Maar in dit geval, wat wil jij eraan doen dan? Die oldtimers redden zich wel.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja, begaan zijn met je medelanders. Het zou verboden moeten worden in onze "ikke, ikke, ikke-cultuur".
Ik doe er zoveel aan dat ik momenteel twee oudere buurtgenoten in huis heb die met mijn vrouw creatief bezig zijn en ik bij de lokale bibliotheek/MFC (veel oudjes komen daar samen) airconditioning heb laten ophangen op mijn kosten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar in dit geval, wat wil jij eraan doen dan? Die oldtimers redden zich wel.
Oh ja, 's morgens sta je op. En dan is het eerste dat je denkt. Oh wat een heerlijk weer vandaag. En het tweede dat je denkt is wat zielig voor al die mensen die daar last van hebben. Dat is ook...quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja, begaan zijn met je medelanders. Het zou verboden moeten worden in onze "ikke, ikke, ikke-cultuur".
Hier gaat iets misquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid is een product van dauwpunt en luchttemperatuur
Daarom is het voorjaar/najaar met 15-20 graden ook het beste voor iedereen. Ik vind alles sub 20 graden lekker. Ook -10. Maar ik besef ook dat dat gewoon - zeker met virussen erbij - kut is voor een boel mensen. Daar zal je mij dan niet lollig over zien doen, behalve zoals gezegd naar bepaalde personen hier voor de lolquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:09 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
I rest my case
Maar verder wel sympathiek dat @:Geschiedkundige op zijn kosten een airco heeft gegeven aan de lokale bieb. Als je dan toch teveel centen hebt is zoiets wel een mooie actie vind ik.
Dat is het ook. Een hele mooie dag zelfs. Maar de media doen voortaan net of de mussen letterlijk dood van het dak vallen op een dag als vandaag. En het gros van de mensen volgt dat lekker en gaat lekker mee panikeren.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb goede hoop dat ik deze dag gewoon ga overleven, eigenlijk valt het reuze mee.
Het is gewoon een zomerdag met een temperatuur van 32 graden.
Nou dat was fantastisch, vorig najaar en dit voorjaar. 175 van de 180 dagen regen. Top!quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Daarom is het voorjaar/najaar met 15-20 graden ook het beste voor iedereen. Ik vind alles sub 20 graden lekker. Ook -10. Maar ik besef ook dat dat gewoon - zeker met virussen erbij - kut is voor een boel mensen. Daar zal je mij dan niet lollig over zien doen, behalve zoals gezegd naar bepaalde personen hier voor de lol
Echt precies nooit aan gedachtquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ah, zwart of wit. Zo ken ik onze cultuur weer. Je kunt het voor jezelf toch lekker weer vinden, maar in het achterhoofd houden dat het voor een forse groep ook dikke shit is. Daar dan lollig over doen vind ik ongepast.
Waarom zeg je dan niet 20-25? Dat vind ik best wel ideaal. 15-20 is net te koud.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Daarom is het voorjaar/najaar met 15-20 graden ook het beste voor iedereen. Ik vind alles sub 20 graden lekker. Ook -10. Maar ik besef ook dat dat gewoon - zeker met virussen erbij - kut is voor een boel mensen. Daar zal je mij dan niet lollig over zien doen, behalve zoals gezegd naar bepaalde personen hier voor de lol
Ik help mensen waar ik kan. Probeer degene die het moeilijk hebben te helpen waar ik kan. Maar besef ook dat je niet de hele wereld kunt helpen.
15-25 dan, vooruitquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan niet 20-25? Dat vind ik best wel ideaal. 15-20 is net te koud.
Voorbeelden daarvan graag. Een aantal users doet dit graag zo voorkomen maar ik ben het nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is het ook. Een hele mooie dag zelfs. Maar de media doen voortaan net of de mussen letterlijk dood van het dak vallen op een dag als vandaag. En het gros van de mensen volgt dat lekker en gaat lekker mee panikeren.
Bron nu.nl liveblogquote:Ook dinsdag code geel
Het KNMI verwacht ook voor morgen extreem zomerweer. De hitte van vandaag verplaatst zich dan van het zuiden naar het oosten van het land, waardoor dinsdag code geel geldt voor Groningen, Drenthe, Overijssel en Gelderland. Het wordt met 32 tot 35 graden "zeer warm en benauwd", aldus het KNMI. Later op de dag is er kans op regen- en onweersbuien.
Niet als het buiten vochtiger is.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:52 schreef THEFXR het volgende:
aaah, 65 LV binnen, alles open, dus het zou moeten dalen??
Als het buiten vochtiger en koeler is dan kan het wel maar dat lijkt me sterkquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet als het buiten vochtiger is.
Dauwpunt blijft volgens mij gelijk. Nu is het buiten warmer, dus LV binnen wordt hoger dan buiten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Als het buiten vochtiger en koeler is dan kan het wel maar dat lijkt me sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |