Die zat de afgelopen weken elke nacht een podcast op te nemen zo’n beetjequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[ x ]
Thijsje valt hier gruwelijk hard door de mand.
Bij de vrouwen ook niet. Was speciaal toestemming van de UCI nodig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij de mannen is 2 etappes op 1 dag niet (meer) toegestaan in de WT
Oh, dacht dat ze het daar ook wel vaker deden, maar dat zullen dan de niet WT-koersen zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:38 schreef alpeko het volgende:
[..]
Bij de vrouwen ook niet. Was speciaal toestemming van de UCI nodig.
Vanwege de Spelen. Dat is dan ook de reden dat ze dispensatie kregen denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ze het daar ook wel vaker deden, maar dat zullen dan de niet WT-koersen zijn.
Geloof in ieder geval niet dat het in de Tour bij de mannen gaat gebeuren, is met 21 ritten ook niet nodig. Wat dat betreft is deze Tour ook wel een uitzondering met 7 dagen koers tegenover 8 dagen in de afgelopen 2 jaar
Dat was sowieso de reden om het aan te vragenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Vanwege de Spelen. Dat is dan ook de reden dat ze dispensatie kregen denk ik.
Ik heb eigenlijk geen idee wie de goede tijdrijders zijn.quote:
Nummers 1, 2 en 3 van de Olympische tijdrit, de winnares van de wegrit.. dat lijken me de belangrijkstequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie de goede tijdrijders zijn.
Markusquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie de goede tijdrijders zijn.
Kool is hier niet echt goed in, dacht ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Markus
Van Dijk
Brown
Henderson
Wiebes (zeker op zo'n afstand)
Dygert
Faulkner
Vollering
Kool allicht ook
Nu dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:42 schreef Wereldgozer het volgende:
hoe laat gaan we naar fietsje rijden op de NOS stream?
Dat OS gelul ben ik nu wel klaar mee
Denk dat dit net wat te lang is, maar het zou misschien net kunnen in deze vorm.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kool is hier niet echt goed in, dacht ik
Met ratten gratis als huisdieren. Smerige bende @Zipportalquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:05 schreef Sabata het volgende:
commentatoren van Eurosport Duitsland denken erover naar de markthallen te verhuizen vanwege de etensgeur.
Dan maar het vangnetbegrip "criterium"?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het mag geen tijdrit heten, omdat het korter is dan 8 km en een proloog mag het ook niet heten, want het is niet op de openingsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |