SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee, natuurlijk niet. Duitsland is één van de Big Five. Maar mocht je nog een Sloveen weg willen pesten dan zou dat zo moeten lukken, jaquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als een medewerker van het ESF volgend jaar de Duitse deelnemer een lul vindt en weg wil hebben dan hoeft de medewerker alleen maar te roepen 'die deed eng tegen mij joh' en dan niet in gesprek gaan? En dan gaat de Duitser naar huis?
Nederland is na de top 5 de grootste betaler en een van de oprichters. Maar dat was net niet belangrijk genoeg kennelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Duitsland is één van de Big Five. Maar mocht je nog een Sloveen weg willen pesten dan zou dat zo moeten lukken, ja.
Tja, dat recht heeft ze. Ik hoop van harte voor haar dat haar identiteit dan niet bekend wordt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:23 schreef ESFfan het volgende:
Cameravrouw overweegt vervolgstappen na stopzetten onderzoek Joost Klein: www.rtl.nl/boulevard/ente(...)klein-aan-te-vechten
quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:23 schreef ESFfan het volgende:
Cameravrouw overweegt vervolgstappen na stopzetten onderzoek Joost Klein: www.rtl.nl/boulevard/ente(...)klein-aan-te-vechten
Waar?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]![]()
Joost heeft een statement geplaatst
quote:The last couple of months were terrible. Even though I love to perform anywhere around the world, something didn't feel right. Why did we have to wait so long for an answer? Everyday I felt insecure whilst I knew the truth. There is no case against me, because there never was a case.
We should all take care for each other, we should all support each other and we should ALL come together. Companies just want to protect their money and they tried to use me as a shield. A village against the city...
Guess what? LOVE ALWAYS WINS. TRUST THE PROCESS!!!!! EVEN THOUGH I LOST ALL HOPE
WE BACK NOW BABY!!! ALBUM MODE!!!!!!!
"Zeer traumatiserend". Jeetje ik wist niet dat mensen in Zweden zo hard kunnen overdrijven.quote:'Mijn cliënt is zeer bedroefd over het besluit en overweegt of zij het besluit wil aanvechten", zegt hij. "Zij kwam naar Malmö om haar werk te doen op een bijzondere plek waar muziek, inclusie en diversiteit centraal staan. Wat haar overkwam had zij niet verwacht en was zeer traumatiserend. Zij moet nu, helaas, de gevolgen van dat incident dragen." Joost werd na het incident rond het Eurovisiesongfestival gediskwalificeerd.
Aanstellerige kutwijfquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:23 schreef ESFfan het volgende:
Pff, er is naar je geluisterd door de EBU door Joost te diskwalificeren, leg je gewoon neer bij het oordeel van de openbaar aanklager. Alsof haar zoveel onrecht is aangedaan.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:23 schreef ESFfan het volgende:
Ik wil grovere taal gebruiken maar dan word ik hier verbannen.quote:
En ik hoop het lekker wel.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, dat recht heeft ze. Ik hoop van harte voor haar dat haar identiteit dan niet bekend wordt.
Zodat een online leger zich op haar stort? Nee, daar sta ik niet achter. Dit hoort via het rechtssysteem te gaan.quote:
De diskwalificatie was nog niet genoeg straf voor haar kennelijk. Wat een immens rotmokkel joh. En kom eens met bewijs.quote:
Dat zou je denken, toch?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:54 schreef Fretwork het volgende:
Je gaat niet 500k¤ betalen zonder dat dit dichtgetikt is.
Ik geloof het nog ook.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dit begint wel zielig te worden. Laat gaan mens! Tenzij de EBU hierachter zit natuurlijk…
Dat bewijs is er dus niet…quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
De diskwalificatie was nog niet genoeg straf voor haar kennelijk. Wat een immens rotmokkel joh. En kom eens met bewijs.
Zeer traumatiserendquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
"Zeer traumatiserend". Jeetje ik wist niet dat mensen in Zweden zo hard kunnen overdrijven.
Ik gok op het Zweedse equivalent van onze artikel 12 procedure.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:06 schreef Fretwork het volgende:
Maar ook, wat voor vervolgstappen dan? Volgens mij had ze in eerste instantie geen aangifte gedaan zelfs, maar dan nog is het strafrechtelijke deel een gesloten boek.
Dan kan ze dus nog via het burgerrecht materiële schade verhalen? Of misschien wel immateriële schade, geen idee hoe dat in Zweden werkt. Maar dan heb je het dus over smartengeld voor psychisch letsel.
Dus 'k ben elke dag op reis, want de wereld is van mijquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:29 schreef d_elise het volgende:
Ondertussen zijn er ook twee Amerikaanse shows bijgekomen: een extra datum voor NYC en een voor LA![]()
Hoop echt dat er een enorme last van hem is afgevallen en dat hij het nu echt kan verwerken.
Daarvoor moet ik me toch verdiepen in het Zweedse rechtquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik gok op het Zweedse equivalent van onze artikel 12 procedure.
Jup, alleen kijkt daar kennelijk een andere officier van justitie ernaar ipv bet gerechtshof.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik gok op het Zweedse equivalent van onze artikel 12 procedure.
Als is vastgesteld dat hij niks heeft gedaan waardoor iemand zeker bang was geworden?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:06 schreef Fretwork het volgende:
Maar ook, wat voor vervolgstappen dan? Volgens mij had ze in eerste instantie geen aangifte gedaan zelfs, maar dan nog is het strafrechtelijke deel een gesloten boek.
Dan kan ze dus nog via het burgerrecht materiële schade verhalen? Of misschien wel immateriële schade, geen idee hoe dat in Zweden werkt. Maar dan heb je het dus over smartengeld voor psychisch letsel.
Lijkt me een stukje lastigerquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, dat recht heeft ze. Ik hoop van harte voor haar dat haar identiteit dan niet bekend wordt.
Call 112 for Disqualificationquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nederland is na de top 5 de grootste betaler en een van de oprichters. Maar dat was net niet belangrijk genoeg kennelijk.
Nee maar alle gekheid op een stokje:
Voor zo'n grote straf als diskwalificatie zou altijd duidelijk bewijs moeten zijn imho. Anders krijg je dus echt de situatie dat je met een list of verzinsel of overdrijving een concurrent uit kunt schakelen of 'iemand die je gewoon niet leuk vindt'.
Nou dat is natuurlijk niet gezegd, meer dat er geen bewijs is dat het grote angst kan veroorzaken. Maar dat zal haar niet helpen neequote:Op maandag 12 augustus 2024 22:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als is vastgesteld dat hij niks heeft gedaan waardoor iemand zeker bang was geworden?
Sommige mensen
Hoe gaat dat? Wordt haar naam dan per definitie gepubliceerd?quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:06 schreef Fretwork het volgende:
quote:Openbaar aanklager Fredrik Jönsson bevestigt maandag dat de vrouw 'mijn beslissing kan laten toetsen door een hogere aanklager. Als deze besluit dat mijn oordeel verkeerd was, dan kan het vooronderzoek opnieuw worden geopend.'
Dat wordt in het artikel van RTL Boulevard uitgelegd:quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik me toch verdiepen in het Zweedse recht
quote:Openbaar aanklager Fredrik Jönsson bevestigt maandag dat de vrouw 'mijn beslissing kan laten toetsen door een hogere aanklager. Als deze besluit dat mijn oordeel verkeerd was, dan kan het vooronderzoek opnieuw worden geopend.'
Oeps, je was me net voor.quote:
Ik denk dat dan de rechter iets zal moeten zeggen over de openbaarheid. De zaak gaat dan ook niet meer alleen tussen OM en Klein.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe gaat dat? Wordt haar naam dan per definitie gepubliceerd?
Er is dus geen causaal verband tussen zijn actie en het bang worden een gewoon persoon. Want anders is het argument van te weinig bewijs niet meer te volgen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nou dat is natuurlijk niet gezegd, meer dat er geen bewijs is dat het grote angst kan veroorzaken. Maar dat zal haar niet helpen nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |