abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:40:44 #76
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_214703035
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is die witte vlag bij Dronova? Vluchtelingenteam of zo?
Alle Russen en Wit-Russen krijgen nog steeds een witte vlag cadeau.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:41:25 #77
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_214703041
Er zit weinig Muzic in Evita.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_214703055
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Alle Russen en Wit-Russen krijgen nog steeds een witte vlag cadeau.
Zwaaiden ze maar eens de witte vlag
pi_214703057
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zit weinig Muzic in Evita.
krijgt een kersensap als troost
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214703067
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:42 schreef Sabata het volgende:

[..]
krijgt een kersensap als troost
In een flesje waar de dop vast zit, zo'n teleurstelling
pi_214703074
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wist niet dat je daar helemaal bovenin ook in kunt. Lijkt me dat die mensen niet eerst die bladderende verf gezien hebben :X
Ja ga jij t verven dan
pi_214703086
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Alle Russen en Wit-Russen krijgen nog steeds een witte vlag cadeau.
Hebben ze hard genoeg nodig.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_214703088
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:44 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Ja ga jij t verven dan
Dat zal wel een beetje het probleem zijn idd :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_214703103
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zit weinig Muzic in Evita.
4/10 op de schaal van @Haags
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:47:42 #85
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214703104
Van Dijk komt er niet aan.

Erg mooi.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:47:46 #86
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_214703105
Ach, Ellen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_214703108
Oei, Ellen komt 1,36s tekort.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214703128
Adegeest wel een puike tijd gereden dus.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:49:37 #89
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_214703132
Barry Markus die dadelijk een halve minuut sneller is, doe het.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_214703150
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Barry Markus die dadelijk een halve minuut sneller is, doe het.
En dan zo over de finish.

pi_214703163
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Barry Markus die dadelijk een halve minuut sneller is, doe het.
Dat is wat ik hoop ja
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_214703166
Denk niet dat Markus sneller gaat eigenlijk
pi_214703176
Flukener gaat ook niet sneller zijn
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_214703178
Brand kon dit ook ooit.
pi_214703183
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Flukener gaat ook niet sneller zijn
In ieder geval de snelste tussentijd. En een fluke is het sowieso niet.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:55:56 #96
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_214703195
Het kakelt maar door elkaar op Sporza.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:56:02 #97
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_214703196
Wij wachten op de onvermijdelijke chute van mevrouw Merckx.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_214703200
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Flukener gaat ook niet sneller zijn
Heel gewaagd om haar een fluke te noemen
pi_214703203
De fietsende Sydney McL-L nu aan de start
Jack does it in real time...
pi_214703205
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij wachten op de onvermijdelijke chute van mevrouw Merckx.
Op hofplein over een tramrails
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')