Hier vallen een paar dikke druppels aan de oostkant van mijn huis, en aan de westkant is niks aan de handquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:31 schreef z80 het volgende:
Volgen buienradar komt er nu donkerrood over. Maar tot nu toe valt het mee.
Ja er valt regen, maar in een normale hoeveelheid. En er is onweer, voornamelijk gerommel hoog in de lucht.
😘quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:37 schreef fietsie het volgende:
28 graden -binnen- en net met mn broer een moeilijk gesprek gehad. Ik ben doorweekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:24 schreef Blues het volgende:
GEEF die regen![]()
Zie je zo'n lekker regenwormpje op ons afkomen, buigt ie weer af
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/8uurs
Hier nu ook regen, meteen een stuk koeler dus deuren open.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou hier regent het al flink en dat is redelijk vlakbij![]()
Nog maar 22 graden buiten
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die zijn ook erg leuk. Ik hou niet zo van saai, tijd geleden deze zomerjas gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stoffen die ik nu heb uitgezochtDie eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zou ik er dan zelf weer niet mee gaan lopen, maar ik vind hem wel heel gaaf. Zo tof als mensen dat gewoon zelf kunnen maken...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:20 schreef z80 het volgende:
[..]
The Question is: "What is a Mahna Mahna ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En bedankt he!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Ik wil deze ook met alle plezier vervangen hoor. Ik ben de beroerdst niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:37 schreef fietsie het volgende:
28 graden -binnen- en net met mn broer een moeilijk gesprek gehad. Ik ben doorweekt.
We hadden een wolk en 43 drupppelsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen zijn 'wij' pas aan de beurt, ondanks alle beloften eerder vandaag…
Die had je ook meegenomen naar de BBQ meetquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:18 schreef AnneX het volgende:
Na al de thee en water om niet uit te drogen 😇 is een Crodino errug lekker.
Koud en beetje bitter. Alleen is zo’n flesje snel leeg. Vier slokken ongeveer.
Ach, weer een grappig bloemvaasje dan erbij. 😎
Deze ken je?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:42 schreef sigme het volgende:
@:z80 die nieuwe suggesties van je doen het niet bij mij in mijn hoofd.
Ik ben wel inmiddels bij ♫'No Nathaniël, no. Oh no Nathaniël, no. There must be more to life' ♫ ♪
Die kan ook eeuwen rondzingen.
En het dondert in de verte. De tent staat dus als de bui valt lig ik er zó in.
😉quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die had je ook meegenomen naar de BBQ meet![]()
Bietenblad is overigens ook eetbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BietenbladZal het eens vertellen aan de moestuinders hier.
Die zijn toch wel van wat de boer niet kent…
Disclaimer: dit is een vaststaande uitdrukking! 😎
Lichten en wat klappen. Opeens op de weerkaart rode vlekken van buien.
Hoe gaat het trouwens met de vingers/handen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die had je ook meegenomen naar de BBQ meet![]()
Bietenblad is overigens ook eetbaar.
Buurtjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heeft hier toch ook nog een half uurtje gemiezerd…
Het was ABSURD!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:00 schreef AnneX het volgende:
Nou zeg @:sigme hopelijk hebben jullie er doorheen geslapen.
Zojuist zag ik een filmpje boven Grun met 1000 lichtflitsen per minuut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |