Alle Russen en Wit-Russen krijgen nog steeds een witte vlag cadeau.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is die witte vlag bij Dronova? Vluchtelingenteam of zo?
Zwaaiden ze maar eens de witte vlagquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alle Russen en Wit-Russen krijgen nog steeds een witte vlag cadeau.
krijgt een kersensap als troostquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zit weinig Muzic in Evita.
Ja ga jij t verven danquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist niet dat je daar helemaal bovenin ook in kunt. Lijkt me dat die mensen niet eerst die bladderende verf gezien hebben
Hebben ze hard genoeg nodig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alle Russen en Wit-Russen krijgen nog steeds een witte vlag cadeau.
Dat zal wel een beetje het probleem zijn iddquote:
4/10 op de schaal van @Haagsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zit weinig Muzic in Evita.
En dan zo over de finish.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Barry Markus die dadelijk een halve minuut sneller is, doe het.
Dat is wat ik hoop jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Barry Markus die dadelijk een halve minuut sneller is, doe het.
Op hofplein over een tramrailsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij wachten op de onvermijdelijke chute van mevrouw Merckx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |