abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 augustus 2024 @ 13:53:32 #126
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_214690817
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 08:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Met name voor Duitsland ja.
En Oost-Nederland :7
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_214690866
Tot nu toe is het gewoon een heerlijke dag. We waren al om 09.00 op stal voor een buitenrit vanwege de voorspelde warmte. Maar valt tot nu toe nog erg mee. Het is open, niet benauwd en een licht briesje. Niks extreems aan. Lekker dagje wel.
pi_214690868
quote:
12s.gif Op maandag 12 augustus 2024 13:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
I dunno, misschien klopt het wel hoor.
Maar waar ik woon is rond de 33 graden bij 60/65% luchtvochtigheid vrijwel normaal in de zomer, iedere dag.

En nee, dat is niet heel lekker, vind ik ook niet ;) Maar het heeft wel gezorgd dat ik een dag als vandaag nog steeds vind meevallen, als je eenmaal een inferno gewend bent zeg maar :P
Snap ik. Maar dan stop met je niet-lollige reacties op een feit als je het niet kunt weerleggen.

Niemand zegt dat het 48 graden gevoelstemperatuur is of wordt. Het is echter wel een mogelijkheid vandaag. En ook bij iets minder hebben er een hoop mensen daardoor een zware dag vandaag wegens omstandigheden met bv. gezondheid. Je mag jezelf gelukkig prijzen daar géén last van te hebben.
pi_214690880
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 13:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Tot nu toe is het gewoon een heerlijke dag. We waren al om 09.00 op stal voor een buitenrit vanwege de voorspelde warmte. Maar valt tot nu toe nog erg mee. Het is open, niet benauwd en een licht briesje. Niks extreems aan. Lekker dagje wel.
Tot nu toe zeker niet echt benauwd nee. Lucht is nog redelijk droog. Blaas die wind eens deze kant uit, hier gebeurt amper wat qua luchtcirculatie. :P
pi_214690892
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 13:58 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Tot nu toe zeker niet echt benauwd nee. Lucht is nog redelijk droog. Blaas die wind eens deze kant uit, hier gebeurt amper wat qua luchtcirculatie. :P
Niet dat het knoerhard waait, maar wel een licht briesje en dat is lekker. Ga maar eens voelen buiten.
pi_214690909
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 13:59 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Niet dat het knoerhard waait, maar wel een licht briesje en dat is lekker. Ga maar eens voelen buiten.
Was net buiten, hier in de wijk echt vrijwel windstil. Bij de Maas wel klein beetje wind. Maar daar heb ik thuis niks aan :+

Ik ga weer in lockdown :P
  Moderator maandag 12 augustus 2024 @ 14:10:41 #132
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_214691041
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 13:57 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Snap ik. Maar dan stop met je niet-lollige reacties op een feit als je het niet kunt weerleggen.

Niemand zegt dat het 48 graden gevoelstemperatuur is of wordt. Het is echter wel een mogelijkheid vandaag. En ook bij iets minder hebben er een hoop mensen daardoor een zware dag vandaag wegens omstandigheden met bv. gezondheid. Je mag jezelf gelukkig prijzen daar géén last van te hebben.
Lol, hoeveel zelfmedelijden heb jij wel niet. :') _O-
Jij was letterlijk degene die poos terug postte dat mensen die zich enorm door het weer lieten beïnvloeden en daar te heftig hun humeur door lieten bepalen zwakkelingen waren ofzoiets. :')

En on top of it all woon je in een huis met fucking muurkoeling en 34 airco's. Het is twee dagen 30+ graden, en dit is hoe je er mee dealt?

pi_214691092
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:10 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Lol, hoeveel zelfmedelijden heb jij wel niet. :') _O-
Jij was letterlijk degene die poos terug postte dat mensen die zich enorm door het weer lieten beïnvloeden en daar te heftig hun humeur door lieten bepalen zwakkelingen waren ofzoiets. :')

En on top of it all woon je in een huis met fucking muurkoeling en 34 airco's. Het is twee dagen 30+ graden, en dit is hoe je er mee dealt?

[ afbeelding ]
Ik heb het niet over mezelf. Ik zit relax met de LEGO te bouwen binnen. De wereld is groter dan ik.

Ouderen, mensen met luchtwegproblemen, die vinden het mogelijke zeer benauwde weer echt niet tof om het maar zacht uit te drukken.
pi_214691105
31 gr, het is heet en al twee keer de ambulance gehoord
pi_214691155
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ouderen, mensen met luchtwegproblemen, die vinden het mogelijke zeer benauwde weer echt niet tof om het maar zacht uit te drukken.
Toch is de luchtvochtigheid juist gedaald tov vanmorgen (nu rond de 50 gemiddeld). Wellicht zal deze nu flink gaan stijgen richting einde middag / begin van de avond wat je vaker ziet.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214691186
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Toch is de luchtvochtigheid juist gedaald tov vanmorgen (nu rond de 50 gemiddeld). Wellicht zal deze nu flink gaan stijgen richting einde middag / begin van de avond wat je vaker ziet.
Het is nu ook nog helemaal niet benauwd gelukkig. Is voor eind van de middag verwacht inderdaad. Hopelijk valt het mee en gaat ie niet naar 60+.
  Moderator maandag 12 augustus 2024 @ 14:25:38 #137
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_214691231
quote:

[..]
Ik heb het niet over mezelf. Ik zit relax met de LEGO te bouwen binnen. De wereld is groter dan ik.

Datzelfde geldt voor een veeg van koud weer in de winter en (vaak) een griepgolf die daarop volgt.
Vallen er ook meer oudjes en mensen met zwakke gezondheid om... Echter is dat dan minder een thema want alleen warm weer is de duivel! ;)
pi_214691233
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:22 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Het is nu ook nog helemaal niet benauwd gelukkig. Is voor eind van de middag verwacht inderdaad. Hopelijk valt het mee en gaat ie niet naar 60+.
Al met al valt het denk ik wel mee allemaal en is het later vandaag en morgen even zwaar voor de mensen/dieren die er last van hebben maar geen reden tot grootschalige paniek.
pi_214691245
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:26 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Al met al valt het denk ik wel mee allemaal en is het later vandaag en morgen even zwaar voor de mensen/dieren die er last van hebben maar geen reden tot grootschalige paniek.
De scherpe randjes van wat er gezegd worden gaan er vaak wel af ja. Gelukkig maar ook.
pi_214691281
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Datzelfde geldt voor een veeg van koud weer in de winter en (vaak) een griepgolf die daarop volgt.
Vallen er ook meer oudjes en mensen met zwakke gezondheid om... Echter is dat dan minder een thema want alleen warm weer is de duivel! ;)
Nee, dat is ook erg vervelend voor mensen die daar gezondheidsklachten van krijgen (reuma bv). Je zal mij dan niet als een lollige vent door het topic zien gaan, hooguit richting @Nattekat of @INViCTuS.
pi_214691288
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:26 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
De overheid moet op die scherpe kantjes gaan zitten omdat ze anders onderschatting riskeren.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 augustus 2024 @ 14:34:40 #142
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214691311
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Het dauwpunt ligt hoger dan vanmorgen. Luchtvochtigheid is een product van dauwpunt en luchttemperatuur he, hoe warmer hoe lager.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214691328
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het dauwpunt ligt hoger dan vanmorgen. Luchtvochtigheid is een product van dauwpunt en luchttemperatuur he, hoe warmer hoe lager.
Waarom zie je dan vaak juist dat de luchtvochtigheid toeneemt richting einde middag wanneer er - net als afgelopen zaterdag bijvoorbeeld - bewolking ontstaat? Vanochtend was de luchtvochtigheid rond 70, nu rond 50.
pi_214691353
33 graden hier.
pi_214691356
quote:

[..]

Oh krijgen we dat weer.... :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 augustus 2024 @ 14:40:41 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214691357
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:36 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Waarom zie je dan vaak juist dat de luchtvochtigheid toeneemt richting einde middag wanneer er - net als afgelopen zaterdag bijvoorbeeld - bewolking ontstaat? Vanochtend was de luchtvochtigheid rond 70, nu rond 50.
Dat zie je niet vaak? Van het weekend bij zonsopkomst lag er nog een mistlaag boven de polders zelfs.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214691391
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat zie je niet vaak? Van het weekend bij zonsopkomst lag er nog een mistlaag boven de polders zelfs.
Hier in het binnenland wel hoor dat het einde middag broeierig(er) wordt, misschien is dat anders bij jou aan de kust?
pi_214691398
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:44 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Hier in het binnenland wel hoor dat het einde middag broeierig(er) wordt, misschien is dat anders bij jou aan de kust?
Ik kan dit beamen.
  maandag 12 augustus 2024 @ 14:46:07 #149
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_214691410
Wat een dag O+
Ff half uurtje gezwommen..opdrogen en weer naar huis,..was genieten maar ook pittig warm. Ff chill.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_214691458
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Oh krijgen we dat weer.... :')
Verschrikkelijk ja, begaan zijn met je medelanders. Het zou verboden moeten worden in onze "ikke, ikke, ikke-cultuur".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')