Gewoon veel diverser dan dit zooitjequote:
Op tv Portugal ook geen problemen.quote:
Typisch Amerikaans ditquote:
ellendequote:Op zondag 11 augustus 2024 23:55 schreef Faraday01 het volgende:
Wat voegt deze ellende toe op dit moment?![]()
Pickpockets.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Genot dat Pisschraper ook er doorheen wil lullen
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:53 schreef Faux. het volgende:
Is dit nou de crème-de-la-crème van de VS?
Ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:56 schreef kilon het volgende:
Keren ze uberhaupt nog even terug naar Parijs voor een laatste blik? Of is iedereen allang naar huis daar
Een van de beste halftime shows ooitquote:
Even dimmen jij hé.quote:
Klinkt hier precies hetzelfdequote:Op zondag 11 augustus 2024 23:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bij Sporza is er echt niks aan de hand
Mijn gifje, genot.quote:
Raar dat ie dat niet gewoon even zongquote:
Whitney Houston met One Moment in Timequote:Op zondag 11 augustus 2024 23:56 schreef SamCooke het volgende:
Hopen dat de spelen in LA beter worden dan dit. 84 had je nog de Rhapsodie in Blue met 84 piano's en de rocket man.
https://www.ad.nl/show/va(...)nie-spelen~adfc97dc/quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:54 schreef Dutch_view het volgende:
Podium stond net vol met band, nu opeens leeg.
Lijkt me opgenomen dan
110% en HEEL Grote usa vlaggenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:56 schreef Hamlapjes het volgende:
De ceremonies over vier jaar worden natuurlijk gewoon een grote halftime show
Je ziet zo nog een laatste blik met het licht aan, leeg stadion, terwijl de schoonmakers aan het vegen zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:56 schreef kilon het volgende:
Keren ze uberhaupt nog even terug naar Parijs voor een laatste blik? Of is iedereen allang naar huis daar
Beyoncé en Taylor Swift en iedereen wordt gekquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:56 schreef Hamlapjes het volgende:
De ceremonies over vier jaar worden natuurlijk gewoon een grote halftime show
I don't give a fuck.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beyoncé en Taylor Swift en iedereen wordt gek
Deze ceremonie is morgen nog bezig.quote:
Beetje korte speech wel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:58 schreef beantherio het volgende:
Ik ga nu zelf afsluiten en naar bed: het is bijna middernacht.
Het is Amerika. Alles draait om entertainment daarquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
heeft ook echt 0 met de spelen te maken idd. Net als dat optreden van die franse zooi. Doe dan iets leuks of iets met de atleten.
Bach had de meest getuite lippenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:58 schreef Nattekat het volgende:
Dit was wel een hele interessante manier
Het Zandkasteelquote:
Ik mag hopen iig tot mijn abo afloopt. Ik heb er toch gvd voor betaald???quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:58 schreef 3rr0r het volgende:
Tot wanneer blijven de OS streams beschikbaar op HBO, weet iemand dat?
11 minimaalquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij gaan het Europese continent missen de komende 8 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |