abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214713653
Ik kan me wel herinneren dat het opviel dat Joost als enige niet op sommige momenten in van die "lollige" filmpjes verscheen en dat we het daar ook nog over hadden hier.

En als we praten over kinderachtig, ik vond de zangeres van Griekenland groter kinderachtig (als je het dan zo wil noemen) gedrag vertonen dan Joost tijdens die persconferentie. Zeker achteraf gezien nu we weten dat het incident met Joost en de cameravrouw vlak daarvoor was gebeurd.
pi_214713670
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 17:31 schreef Za het volgende:

[..]
Blijkbaar, anders kun je van tevoren geen verzoek indienen om Joost daarvan vrij te stellen.
[..]
Eens, meer dan kinderachtig zelfs, maar dat betrof niet de deelnemer zelf, als we het over hetzelfde hebben.
In godsnaam, begin je eigen thread, “alles ligt altijd aan Joost Klein”. Dan hoeven we hier niet steeds langs die verbale diarree te scrollen.
pi_214713844
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_214713863
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:08 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Hij leest alleen wat in zijn straatje past.
Hij zal het spoor inmiddels ook wel bijster zijn, hi ha ho.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2024 @ 18:09:05 #180
163650 Greys
pi_214713872
quote:
Concertje voor de deur van de EBU?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214713956
quote:

Collab?
C’est Davie :o)
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:21:30 #182
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_214713980
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:09 schreef Greys het volgende:

[..]
Concertje voor de deur van de EBU?
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2024 @ 18:24:39 #183
163650 Greys
pi_214714015
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:21 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
_O-
Lijkt me zalig. _O-

En dat ze het dan niet mogen filmen. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214714018
Morgen heeft Joost z'n eerste optreden nadat naar buiten kwam dat de zaak geseponeerd is. En dat optreden is op een festival in Zwitserland, waar ook Nemo en Windows95Man optreden. Mooi toeval.
Ben benieuwd of/wat Joost gaat zeggen en of we een nieuwe foto krijgen van het drietal :D
pi_214714083
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 17:43 schreef d_elise het volgende:
Ik kan me wel herinneren dat het opviel dat Joost als enige niet op sommige momenten in van die "lollige" filmpjes verscheen en dat we het daar ook nog over hadden hier.

En als we praten over kinderachtig, ik vond de zangeres van Griekenland groter kinderachtig (als je het dan zo wil noemen) gedrag vertonen dan Joost tijdens die persconferentie. Zeker achteraf gezien nu we weten dat het incident met Joost en de cameravrouw vlak daarvoor was gebeurd.
Joost was volgens mij ook de enige die niet meedeed aan Eurovision - a little bit more. We dachten toen nog dat zijn collab met Käärijä daarin te zien kregen.
pi_214714118
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 16:58 schreef Momo het volgende:
Is trouwens veel veranderd aan de social media sinds dat hele TikTok sponsorship met de EBU (sinds 2022 toch?). Zien jullie Anouk al bellen blazen en karaoke zingen voor TikTok? Filmpjes maken over hun meest gênante moment ooit als artiest? Filmpjes over je huisdieren? Volgens mij zitten veel artiesten daar niet perse op te wachten, die zouden veel liever zelf iets bedenken.
Ik denk dat dat ook komt omdat wij in 2020/2021 begonnen zijn met de online content. Daarvoor was Nikkie er in eerste instantie er bij gekomen. Dat was een schot in de roos en vanaf 2022 kwam die Tiktok deal.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 18:40:49 #187
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_214714174
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 18:25 schreef d_elise het volgende:
Morgen heeft Joost z'n eerste optreden nadat naar buiten kwam dat de zaak geseponeerd is. En dat optreden is op een festival in Zwitserland, waar ook Nemo en Windows95Man optreden. Mooi toeval.
Ben benieuwd of/wat Joost gaat zeggen en of we een nieuwe foto krijgen van het drietal :D
Ben ook benieuwd :Y
pi_214714340
Ik schat AVROTROS wel zo in dat het bewijs van de afspraken zwart op wit staat, want anders blijf je niet zo stellig. De EBU doet er waarschijnlijk alles aan op de straat schoon te vegen, maar ze vergissen zich denk ik schromelijk dat AVROTROS nu niet meer gaat los laten en doorbijt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2024 @ 19:29:20 #189
163650 Greys
pi_214714611
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik schat AVROTROS wel zo in dat het bewijs van de afspraken zwart op wit staat, want anders blijf je niet zo stellig. De EBU doet er waarschijnlijk alles aan op de straat schoon te vegen, maar ze vergissen zich denk ik schromelijk dat AVROTROS nu niet meer gaat los laten en doorbijt.
Ik hoop het. Al hebben ze maar een screenshot van een mail of appje. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214714616
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 19:01 schreef TheVulture het volgende:
Cornald heeft het bericht in ieder geval ook alweer gedeeld. _O-
pi_214714663
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 19:29 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik hoop het. Al hebben ze maar een screenshot van een mail of appje. ^O^
Ik geloof best dat ze zoiets hebben. Maar ik geloof ook wel dat er geen reden is om dat nu meteen in de openbaarheid te gooien. Zeker met nog potentieel een zeer lastige rechtszaak in het vooruitzicht.

En de upside van het nu delen is voor Avrotros sowieso minimaal. Het ESF is nu nergens relevant nieuws. En allerlei figuren hier en op de sociale media met meer chromosomen dan UK dit jaar punten had, zullen minutieus zoeken of er iets te vinden is dat dubbelzinnig uitgelegd zou kunnen worden, of gewoon roepen dat bij nader inzien de EBU helemaal niet dergelijke afspraken hoeft te maken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 14 augustus 2024 @ 19:38:28 #192
163650 Greys
pi_214714692
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 19:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik geloof best dat ze zoiets hebben. Maar ik geloof ook wel dat er geen reden is om dat nu meteen in de openbaarheid te gooien. Zeker met nog potentieel een zeer lastige rechtszaak in het vooruitzicht.

En de upside van het nu delen is voor Avrotros sowieso minimaal. Het ESF is nu nergens relevant nieuws. En allerlei figuren hier en op de sociale media met meer chromosomen dan UK dit jaar punten had, zullen minutieus zoeken of er iets te vinden is dat dubbelzinnig uitgelegd zou kunnen worden, of gewoon roepen dat bij nader inzien de EBU helemaal niet dergelijke afspraken hoeft te maken.
Oh van mij hoeven ze het ook niet (nu) bekend te maken hoor! Ik hoop gewoon dat ze inderdaad zo stellig zijn en het weerspreken omdat ze dus iets hebben. Al is het maar een mail of screenshotje. Want dan kan je het dus inderdaad zo lekker stellig blijven volhouden omdat je dat altijd nog achter de hand hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_214714735
Als ‘t zo doorgaat wordt ‘t 2029 eer Nederland weer mee doet.
C’est Davie :o)
pi_214715310
Tot nu toe is elke songfestivalfinale in een jaar eindigend op '5', na 1975, er eentje geweest zonder Nederland.
Ik zie ons volgend jaar niet in de finale staan.
  woensdag 14 augustus 2024 @ 20:32:37 #195
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_214715387
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:26 schreef BillDauterive het volgende:
Tot nu toe is elke songfestivalfinale in een jaar eindigend op '5', na 1975, er eentje geweest zonder Nederland.
Ik zie ons volgend jaar niet in de finale staan.
Cijfernerd O+
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_214716338
Ik kan me voorstellen dat AvroTros op dit moment nog probeert om met EBU tot een overeenstemming te komen waar ze profijt van hebben. Die kans verkloot je waarschijnlijk wel als je bewijzen van afspraken in het publieke domein gaat gooien. Maar als EBU halsstarrig blijft, mag ik hopen dat er een gecoördineerde actie komt waarbij alle Boulevard Telegraaf en Avontblatte klonen dat bewijs krijgen toegestuurd en in de headlines gooien.

En even terzijde, misschien kunnen Trein en Za samen in een privé-coupé topic hun ditjes en datjes delen? Dan kan iedereen die daarin geïnteresseerd is alles lezen, maar blijven de anderen er in dit topic van verschoond.
  Moderator woensdag 14 augustus 2024 @ 23:26:15 #197
375570 crew  Cyan9
pi_214717138
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 21:50 schreef Aadrianus het volgende:
Ik kan me voorstellen dat AvroTros op dit moment nog probeert om met EBU tot een overeenstemming te komen waar ze profijt van hebben. Die kans verkloot je waarschijnlijk wel als je bewijzen van afspraken in het publieke domein gaat gooien. Maar als EBU halsstarrig blijft, mag ik hopen dat er een gecoördineerde actie komt waarbij alle Boulevard Telegraaf en Avontblatte klonen dat bewijs krijgen toegestuurd en in de headlines gooien.

En even terzijde, misschien kunnen Trein en Za samen in een privé-coupé topic hun ditjes en datjes delen? Dan kan iedereen die daarin geïnteresseerd is alles lezen, maar blijven de anderen er in dit topic van verschoond.
Dit topic is voor alle meningen, dus we gaan niet op deze tour. Dankjewel.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_214717250
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 17:44 schreef blackswangreen het volgende:

In godsnaam, begin je eigen thread, “alles ligt altijd aan Joost Klein”. Dan hoeven we hier niet steeds langs die verbale diarree te scrollen.
Waarom kun je geen tegengeluid verdragen?
Dit is geen fan board.

"we" is jij en je ouders, broers en zussen, tesamen gezellig achter de computer en fans van Europapa? Gezellig :)
pi_214717272
Misschien een onbeleefde vraag, maar zijn er hier ook users die een filmpje van zichzelf, dansend op Europapa op TikTok hebben geplaatst?

Ik vraag geen link, maar ben gewoon benieuwd. :)
  donderdag 15 augustus 2024 @ 00:01:48 #200
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_214717280
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 15:53 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ik dacht dat die lieverds hier een extra podcast van zouden maken :@
Maar als dat niet mogelijk is is dit ook prima :)

Van welk platform is James Stephenson? #durftevragen
Sorry, dit gaat allemaal met zo'n sneltreinvaart (ook voor ons) en was het beter om dit als geschreven artikel te doen.
Het is nogal een ehm aparte situatie dat je als Songfestival journalist/podcaster ook ineens met een openbaar aanklager aan de lijn hangt enzo. Maar blij dat jullie het lezen en zien wat we doen.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')