quote:
hoe dan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Ik heb mijn hand mijn op mijn tweede levensjaar al gesloopt en dat kwam door spelen met blokjes
Dat jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van de juryleden overleed toch onverwacht?
Dan is het inderdaad even afwachten hoe het nu wordt, krijg je toch een andere dynamiek.
Bij 1 die hier speelde, iets met Masterchef.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij welke? die vogels of de man van tara?
Ik dus wel somsquote:
ik had het wel een beetje bij de grootste fan van Taraquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij 1 die hier speelde, iets met Masterchef.
[..]
Ik dus wel soms
Wie is Tara?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik had het wel een beetje bij de grootste fan van Tara
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:03 schreef pullup het volgende:
[x]https://twitter.com/gunsnrosesgirl3/status/1822527575521943638[/x]
![]()
Ik vertel mijn verhaal al vanaf jongs af aan maar nu kom ik ff niet meer op hoe dat heet waar ik als dreumes met mijn hand in ben gekomen , Mijn ouders hadden een stomerij in Deventer en de veiligheid is na mijn ongeluk wel aangepaktquote:
Er zijn dingen in het leven die je niet wilt weten.quote:
Stoomwals reiniger? Mijn opa kreeg zijn hand tussen 2 matrijzen. Verloor een paar vingers.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vertel mijn verhaal al vanaf jongs af aan maar nu kom ik ff niet meer op hoe dat heet waar ik als dreumes met mijn hand in ben gekomen , Mijn ouders hadden een stomerij in Deventer en de veiligheid is na mijn ongeluk wel aangepaktIk was aan het spelen met blokjes en toen kwam hand mijn tussen de...... het ligt op het puntje van mij tong
Dat krijg je als je ouder wordt
maar ik ben een aantal keren geopereerd en , knokkel zit aan de binnenkant , mooi zigzag litteken en een stuk ijzer in mijn hand. Ik kan niet meer in de ringen hangen iig
Dat is inderdaad wel heftig, heb je daar veel last van? Beperkt het je?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vertel mijn verhaal al vanaf jongs af aan maar nu kom ik ff niet meer op hoe dat heet waar ik als dreumes met mijn hand in ben gekomen , Mijn ouders hadden een stomerij in Deventer en de veiligheid is na mijn ongeluk wel aangepaktIk was aan het spelen met blokjes en toen kwam hand mijn tussen de...... het ligt op het puntje van mij tong
Dat krijg je als je ouder wordt
maar ik ben een aantal keren geopereerd en , knokkel zit aan de binnenkant , mooi zigzag litteken en een stuk ijzer in mijn hand. Ik kan niet meer in de ringen hangen iig
Mijn vader was schipper en kwam mijn zijn rechterhand in de ankerlierketting terecht, hand verbrijzeld, hij had daarna een rare pink en duim met daartussen een driehoekige stomp.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stoomwals reiniger? Mijn opa kreeg zijn hand tussen 2 matrijzen. Verloor een paar vingers.
quote:
U heeft vast gelijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn dingen in het leven die je niet wilt weten.
Neequote:Op zondag 11 augustus 2024 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stoomwals reiniger? Mijn opa kreeg zijn hand tussen 2 matrijzen. Verloor een paar vingers.
Nee ,ik heb het geluk dat het met mijn rechterhand was , want ik ben linksquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heftig, heb je daar veel last van? Beperkt het je?
Gelukkig heb je een leeftijd bereikt dat je niet meer in de ring hoeft te hangen
Schoep, mangel?
Ik herken de woordvindingsproblematiek
Veronica kwam naar je toe die zomer?quote:
Ik was 5 toen mijn opa overleed. Ik heb nog wel een paar kleine herinneringen aan hem maar niet dat hij vingers mistte.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader was schipper en kwam mijn zijn rechterhand in de ankerlierketting terecht, hand verbrijzeld, hij had daarna een rare pink en duim met daartussen een driehoekige stomp.
Misschien zegt dit je meerquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veronica kwam naar je toe die zomer?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader was schipper en kwam mijn zijn rechterhand in de ankerlierketting terecht, hand verbrijzeld, hij had daarna een rare pink en duim met daartussen een driehoekige stomp.
Dan heb je denk ik wel heel veel geluk gehad.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ,ik heb het geluk dat het met mijn rechterhand was , want ik ben links![]()
Maar het was toen wel de vraag of mijn vingers niet zouden afsterven , ik heb er tot mijn ellenboog in vastgezeten en volgens mijn moeder ben ik nog jaaaren bang geweest voor de slager
Witte jassen paniekquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik wel heel veel geluk gehad.
Voor de slager vanwege zijn messen?
als 5-jarige besef je dat waarschijnlijk niet, maar hoorde het gewoon bij je opaquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was 5 toen mijn opa overleed. Ik heb nog wel een paar kleine herinneringen aan hem maar niet dat hij vingers mistte.
logischquote:
Dacht dat dat blad hier niet mocht?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien zegt dit je meer
[ afbeelding ]
ik dacht dat jij niet keekquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht dat dat blad hier niet mocht?
En nu weet ik waarom het me niets zegt, ik kijk naar bagger als sick brother etc. Nooit gedaan ook.
mede dankzij haar zitten wij nu hierquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht dat dat blad hier niet mocht?
En nu weet ik waarom het me niets zegt, ik kijk naar bagger als sick brother etc. Nooit gedaan ook.
Dat lijkt mij ook heel ingewikkeldquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
logisch![]()
ik mag hopen dat je daar wel overheen bent gegroeid, de vrouw van mijn nichtje heeft ziekenhuisangst, ook als kind opgelopen, dat is best dramatisch voor een volwassen vrouw.
ow ja, even aanzetten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:49 schreef Puzzie het volgende:
Nog 12 minuten , ik ben benieuwd hoe de afsluiting gaat zijn
Al aangezet, nog even reclamequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Die opening was prachtig toen , is maar twee weken geleden , het lijkt wel zes wekenquote:
Wij weten.quote:
ik kan me dat van je moeder ook voorstellen, ze lag niet voor niets in het ziekenhuis en soms moet je hele nare dingen doorstaan, gelukkig is dat over gegaan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook heel ingewikkeld![]()
Mijn moeder heeft na haar maandenlange ziekenhuis verblijf wel heel lang last gehad van PTSS , dat heeft ook heel veel met haar gedaan. Gelukkig is dat nu weg maar dat lijkt me voor je nichtje heel belemmerend
Het is wel waar.quote:
Ik wilde zeggen dat het ouder is dan jij,quote:
Oh wauw!! Dat is fijn!! Want het doet ook veel met je vertrouwen(vooral wantrouwen) naar artsen en het ziekenhuis als instituut zeg maarquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan me dat van je moeder ook voorstellen, ze lag niet voor niets in het ziekenhuis en soms moet je hele nare dingen doorstaan, gelukkig is dat over gegaan.
ja vooral toen er een kindje op komst was was dat best lastig, maar ze zijn daar heel goed in begeleid door het ziekenhuis. ze is niet helemaal over haar angst heen, maar kan het wel beter handelen.
He, dat ligt gevoeligquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het ouder is dan jij,
Je moet ook komende nacht kijken, dan krijg je vallende dingenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:01 schreef D. het volgende:
Vannacht trouwens gekeken, maar ze hebben geen beelden uitgezonden van de amateurlopers
Oh verrek! Helemaal vergetenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:01 schreef D. het volgende:
Vannacht trouwens gekeken, maar ze hebben geen beelden uitgezonden van de amateurlopers
Nope, Danny vroeg zich af waarom er geen nieuws sites waren gericht op de jeugd. Begon een eigen site. De servers van BB konden de stroom van berichten niet aan en Danny verwees die mensen naar Fok want die kon dat wel.quote:
Welke zender?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet ook komende nacht kijken, dan krijg je vallende dingen
Zijn niet de 'echte' sporters, dus vandaar, waarschijnlijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:05 schreef Puzzie het volgende:
Maar daar was dus niets van te zien begrijp ik, raar
Nou ja maar toch !! Petje afquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn niet de 'echte' sporters, dus vandaar, waarschijnlijk
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Het is gelukkig beter weer dan tijdens de opening.
Ze ging niet voor een goede tijd, maar voor een goede tijdquote:
Ik denk dat dat ook juist het ding was voor heel veel mensen :de belevingquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ze ging niet voor een goede tijd, maar voor een goede tijd
Niet voor de minuten, maar voor de beleving, dus
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:07 schreef engine het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat ze de Eiffeltoren vervangen hebben voor een standbeeld van Sifan Hassan.
Ik kan me zeker voorstellen dat het een bijzondere ervaring is geweest.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ze ging niet voor een goede tijd, maar voor een goede tijd
Niet voor de minuten, maar voor de beleving, dus
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:07 schreef engine het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat ze de Eiffeltoren vervangen hebben voor een standbeeld van Sifan Hassan.
Kostte anderhalf jaar om te bouwen, dus vast ook even om te vervangenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:07 schreef engine het volgende:
Ik hoor er alles over als we volgende week op kraamvisite gaanquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me zeker voorstellen dat het een bijzondere ervaring is geweest.
ow ja leuk!quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor er alles over als we volgende week op kraamvisite gaan
quote:
Die maakte je twee weken geleden ookquote:
Did I ? Alweer vergeten ,... zoveel gebeurd dusquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die maakte je twee weken geleden ook![]()
Cirkel weer rond
Cirkels zijn altijd rondquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die maakte je twee weken geleden ook![]()
Cirkel weer rond
zeg datquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Did I ? Alweer vergeten ,... zoveel gebeurd dus
Zoveel is er ook gebeurd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Yes you did, maar ik zat er eigenlijk stiekem op te wachten toen Pullup dat zeiquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak wel maar als de cirkel niet rond is, is hij niet rond.quote:
oke Johanquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Vaak wel maar als de cirkel niet rond is, is hij niet rond.
Cruyffie entered the chatquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Vaak wel maar als de cirkel niet rond is, is hij niet rond.
Ik ga niet eens terug zoeken ,... merk dat mn geheugen wat dat betreft me steeds vaker in de steek laatquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yes you did, maar ik zat er eigenlijk stiekem op te wachten toen Pullup dat zei![]()
En het is absoluut waar dat er veel te zien is geweest
Ouderdomquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet eens terug zoeken ,... merk dat mn geheugen wat dat betreft me steeds vaker in de steek laat
Stel dat iemand haar ellenboog breektquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:16 schreef Deisyy het volgende:
ambulance personeel is ook weer aanwezig
Brrrrquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stel dat iemand haar ellenboog breekt
Jij hebt ook geen hart.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
Vind je? Omdat ik dat niet bij youtube heb staan?
plaatje eropquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stel dat iemand haar ellenboog breekt
Dan is het meestal een ovaalquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
Vind je? Omdat ik dat niet bij youtube heb staan?
Ja zeg het hem!!quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
Dat uitgerekend JIJ dat openbaar durft te verkondigen ...
En die van die gozer best kort.quote:
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En die van die gozer best kort.
Met zichzelf op de voorgrond , het is ook wel gek maar ik kan het me wel voorstellenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
ik vind het dan zo bijzonder dat er sporters zijn die dan het publiek gaan filmen
Zoveel publiek, da's best bijzonderquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
ik vind het dan zo bijzonder dat er sporters zijn die dan het publiek gaan filmen
het is voor hen natuurlijk ook een hele beleven is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met zichzelf op de voorgrond , het is ook wel gek maar ik kan het me wel voorstellen
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:24 schreef Deisyy het volgende:
In onze tijd deden ze dat niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het is voor hen natuurlijk ook een hele beleven is.
Dit gaat wel even duren zoquote:
Ja dat denk ik ook, met hun zelf als de artiest waar alle aandacht op is gericht . Wel bijzonder dat er zoveel mensen daar zijn geweest om te kijkenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het is voor hen natuurlijk ook een hele beleven is.
Toen was er ook geen internetquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
In onze tijd deden ze dat niet.
deze editie leefde heel erg bij het publiekquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, met hun zelf als de artiest waar alle aandacht op is gericht . Wel bijzonder dat er zoveel mensen daar zijn geweest om te kijken
En we hadden nog geen mobieltjes.quote:
Ja, dat maakt het ook bijzonderquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
deze editie leefde heel erg bij het publiek
Das vooral omdat jouw publiek uit dinosaurussen bestond en de kans dan heel groot was dat je ze gingen opeten?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
In onze tijd deden ze dat niet.
Ook jij kan tever gaan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das vooral omdat jouw publiek uit dinosaurussen bestond en de kans dan heel groot was dat je ze gingen opeten?
Klopt helemaal.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das vooral omdat jouw publiek uit dinosaurussen bestond en de kans dan heel groot was dat je ze gingen opeten?
Ja ze lopen allemaal als slakkenquote:
Laten we gaan drinken.quote:
Zonder raam was het toch?quote:
Ruim je het zelf wel op?quote:
Die gingen steeds als snack naar binnen, dus ze waren zeldzaam jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:34 schreef chufi het volgende:
Volgens mij was er in de dino tijd nog geen fresh fruit
Doen de smurfen mee?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:37 schreef D. het volgende:
Die mannen net in het blauw keken allemaal nogal chagrijnig
quote:
Jouw roeiers?quote:
Ik zag in ieder geval Lennart net langs schuivenquote:
Ik vond het ook echt goed in beeld gebracht gelukkigquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:41 schreef Puzzie het volgende:
Ik vond het roeien ook heel spannend , komt toch door OS
Cohen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag in ieder geval Lennart net langs schuiven
Echt wel!! Was ook erg mooi om naar te kijken , en spannendquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt goed in beeld gebracht gelukkig
van Lieropquote:
Nijgh.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
van Lierop
Cohen is een beetje overleden
Jaaaa!!! ik ken hem nog niet dus kan primaquote:
Ik doe wat ik doe.quote:
En vraag niet waarom.quote:
Die kregen ze van Samsung.quote:
Ik kom soms zo goed uit de hoek.quote:
Nou zeg dat!!quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom soms zo goed uit de hoek.
Heel soms.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom soms zo goed uit de hoek.
niet? hoe dan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaaaa!!! ik ken hem nog niet dus kan prima
ik vraag toch ook niet aan jou waarom je het hier doetquote:
Wel vaker dan jij.quote:
Prima toch.quote:
Doe eens een nieuwe poging.quote:
🤷quote:
Was geen feestje nog neequote:Op zondag 11 augustus 2024 21:52 schreef chufi het volgende:
Tis geen succes idee ... zo te zien ... of gewoon verkeerd in beeld gebracht
Jouw uitspraken daarover werden echt overgenomen.quote:
quote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lennard Nijgh had het nummer geschreven maar geen enkele zangeres durfde het te zingen.
quote:Op zondag 4 juni 2023 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lenard Nijghhad dit nummer geschreven maar geen zangeres durfde het te zingen. Toen zei zijn vrouw dat zij het wel zou zingen, werd nog een aardig goede hit.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Lennaert Nijgh is één vd grootste Nederlandse songschrijvers. Toen hij dit nummer schreef wou niemand het zingen. Toen hij hierover tegen zijn vrouw klaagde zei dan zing ik het wel.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Hij heeft ook deze op zijn naam staan:
NIemand wou het zingen en zijn vrouw zei dan doe ik het wel.
Werd een grote hit.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen Lennaert Nijghdit nummer had geschreven wou niemand het zingen. Toen zei zijn vrouw dan zing ik het wel.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij had ook nog een tof nummer geschreven die niemand wou zingen behalve zijn vrouw.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Maar dat was meestal een vertaling van de tekst, ik vond het een leuk radio ding.
Lennaert Nijgh was een Nederlandse liedjes schrijver en ook de beste. De grootste hits had Boudewijn de Groot ermee. Toen hij deze tekst schreef wou niemand die zingen en toen zei zijn vrouw ik zing het wel.
Kijk daar hebben we wat aanquote:
quote:
Mijn bijdrage is vooral veel tv kijken maar ik ben hier toch wel trots opquote:
quote:
Lazer toch op.quote:
Ja dit is ook wel heel bijzonderquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn bijdrage is vooral veel tv kijken maar ik ben hier toch wel trots op
dit is gewoon jij, hoe jij bent, niets mis mee, ik vind het wel grappigquote:
Het zag er ook echt wel supergaaf uitquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:05 schreef Puzzie het volgende:
Wow dat moet wel heel erg spectaculair zijn geweest
Echt wel!quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zag er ook echt wel supergaaf uit
Ik zou ook niet weten waarom nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:06 schreef chufi het volgende:
Vrijwilligers in een rolstoel .. ... Ja het kan gewoon
Ik wacht op Snoop Dogquote:
quote:
Dat weet ik niet.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:22 schreef pullup het volgende:
Ow het is NIKE, ik dacht een witte duif
zonder kopquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:22 schreef pullup het volgende:
Ow het is NIKE, ik dacht een witte duif
Ik krijg er echt een aliens gevoel bij, maar dan van die andere film , ik kom ff niet op de naam van die filmquote:
avatar? maar die waren blauwquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik krijg er echt een aliens gevoel bij, maar dan van die andere film , ik kom ff niet op de naam van die film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |