Ook dat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen idee of dat nu ook is hoor, dit lijkt ook weer ziekenhuis afhankelijk. Volgens mij word je elders wel gedraind. Maar of dat dan beter of slechter is weet ik niet.
Met de vorige had ik dit iig veel minder.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:33 schreef AnneX het volgende:
Alles voor genezing Vanyel!
Vanmorgen de pruimenjam gemaakt obv. recept van onvolprezen Karin
zónder sinaasappel, wèl een theelepel kaneel.
https://www.kokenmetkarin(...)jam-met-sinaasappel/
Al één potje naar de buurman, wiens kleinkinderen langskwamen met emmers pruimen van de boer hierachter.Laatste foto een vautje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker pruimenjam![]()
Vochtige hitte gratis stoombadquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:21 schreef Blues het volgende:
Ik zat buiten het buitengewoon intrigerende boek van Els Hupkes te lezen en het ging regenOn![]()
Toen... 25 druppeltjes en weer warme zon. Maar wel een windje!
Noemen ze de FOK!meets intussen zo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:10 schreef DancingPhoebe het volgende:overleg met 40 mensen op een zolderkamer
Ik kwam laatst een kraam tegen van een mevrouw die allerlei jassen naait. Reuze leuk vond ik zequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanmiddag een patroon besteld om een winterjas te maken, lijkt me een leuk project. Ook al wat stoffen uitgezocht, maar daarvoor wel staaltjes laten komen. In ieder geval geen saai zwart/blauw/bruin maar kleurtjes, veel kleurtjes
Die zijn ook erg leuk. Ik hou niet zo van saai, tijd geleden deze zomerjas gemaaktquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een kraam tegen van een mevrouw die allerlei jassen naait. Reuze leuk vond ik ze
Ter inspiratie: https://www.jasjesvanjoke.nl/collectie/naaiwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stoffen die ik nu heb uitgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
De eerste en de tweede 😂quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:33 schreef z80 het volgende:
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.En bedankt. Hoe krijg ik dat nou weer *uit* mijn hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
^quote:
The Question is: "What is a Mahna Mahna ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
En bedankt. Hoe krijg ik dat nou weer *uit* mijn hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
War of the worldsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:33 schreef z80 het volgende:
The chances of anything coming from Mars are a million to one, but still they come.
Nou hier regent het al flink en dat is redelijk vlakbijquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg het begint hier opeens flink te waaien. De voorspelde regen komt pas om 22 uur
Ging even kijken bij weeronline: code oranje bij jou en in Zuid Limburg!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg het begint hier opeens flink te waaien. De voorspelde regen komt pas om 22 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |