abonnement Unibet Coolblue
pi_214691054
Wat waren het voor figuren, hoe lang duurde het voordat ze konden vertrekken en wat gaf de uiteindelijke doorslag?
  maandag 12 augustus 2024 @ 14:17:49 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214691122
Ik vind dat altijd zo'n dingetje. Domme mensen op de werkvloer bestaan niet. Er zijn alleen slecht ingewerkte mensen.

Nooit problemen gehad met mensen waarvoor we tijd vrij maakten om goed in te werken.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_214691307
quote:
17s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:17 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n dingetje. Domme mensen op de werkvloer bestaan niet. Er zijn alleen slecht ingewerkte mensen.

Nooit problemen gehad met mensen waarvoor we tijd vrij maakten om goed in te werken.
Ik vond het toch wel een probleem toen ik een nieuwe medewerkster nog het alfabet moest leren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214691348
Ik heb weleens met eentje een stuk moeten opstellen en toen ik haar product kreeg zag ik er allemaal hyperlinks in staan. Bleek ze allerlei shit te hebben gecopy-paste van Wikipedia.
pi_214691375
Hoorde iemand op de klantenservice een keer in gesprek met een klant.

Dat spel je met de O van auto ( Oto zoals zij het uitspreekt)

Dat was wel grappig :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214691693
Geen last van, ik werk louter met hooggeleide G's.
pindazakje
  maandag 12 augustus 2024 @ 15:16:35 #7
338319 ZarB
Piña colada
pi_214691705
De grootste incompetente lui werden juist niet ontslagen. In de zorg kun je zakkenvullen (al dan niet thuis zittend in de ziektewet) tot je pensioen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_214691731
Iemand die mailde dat ze graag " menuur of 3 wilde beginnen."

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 12 augustus 2024 @ 16:17:32 #9
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214692252
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2024 15:19 schreef koemleit het volgende:
Iemand die mailde dat ze graag " menuur of 3 wilde beginnen."

SPOILER
SPOILER
Hier zijn er wel een paar die rond 1 uur smiddags beginnen, maar die zijn dan ook veel sneller in hun werk dan de rest.
  maandag 12 augustus 2024 @ 16:20:06 #10
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214692270
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik vond het toch wel een probleem toen ik een nieuwe medewerkster nog het alfabet moest leren.
Dan geef je ze het alfabet en kunnen ze die leren.

Wij hadden een collega die niet wist hoe je vlookup moest gebruiken in Excel _O- maar dat leg je gewoon uit en dan is t gedaan.

Alles kan geleerd worden. Bedrijven waar ze niet genoeg tijd steken in het inwerken van mensen eindigen vaak met werknemers die na iedere new joiner 10% minder weten dan de vorige.
pi_214692591
Annette. Een secretaresse die ingewikkelde technische rapporten niet alleen huisstijlde (wat haar taak was) maar zonder overleg ook inhoudelijk aanpastte omdat ze het beter leesbaar vond.

Het heeft gelukkig niet meer dan een paar maanden geduurd voodat ze ontslagen werd.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_214693856
Een collega met een grote lege kist op de lepels van de heftruck die niet tussen twee gebouwen door kon. Hij probeerde het op alle manieren: vooruit, achteruit, heel hoog met de mast helemaal uitgeschoven maar het lukte niet. Deed me denken aan een hond met een stok in de bek die tussen twee paaltjes door probeert te komen.
Later maar even geholpen en de kist een kwartslag gedraaid. :)
Ja, het bedrijf kreeg wat subsidie om hem aan het werk te houden maar hij nam zijn werk wel serieus en was altijd vriendelijk. Veel prettiger dan sommige luie horken met "normale intelligentie". Hij heeft later zelf ander werk gevonden.
pi_214694369
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 15:16 schreef ZarB het volgende:
De grootste incompetente lui werden juist niet ontslagen. In de zorg kun je zakkenvullen (al dan niet thuis zittend in de ziektewet) tot je pensioen.
Kun je overal wel aardig doen toch, thuis zitten in de ziektewet en 90% vangen, mits je een vast contract hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214697144
Hier hebben we er ook eentje die iedere week weer uitgelegd moet krijgen hoe dr laptop werkt.

Opzich is een paar keer uitleggen niet heel erg, maar je mag na bijna een jaar toch wel verwachten hoe mail, word en wat andere basic apps werken.
pi_214716942
Collega had ik die altijd wachtwoorden kwijt was, duurde dan 2 uur om overal weer in te komen... heerlijk opstarten zo na een vakantie of weekend (dachten wij anders over).
pi_214716967
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:55 schreef bananen-plukker het volgende:
Collega had ik die altijd wachtwoorden kwijt was, duurde dan 2 uur om overal weer in te komen... heerlijk opstarten zo na een vakantie of weekend (dachten wij anders over).
Groeien die bananen niet gewoon buiten dan?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_214717091
Ik heb nog nooit gemerkt dat domheid een probleem was op de werkvloer. Ik verbaas me er wel over hoe slecht georganiseerd veel mensen zijn, maar dat is eerder regel dan uitzondering en daarvoor word je niet de laan uitgestuurd. Niet kunnen en willen samenwerken, dat zorgt er in enkele gevallen wél voor dat iemand niet aan kan blijven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214718746
Spellingsfouten met d' en dt's kom ik regelmatig tegen. Mensen die daar gewoon letterlijk niks van begrijpen. En de ziekte van Kroon vond ik ook wel grappig toen ik dat een keer zag staan (i.p.v. ziekte van Crohn).
Edensnator over 'n out
  donderdag 15 augustus 2024 @ 10:43:28 #19
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214718801
quote:

Nou...
Ooit iemand die bezig was met HBO aan het inwerken voor een baan in het werkveld waar ze ook voor studeerde. Sommige dingen kwamen echt niet aan hoor. Ik was bezig met babysitten ipv inwerken. Ze heeft het een maand volgehouden geloof ik.
Was ook type die dacht dat ze college online kon volgen terwijl ze op werk was en ervoor betaald kreeg.
Het officiële liefje van @Monitor O+
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
Liever zuur dan dom
  donderdag 15 augustus 2024 @ 10:48:56 #20
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_214718849
Iemand met een PhD die zo aan het nadenken was voor het werk (inwegen als bijbaan) dat ze ontzettend langzaam was en nog fouten maakte ook.
Nog iemand die als reintergratie bij ons was met een uni diploma of zelfs PhD die opzettelijk fouten maakte zodat hij ontslagen zou worden.

En allemaal mensen die zich hier duizend keer aan dezelfde steen stoten, omdat ze puur geen interesse hebben in het werk.
Het officiële liefje van @Monitor O+
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
Liever zuur dan dom
  donderdag 15 augustus 2024 @ 10:56:38 #21
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_214718907
quote:
Domme mensen op de werkvloer bestaan niet
Jawel hoor. Bij bosjes.
pi_214718952
Niet echt dom, vooral niet-willend.

Je merkt gewoon dat met de laatste jaren de mentaliteit van mensen gigantisch achteruit is gegaan, weinigfulltime, niet willen leren voor werk, liefst thuiswerken en dan eigenlijk gewoon iets anders aan het doen zijn natuurlijk.

Ik snap dat we allemaal zo veel mogelijk willen verdienen op een zo fijn mogelijke manier, maar daarvoor moet je je wel een beetje bewijzen en dat mist vaak.

Snap ook wel dat er steeds meer voor ZZP'ers gekozen wordt want die kun je gewoon meteen wegsturen in plaats van nog 5 van de 6 maanden contract uitzitten...

Okay we hadden eens een collega die het alleen maar over auto's kon hebben, elke dag te laat kwam met weer een nieuwe smoes, en volledig into crypto was (we moesten alles investeren in Ethereum).
Lachen joh.
pi_214718975
quote:
17s.gif Op maandag 12 augustus 2024 16:20 schreef Mikeytt het volgende:

Wij hadden een collega die niet wist hoe je vlookup moest gebruiken in Excel _O-
Wat is daar precies _O- aan?

Ken jij alle formules in Excel uit je hoofd dan?
pi_214718981
Een keer een nieuwe collega gehad die in haar eerste week lekker Netflix ging kijken (kantoorbaan). Toen iemand vroeg wat ze aan het doen was zei ze ja ik ben 'klaar' met de taakjes die mij gegeven werden en het kwam niet in haar op om gewoon even naar iemand toe te lopen om te vragen wat ze nu kon gaan doen. Is haar proeftijd niet doorgekomen want het bleef niet bij 1 keer.
pi_214719076
quote:
17s.gif Op maandag 12 augustus 2024 16:20 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dan geef je ze het alfabet en kunnen ze die leren.

Dit was het pre-digitale tijdperk. Alle inkoopfacturen waren nog op papier verwerkt en moesten daarna opgeruimd in ordners. Op alfabetische volgorde, zowel qua letter als binnen de letter.

Dat bleek ook na veel uitleg, oefenen, herhalen, alfabet ernaast, dingen opnieuw moeten doen echt onmogelijk.

Het maakte het niet gemakkelijker dat ze zichzelf heel wat vond en iedere fout afwees en op een ander probeerde af te wentelen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214719805
90% van alle gemiddelde baantjes kan je met een IQ van 100 gewoon leren, maar je moet niet verwachten als je nog nooit ergens in verdiept had dat het in 1x goed kan gaan. Stratenmakers zijn gemiddeld gezien vrij dom, maar het maakt niet uit of je IQ 160 of hoger is, je kan niet iemand z'n werk net zo goed doen als iemand die 20 jaar dat werk doet. En als iemand het na 100x uitleggen op de werkvloer nog niet begrijpt, dan is zijn IQ gewoon te laag voor de werkzaamheden die hij moet doen.

Meestal zijn het gewoon mensen die geen zin hebben en het ook niet willen begrijpen :Z
Facts don't care about your feelings
pi_214720779
Accountmanager die het verschil tussen "to reach" en "to receive" niet wist; schreef in een brief aan een buitenlandse (Zwitserse) klant: "I hope that you received Switserland safe and well"
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_214721139
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 11:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Wat is daar precies _O- aan?

Ken jij alle formules in Excel uit je hoofd dan?
Ik ken alle gangbare Excel formules uit mijn hoofd.

En als ik die niet ken, dan weet ik vast wel hoe die gebruikt moeten worden.

Gewoon geinig als mensen standaard formules niet kennen.
pi_214721168
quote:
17s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 16:30 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Stoer man, maar als mensen zien dat je je veters niet goed kan strikken zullen ze alsnog in dit topic posten dat je dom bent.
pi_214721185
quote:

[..]

Dus als jij iets wel weet en een ander niet, is de ander dom.

En vlookup is geen standaard formule die in een basis Excel cursus gegeven wordt. Dat wordt gegeven in een Excel cursus voor gevorderden. Dus nee, dat maakt mensen niet dom.

Jou wel, omdat jij de intelligentie niet bezit om je in te leven in andere mensen met andere kennis.
pi_214721333
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 16:33 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Stoer man, maar als mensen zien dat je je veters niet goed kan strikken zullen ze alsnog in dit topic posten dat je dom bent.
Klopt. Dat is die kortzichtigheid van mensen.

Domheid is zeldzaam. Iedereen kan bijna alles leren.
pi_214721337
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 16:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dus als jij iets wel weet en een ander niet, is de ander dom.

En vlookup is geen standaard formule die in een basis Excel cursus gegeven wordt. Dat wordt gegeven in een Excel cursus voor gevorderden. Dus nee, dat maakt mensen niet dom.

Jou wel, omdat jij de intelligentie niet bezit om je in te leven in andere mensen met andere kennis.
Wie zegt dat? Je moet nou geen woorden in mijn mond leggen.

Mijn eerste reactie is letterlijk dat domme mensen op de werkvloer niet bestaan.
pi_214721399
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 15:41 schreef blomke het volgende:
Accountmanager die het verschil tussen "to reach" en "to receive" niet wist; schreef in een brief aan een buitenlandse (Zwitserse) klant: "I hope that you received Switserland safe and well"
Ik kwam ooit een vacature tegen waarbij men het belangrijk vond dat men de Engelse taal beheerste. Om te filteren had men de vacature ook maar naar het Engels vertaald.

Het was volslagen duidelijk hoezeer ze om dergelijke mensen zaten te springen toen de zinsnede “must be able to dominate the English language” voorbij kwam.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_214721516
Tijdens een stage, al heel wat jaren geleden, werkte ik bij een klein bedrijf met ongeveer tien medewerkers. Samen met nog twee andere stagiairs waren we er om ervaring op te doen. Het was een gemoedelijke werksfeer, en elke ochtend werd er even besproken wat iedereen van plan was te doen en of er hulp of advies nodig was.

Eén van de andere stagiairs, viel al snel op. Iedere ochtend nam hij uitgebreid de tijd om te vertellen waar hij mee bezig was en hoe geweldig alles verliep. Zijn verhalen waren vol bravoure, en het leek alsof hij bergen werk verzet kreeg. Hij liet geen kans onbenut om te benadrukken hoe goed hij het allemaal onder controle had en hoe goed die het allemaal wist.

Tot er na meerdere weken een voortgangsgesprek kwam, hierin werd samen met een medewerker gekeken naar wat er nu stond qua code en of dit de goede richting op ging. Hierin werd het de medewerker langzaam duidelijk dat er niet zo veel was uitgevoerd en is het gesprek verplaatst naar een aparte ruimte waar wij niet zaten.

Nu bleek dus dat er van enige voortgang totaal geen sprake was, en dat al die mooie verhalen onzin waren. In plaats van code te schrijven en zijn project te ontwikkelen, had hij zijn dagen vrijwel volledig doorgebracht op sociale media. Dit was niet alleen te merken aan het gebrek aan resultaat, maar ook zichtbaar in de log van het systeem waar de code opgeslagen moest worden(github).

Die kon toen dus vertrekken, nooit meer wat van die kerel gehoord. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door FlippingCoin op 15-08-2024 17:20:43 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_214722398
quote:
17s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 16:56 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Wie zegt dat?
Jij met je ' _O- ' . Die smiley wordt gebruikt om anderen uit te lachen / iets belachelijk te maken.
quote:
Je moet nou geen woorden in mijn mond leggen.
Dat doe je dus letterlijk zelf.
quote:
Mijn eerste reactie is letterlijk dat domme mensen op de werkvloer niet bestaan.
Om het in de volgende reactie dus teniet te doen.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 19:25:51 #36
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_214722837
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 18:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Jij met je ' _O- ' . Die smiley wordt gebruikt om anderen uit te lachen / iets belachelijk te maken.
[..]
Dat doe je dus letterlijk zelf.
[..]
Om het in de volgende reactie dus teniet te doen.
Ga er nou niet mee in discussie, die gast kan alleen maar trollen.

Dit hele 'domme mensen bestaan niet, alleen slecht ingewerkte, kijk hoe positief ingesteld ik ben maar intussen doe ik belerend om iets dat waarschijnlijk 80% van werkend Nederland niet kent', was voor zijn doen wel een redelijk subtiele moet ik zeggen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_214723038
quote:

[..]

Ook de statistische functies??
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_214724539
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 10:34 schreef Edensnator het volgende:
Spellingsfouten met d' en dt's kom ik regelmatig tegen. Mensen die daar gewoon letterlijk niks van begrijpen. En de ziekte van Kroon vond ik ook wel grappig toen ik dat een keer zag staan (i.p.v. ziekte van Crohn).
En het dan hebben over spellingSfouten, natuurlijk joh.
Karper diem, vis van de dag
pi_214725739
quote:

[..]

Beetje kortzichtig van je. Dat vlookup kende ik ook niet maar met vijf minuten via google snap ik het wel denk ik. Het is maar net waar je mee bezig bent hele dagen, ik heb in geen vijf jaar een knap excell blad gemaakt dus is het niet zo vreemd dat de actuele kennis wat minder is.

Maar eh, kan jij hier even het bewijs voor de stelling Pythagoras reproduceren? Dat heb ik vijftig jaar terug op school geleerd en hoewel nooit meer iets met dat bewijs gedaan kan ik dat nog wel. Wie is er nu dom?
  donderdag 15 augustus 2024 @ 22:42:36 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214725795
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 21:28 schreef dl3b het volgende:

[..]
https://www.vlaanderen.be(...)ngfout-spellingsfout
The love you take is equal to the love you make.
pi_214725988
Was ooit iets aan het installeren bij een bekend advocatenkantoor. Die hadden een nieuwe telefoniste met een kort lederen rokje.

Op gegeven moment belde iemand op. Ze luid roepend naar een collega: Hallo! Ik heb hier meneer S. uit Vucht. Hij belt voor meester…

Ze sprak zijn volledige achternaam uiteraard en deze heer was vrij recent met veel bombarie in het nieuws opgepakt. Maar het meisje had duidelijk geen idee wie het was en waarschijnlijk ook niet dat hij vanuit de EBI belde.
.
pi_214726019
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 22:53 schreef Fer het volgende:
Was ooit iets aan het installeren bij een bekend advocatenkantoor. Die hadden een nieuwe telefoniste met een kort lederen rokje.

Op gegeven moment belde iemand op. Ze luid roepend naar een collega: Hallo! Ik heb hier meneer S. uit Vucht. Hij belt voor meester…

Ze sprak zijn volledige achternaam uiteraard en deze heer was vrij recent met veel bombarie in het nieuws opgepakt. Maar het meisje had duidelijk geen idee wie het was en waarschijnlijk ook niet dat hij vanuit de EBI belde.
Omdat het haar niet boeit wie er opgepakt is, is ze dom? Of?
pi_214726488
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 22:55 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Omdat het haar niet boeit wie er opgepakt is, is ze dom? Of?
Nou, als je bij een bedrijf gaat werken is het vaak wel handig om enig inzicht te hebben wie de klanten zijn ja.
pi_214727848
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 21:28 schreef dl3b het volgende:

[..]
Het woord 'joh' kan ik ook niet terugvinden in de Dikke van Dale.
Edensnator over 'n out
pi_214727983
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 11:03 schreef Pajanus het volgende:
Niet echt dom, vooral niet-willend.

Je merkt gewoon dat met de laatste jaren de mentaliteit van mensen gigantisch achteruit is gegaan, weinigfulltime, niet willen leren voor werk, liefst thuiswerken en dan eigenlijk gewoon iets anders aan het doen zijn natuurlijk.

Ik snap dat we allemaal zo veel mogelijk willen verdienen op een zo fijn mogelijke manier, maar daarvoor moet je je wel een beetje bewijzen en dat mist vaak.

Snap ook wel dat er steeds meer voor ZZP'ers gekozen wordt want die kun je gewoon meteen wegsturen in plaats van nog 5 van de 6 maanden contract uitzitten...

Okay we hadden eens een collega die het alleen maar over auto's kon hebben, elke dag te laat kwam met weer een nieuwe smoes, en volledig into crypto was (we moesten alles investeren in Ethereum).
De goede mentaliteit eigenlijk door werk op plaats 3 ipv 1 te zetten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_214728012
Tijdens een cursus waren er mensen die niet wisten wat 1 procent van 100 was.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 08:43:51 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214728093
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 07:42 schreef Edensnator het volgende:

[..]
Het woord 'joh' kan ik ook niet terugvinden in de Dikke van Dale.
Jawel, hoor.

Van Dale Groot woordenboek Nederlands

joh (tussenwerpsel)
➊ (informeel) aanspreekvorm

▼ voorbeelden

hé joh!

kop op, joh
The love you take is equal to the love you make.
pi_214728097
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 08:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Onzin, als je aangenomen bent om bepaald werk te doen dan doe je dat gewoon zo goed mogelijk. Dat betekent niet dat je moet zwoegen, stressen, zweten waardoor je thuis kapot bent... dat betekent verdiepen in wat je aan het doen bent en het zo efficiënt mogelijk uitvoeren ZODAT je niet hoeft te zwoegen. Vaak zie je dat stress bij mensen juist ontstaat doordat ze het hele proces niet goed op orde hebben of gewoon niet goed/slim genoeg zijn voor hun werkzaamheden.
pi_214728143
Een stagiaire die bijvoorbeeld een keer de barcode van een printer moest oplezen. Die kon ze niet vinden, dus las ze de barcode van het tafeltje waar de printer op stond maar op.

En nog een Wajonger waar echt niet mee te werken viel, maar die had sowieso mentale issues.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 08:56:25 #50
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_214728169
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 08:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik begrijp je opmerking niet zo goed, jij wilt ook dat er minder gepresteerd wordt?

Prima als je andere prioriteiten hebt, maar gewoon niet-functioneren is wel een beetje triest hoor.
quote:

[..]
Tja, zelf weten.
Ik denk dat er voor de meerderheid zeker hele leuke banen zijn, het leven is makkelijker met wat meer geld en een goede carriere.

Zelf denk ik ook dat er snel al een splitsing gaat ontstaan van een minderheid aan mensen die wél werken wil en een grote groep die dat niet wilt en uiteindelijk terecht komt in een Amazon-warehouse ofzo.
Lachen joh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')