abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214764786
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Owja joh

[ x ]
Kom maar door. Is wel even tijd voor een grote gebeurtenis.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 20:49:02 #52
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214778954
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Owja joh

[ x ]
No way wat China betreft. Dat is de reinste fantasie.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 22:20:34 #53
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_214780379
https://www.telegraaf.nl/(...)-gazastrook-in-zicht

zal nu wel snel gedaan zijn daar

Hamas soldaten zien hun eigen kinderen lijden en honger hebben , geen school , geen water en ze zijn het spuugzat, alle zuidelijke tunnels zijn opgeblazen en onbruikbaar , iedereen heeft honger
Het is klaar en gedaan

quote:
VN-gezant VS vraagt leden Veiligheidsraad om druk op Hamas: 'Deal over bestand Gazastrook in zicht'

De Amerikaanse VN-gezant heeft de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties voorgehouden dat een "deal in zicht is" over een bestand in de Gazastrook. Ambassadeur Linda Thomas-Greenfield zei dat Israël al heeft ingestemd met het voorstel dat nu op tafel ligt. Ze vroeg landen in de raad om Hamas onder druk te zetten om ook in te stemmen.

De onderhandelingen over zo'n bestand slepen zich al maanden voort.

Hamas heeft zich positief uitgelaten over een voorstel dat de Amerikaanse president Joe Biden in mei deed en dat ook is goedgekeurd door de VN-Veiligheidsraad, maar vindt volgens een ingewijde dat Israël "op het laatste moment" weer nieuwe eisen op tafel heeft gelegd.

Internationale bemiddelaars presenteerden deze maand een aangepast voorstel.
Bronnen van persbureau Reuters zeggen dat er nog onenigheid is over de toekomstige aanwezigheid van het Israëlische leger in Gaza en de voorwaarden waaronder Palestijnse gevangenen worden vrijgelaten.
Hamas zou bovendien vrezen dat meer eisen volgen als het concessies doet.

gijzelaars loslaten en er is vrede, het is zo simpel

quote:
LIVE | VN-gezant VS vraagt leden Veiligheidsraad om druk op Hamas: 'Deal over bestand Gazastrook in zicht'
Aangepast: 27 min geleden29 min geledenin Buitenland

Het Midden-Oosten staat onder hoogspanning na de dood van enkele kopstukken van Hamas en Hezbollah. Iran dreigt met een vergeldingsaanval te komen, maar de vraag is: wanneer komt die? Volg hier de laatste ontwikkelingen in ons liveblog.

[ Bericht 20% gewijzigd door michaelmoore op 22-08-2024 22:29:24 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 22 augustus 2024 @ 22:30:50 #54
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_214780503
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 23:31 schreef HSG het volgende:
Iran durft gewoon niet.
Ruzzia ook niet

dan is het met de hele grote jongens en hun fraaie leventje en rijke kinderen ook gedaan, iedereen straatarm
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_214797899
IDF strikes Lebanon to foil major attack; Hezbollah fires hundreds of rockets at north
https://www.timesofisrael.com/liveblog-august-25-2024/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_214798633
Moet dit nou

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_214798844
''Imminent''

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 25 augustus 2024 @ 11:12:16 #58
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214798866
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2024 11:09 schreef Ali_boo het volgende:
''Imminent''

[ x ]
Alweer!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214798925
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 11:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Alweer!
pi_214798933
Heb een hoop gemist zie ik

twitter
pi_214799398
twitter
pi_214799511
Hier zijn wat beelden van gisteravond

twitter
pi_214799582
twitter
pi_214799598
Meer beelden

twitter
pi_214799872
More war

twitter
pi_214799958
twitter
pi_214803823
Mensen zijn in paniek

twitter
pi_214804476
Neocons willen oorlog O+

twitter
pi_214804587
Spannend *O*

twitter
pi_214804810
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 18:26 schreef Ali_boo het volgende:
Spannend *O*

[ x ]
Gaat Israël wederom op voorhand aanvallen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 25 augustus 2024 @ 19:00:59 #71
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_214804861
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 18:26 schreef Ali_boo het volgende:
Spannend *O*

[ x ]
Jeetje, wat zou dat nou zijn? Kuch, Libanon (want Hezbollah), kuch. Spanning en sensatie.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_214805299
Waar zijn de Hezbollah Fried Chicken memes?

twitter
pi_214806131
Als Hezbollah echt wil escaleren maken ze er een grondoorlog van. Die paar rakketjes is vooralsnog niet heel veel waard en volgens het boekje.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214806442
twitter
pi_214806523
Was 1 raket vanuit gaza
pi_214808915
Denk je gisteren even: oohhh shit, gaat het dan toch gebeuren !

Maar nee, hoor.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 10:43:52 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214808975
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 20:42 schreef Discombobulate het volgende:
Als Hezbollah echt wil escaleren maken ze er een grondoorlog van. Die paar rakketjes is vooralsnog niet heel veel waard en volgens het boekje.
Winnen ze nooit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_214809025
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2024 18:57 schreef vosss het volgende:

[..]
Gaat Israël wederom op voorhand aanvallen?
Logisch, Israel heeft geen keus. Als Hezbollah de kans krijgt om 100.000 raketten gelijktijdig af te schieten, help de Iron Dome ook niet meer
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_214809033
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
Winnen ze nooit
Hezbollah zal uiteindelijk verliezen, uiteraard. Maar de verliezen voor israel zullen wel groot zijn.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 10:57:03 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214809050
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hezbollah zal uiteindelijk verliezen, uiteraard. Maar de verliezen voor israel zullen wel groot zijn.
Niet relevant, Hezbollah is niet Hamas, de filosofie is niet dood of de gladiolen, die willen niet verliezen en dus gaan ze geen grond oorlog starten

Zelfde reden waarom Israel heel terughoudend is met het aanpakken van die figuren
pi_214809074
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:57 schreef sp3c het volgende:

[..]
Niet relevant, Hezbollah is niet Hamas, de filosofie is niet dood of de gladiolen, die willen niet verliezen en dus gaan ze geen grond oorlog starten

Zelfde reden waarom Israel heel terughoudend is met het aanpakken van die figuren
Ja. Maar het is wel de vraag een beetje hoelang nog. Heb geen vertrouwen in de rationaliteit van een Ben Gvir, Smotrich of zelfs Netanyahu.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 11:02:14 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214809089
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 11:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja. Maar het is wel de vraag een beetje hoelang nog. Heb geen vertrouwen in de rationaliteit van een Ben Gvir, Smotrich of zelfs Netanyahu.
True

Al die clubjes lijken een rode waas te hebben atm dus echt te voorspellen is het allemaal niet meer
pi_214809098
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 11:02 schreef sp3c het volgende:

[..]
True

Al die clubjes lijken een rode waas te hebben atm dus echt te voorspellen is het allemaal niet meer
En stel nu dat mijn 'vrees' (tussen haakjes, lig er niet wakker van. maar toch....) waarheid wordt. Wat dan? stel nu dat er echt een grootschalige oorlog komt tussen Israel, Hezbollah (en daarmee ook Iran). Wat zijn jouw voorspellingen dan een beetje?
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 11:04:46 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214809107
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 11:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]
En stel nu dat mijn 'vrees' (tussen haakjes, lig er niet wakker van. maar toch....) waarheid wordt. Wat dan? stel nu dat er echt een grootschalige oorlog komt tussen Israel, Hezbollah (en daarmee ook Iran). Wat zijn jouw voorspellingen dan een beetje?
3 maanden schieten en dan iedereen weer terug in zijn eigen hok

Maja dat dacht ik van Gaza ook _O-
pi_214809119
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 11:04 schreef sp3c het volgende:

[..]
3 maanden schieten en dan iedereen weer terug in zijn eigen hok

Maja dat dacht ik van Gaza ook _O-
Je denkt geen rechtstreekse bemoeienis van Amerika, en dat dan ook 'ons' (de rest van de NAVO, en daarmee ook Nederland) om hulp vraagt?

Nouja, Gaza is heel ander voorbeeld ofc. Want dat heeft nou juist vrijwel 0 invloed voor de buitenwereld.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 11:08:29 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214809129
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 11:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je denkt geen rechtstreekse bemoeienis van Amerika, en dat dan ook 'ons' (de rest van de NAVO, en daarmee ook Nederland) om hulp vraagt?

Nouja, Gaza is heel ander voorbeeld ofc. Want dat heeft nou juist vrijwel 0 invloed voor de buitenwereld.
Zou voor het eerst zijn

NAVO gaat er sowieso niet in mee, voor NL zal het aan de situatie en het verzoek liggen
pi_214809137
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 11:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zou voor het eerst zijn
Hmm. Nouja, ik weet het ook niet. Maar een grootschalige oorlog, terwijl wij ook nog met Rusland en oekraine zitten. Uhhhh, doe maar even niet haha
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 11:11:43 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214809148
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 11:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hmm. Nouja, ik weet het ook niet. Maar een grootschalige oorlog, terwijl wij ook nog met Rusland en oekraine zitten. Uhhhh, doe maar even niet haha
Anders ook niet, ik kijk liever Netflix en shit :P
  maandag 26 augustus 2024 @ 23:52:05 #89
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_214814074
Gaat het dan eindelijk gebeuren?

https://www.nu.nl/midden-(...)-waarschijnlijk.html

twitter
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_214814419
quote:
11s.gif Op maandag 26 augustus 2024 23:52 schreef ACT-F het volgende:
Gaat het dan eindelijk gebeuren?

https://www.nu.nl/midden-(...)-waarschijnlijk.html

[ x ]
Wat gaat gebeuren? er zijn 5 Palestijnen gedood.
pi_214818867
Zelfs God wordt ongeduldig

twitter
pi_214819346
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 17:48 schreef Ali_boo het volgende:
Zelfs God wordt ongeduldig

[ x ]
Wel vervelend dat die nou nooit eens duidelijk kan zijn. Maar altijd van die vage hints geven als onweer. Of een kat langs laten lopen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214820757
pi_214820986
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 18:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wel vervelend dat die nou nooit eens duidelijk kan zijn. Maar altijd van die vage hints geven als onweer. Of een kat langs laten lopen
Zo vaag vind ik het niet hoor
pi_214820993
FU Kirby, met je nepnieuws

twitter

twitter
pi_214821001
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 21:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zo vaag vind ik het niet hoor
Hoe weet je dat dit een teken is wat precies betekent wat jij denkt? Hoe weet je dat het niet voor heel wat anders is. Als je dan toch al gelooft dat het een teken is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214851033
twitter
pi_214858107
Is Iran’s anti-Israel and American rhetoric all bark and no bite?
https://www.iranintl.com/en/202409013439
pi_214886253
In de hoogtijdagen van IS zag je veel filmpjes van strijders die stoer vertelden hoe ze gingen aanvallen en alleen zouden stoppen als ze stad x hadden bereikt of dood waren. Een halfuur later waren ze aan het vluchten en lieten ze hun gewonde makkers achter.

Iran heeft de afgelopen weken heel wat stoere filmpjes en claims gemaakt, maar lijkt zich ook wat stoerder te hebben voorgedaan dan ze waren. Het schijnt een cultureel dingetje te zijn, maar op mij komt dit zo knullig en laf over.
  woensdag 4 september 2024 @ 08:42:16 #100
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214886396
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2024 08:26 schreef Glazenmaker het volgende:
In de hoogtijdagen van IS zag je veel filmpjes van strijders die stoer vertelden hoe ze gingen aanvallen en alleen zouden stoppen als ze stad x hadden bereikt of dood waren. Een halfuur later waren ze aan het vluchten en lieten ze hun gewonde makkers achter.

Iran heeft de afgelopen weken heel wat stoere filmpjes en claims gemaakt, maar lijkt zich ook wat stoerder te hebben voorgedaan dan ze waren. Het schijnt een cultureel dingetje te zijn, maar op mij komt dit zo knullig en laf over.
Blaffende honden bijten dus niet.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')