelijk hard door de mand.
Thijs is een drinker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[ x ]
Weer twee kratten Westmalle op gisteravond, nu weer 10 minuten "werken" en do-re-mi weer een column volquote:
Bij de mannen is 2 etappes op 1 dag niet (meer) toegestaan in de WTquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:05 schreef TAmaru het volgende:
op zich wel aardig zo twee etappes op 1 dag
je hebt toch de halve stad al afgezet, bussen kunnen blijven staan en fans kunnen tussendoor even de lokale economie spekken, zoals ik nu ook aan het doen ben
vraag me wel af of ze het aan het testen zijn voor de mannen in 2025… afstanden zijn daar doorgaans wel langer natuurlijk. hoewel een vlakke etappe van 70km ook prima kan lijkt me.
Die zat de afgelopen weken elke nacht een podcast op te nemen zo’n beetjequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[ x ]
Bij de vrouwen ook niet. Was speciaal toestemming van de UCI nodig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij de mannen is 2 etappes op 1 dag niet (meer) toegestaan in de WT
Oh, dacht dat ze het daar ook wel vaker deden, maar dat zullen dan de niet WT-koersen zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:38 schreef alpeko het volgende:
[..]
Bij de vrouwen ook niet. Was speciaal toestemming van de UCI nodig.
Vanwege de Spelen. Dat is dan ook de reden dat ze dispensatie kregen denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ze het daar ook wel vaker deden, maar dat zullen dan de niet WT-koersen zijn.
Geloof in ieder geval niet dat het in de Tour bij de mannen gaat gebeuren, is met 21 ritten ook niet nodig. Wat dat betreft is deze Tour ook wel een uitzondering met 7 dagen koers tegenover 8 dagen in de afgelopen 2 jaar
Dat was sowieso de reden om het aan te vragenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Vanwege de Spelen. Dat is dan ook de reden dat ze dispensatie kregen denk ik.
Ik heb eigenlijk geen idee wie de goede tijdrijders zijn.quote:
Nummers 1, 2 en 3 van de Olympische tijdrit, de winnares van de wegrit.. dat lijken me de belangrijkstequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie de goede tijdrijders zijn.
Markusquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie de goede tijdrijders zijn.
Kool is hier niet echt goed in, dacht ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Markus
Van Dijk
Brown
Henderson
Wiebes (zeker op zo'n afstand)
Dygert
Faulkner
Vollering
Kool allicht ook
Nu dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:42 schreef Wereldgozer het volgende:
hoe laat gaan we naar fietsje rijden op de NOS stream?
Dat OS gelul ben ik nu wel klaar mee
Denk dat dit net wat te lang is, maar het zou misschien net kunnen in deze vorm.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kool is hier niet echt goed in, dacht ik
Met ratten gratis als huisdieren. Smerige bende @Zipportalquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:05 schreef Sabata het volgende:
commentatoren van Eurosport Duitsland denken erover naar de markthallen te verhuizen vanwege de etensgeur.
Dan maar het vangnetbegrip "criterium"?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het mag geen tijdrit heten, omdat het korter is dan 8 km en een proloog mag het ook niet heten, want het is niet op de openingsdag.
wat is het danquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het mag geen tijdrit heten, omdat het korter is dan 8 km en een proloog mag het ook niet heten, want het is niet op de openingsdag.
Tour de Europe occidentalequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Acht etappes waarvan 3 in Frankrijk. Tour de somewhereelse
Ja, dat konden ze op de vrt ook niet zeggen. Alleen dat ze een hiaat in de reglementen hadden.quote:
Vrouwentour moet gewoon een fatsoenlijke twee weken worden. 15 dagen rijden, 1 rustdag. Misschien 1 of 2 etappes buiten Frankrijk maar dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tour de Europe occidentale
Eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwentour moet gewoon een fatsoenlijke twee weken worden. 15 dagen rijden, 1 rustdag. Misschien 1 of 2 etappes buiten Frankrijk maar dit slaat nergens op.
eens en deze tijdrit is ook niet echt serieus te nemen vind ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwentour moet gewoon een fatsoenlijke twee weken worden. 15 dagen rijden, 1 rustdag. Misschien 1 of 2 etappes buiten Frankrijk maar dit slaat nergens op.
Regie heeft een neusje voor ruïnes .quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Euromast kan wel een likkie verf gebruiken.
Wist niet dat je daar helemaal bovenin ook in kunt. Lijkt me dat die mensen niet eerst die bladderende verf gezien hebbenquote:
als Zwiftie Adegeest dit wint wordt het een "cruel summer" of "antihero chrono"quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Knalkrono heet dit vanaf nu bij de vrt.
Alle Russen en Wit-Russen krijgen nog steeds een witte vlag cadeau.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is die witte vlag bij Dronova? Vluchtelingenteam of zo?
Zwaaiden ze maar eens de witte vlagquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alle Russen en Wit-Russen krijgen nog steeds een witte vlag cadeau.
krijgt een kersensap als troostquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zit weinig Muzic in Evita.
Ja ga jij t verven danquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist niet dat je daar helemaal bovenin ook in kunt. Lijkt me dat die mensen niet eerst die bladderende verf gezien hebben
Hebben ze hard genoeg nodig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alle Russen en Wit-Russen krijgen nog steeds een witte vlag cadeau.
Dat zal wel een beetje het probleem zijn iddquote:
4/10 op de schaal van @Haagsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zit weinig Muzic in Evita.
En dan zo over de finish.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Barry Markus die dadelijk een halve minuut sneller is, doe het.
Dat is wat ik hoop jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Barry Markus die dadelijk een halve minuut sneller is, doe het.
Op hofplein over een tramrailsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij wachten op de onvermijdelijke chute van mevrouw Merckx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |