espri wil ook niet openen.quote:
Zo grappig was je nooit. Ok whats up?quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:22 schreef espri het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag ook zoooooo grappig..
Ik weet dat jij het niet wil. chufi had ook al geen inspiratie.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:22 schreef espri het volgende:
[..]
Ik open nooit en weet dat eendje wel wil.
Oh jéé ik had het kinderliedje in gedachte neem niet de pisquote:
Tubjes.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé ik had het kinderliedje in gedachte neem niet de pis
Is ie lauw?quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé ik had het kinderliedje in gedachte neem niet de pis
Ik zat er op te wachten.quote:
Ik hou ook wel vd muziek van Herman van Veen.quote:
In je hoofd weet je het welquote:
Kutnummer met een kuteend.quote:
Vlinder is leuker. Vlinder is een lieve schat 4 poten en twee oren Als hij gaat staan is de kamer vol met woef en waf en kwispelenquote:
Bij vlinder moet ik eerder denken aan Boudewijn de Groot.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Vlinder is leuker. Vlinder is een lieve schat 4 poten en twee oren Als hij gaat staan is de kamer vol met woef en waf en kwispelen
Die ging doodquote:Op donderdag 28 mei 2020 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij vlinder moet ik eerder denken aan Boudewijn de Groot.
Ja ik ook, die is ook zeer goed.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij vlinder moet ik eerder denken aan Boudewijn de Groot.
Met vleugels van papier.quote:
Boudewijn was een artiest met woorden. Oh leeft hij nog eik.quote:
Ik houd sowieso van zijn muziek.quote:
Ik niet zo om eerlijk te zijn. Mijn zus had wel muziek van hem. Ik vind het wat depriequote:Op donderdag 28 mei 2020 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd sowieso van zijn muziek.
Zijn teksten werden door Lennaert Nijgh geschreven. En hij was wel de beste Nederlandse tekstenschrijver.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Boudewijn was een artiest met woorden. Oh leeft hij nog eik.
De teksten zijn echt super maar de muziek is niet mijn dingquote:Op donderdag 28 mei 2020 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn teksten werden door Lennaert Nijgh geschreven. En hij was wel de beste Nederlandse tekstenschrijver.
Ik doe wat ik doe....quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Hij heeft ook deze op zijn naam staan:
NIemand wou het zingen en zijn vrouw zei dan doe ik het wel.
Werd een grote hit.
Ja dat is een prima nummer. Astridquote:Op donderdag 28 mei 2020 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Hij heeft ook deze op zijn naam staan:
NIemand wou het zingen en zijn vrouw zei dan doe ik het wel.
Werd een grote hit.
Ieder zijn voorkeur, ik heb een ongelofelijke hekel aan De eenzame fietser.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
De teksten zijn echt super maar de muziek is niet mijn ding
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ieder zijn voorkeur, ik heb een ongelofelijke hekel aan De eenzame fietser.
En vraag niet waarom...quote:
Het zijn eigenlijk pareltjes. Maar ik zou de LP niet kopen. Het is meer cabaret wat groter is.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:55 schreef espri het volgende:
Waarom jij het hier doet en niet bij je vrouw....
Ach kom nou...quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:55 schreef espri het volgende:
Waarom jij het hier doet en niet bij je vrouw....
Als ik zo,n nostalgische bui heb, dan wil ik het weleens opzetten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk pareltjes. Maar ik zou de LP niet kopen. Het is meer cabaret wat groter is.
Benny Neyman vond ik ook zo'n goede zanger.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:57 schreef espri het volgende:
[..]
Als ik zo,n nostalgische bui heb, dan wil ik het weleens opzetten.
Ik vind het deprie shitquote:Op donderdag 28 mei 2020 17:57 schreef espri het volgende:
[..]
Als ik zo,n nostalgische bui heb, dan wil ik het weleens opzetten.
Mwah niet echt, die vond ik wat zeikerig.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Benny Neyman vond ik ook zo'n goede zanger.
Ok ik ontvolg jequote:Op donderdag 28 mei 2020 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Benny Neyman vond ik ook zo'n goede zanger.
Ja maar dan heb ik die nummers niet eens in huis. Ik graaf wel in mijn cd kofferquote:
Dan tik ik YT aan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik die nummers niet eens in huis. Ik graaf wel in mijn cd koffer
Ookquote:
quote:
Ik vergeet wel eens wat ik graag hoorde.quote:
Staat dan toch in je kijklijst of zo?quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens wat ik graag hoorde.
Neequote:
Ja maar ik heb het over jaren geleden.quote:
Dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Frank Boeijen vond ik ook een hele goede zanger.
Voor de tubjes tijd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het over jaren geleden.
Blof is zoiets wat ik niet snap. Maar blauwe ruis was wel tof al begreep ik er geen zak vanquote:
Blof kan ik ook wel waarderen. Niet alles dan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Blof is zoiets wat ik niet snap. Maar blauwe ruis was wel tof al begreep ik er geen zak van
Brief uit Lonen vind ik wel mooi voor de rest vind ik er geen reet aan.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Blof is zoiets wat ik niet snap. Maar blauwe ruis was wel tof al begreep ik er geen zak van
Dat vind ik weer kutquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Brief uit Lonen vind ik wel mooi voor de rest vind ik er geen reet aan.
Goede zangers en zangeressen genoeg maar geen goede tekstschrijvers meer.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:16 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Blof kan ik ook wel waarderen. Niet alles dan.
Ze mompellen alles dus who caresquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede zangers en zangeressen genoeg maar geen goede tekstschrijvers meer.
Tegenwoordig juist steeds betere muziek vind ik. Vergeleken met jaren 90 b.v..quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan altijd beter dan de jaren 80quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:22 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Tegenwoordig juist steeds betere muziek vind ik. Vergeleken met jaren 90 b.v..
Lonen op Zandquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Brief uit Lonen vind ik wel mooi voor de rest vind ik er geen reet aan.
Er werd echt wel prima muziek gemaakt in de jaren 80.quote:
quote:
Dat is de pest, dat we zijn overgeleverd aan de John Ewbanks van deze wereld.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja iedereen snapt hetquote:
Sorryquote:
Ja en als je een YT wil klikken doe het op de link anders werkt het nietquote:
Wie heeft dat gesloopt?quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en als je een YT wil klikken doe het op de link anders werkt het niet
Het is maar een tipquote:
Kreeg je hier op FOK! vroeger geen ban voor?quote:
Ah bedankt, gelukkig klink ik zelden op youtubes.quote:
Vreselijk, die stem.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind het wel een schande dat De Dijk nog niet is genoemd.
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kreeg je hier op FOK! vroeger geen ban voor?
Weet ik veel, we geven gewoon jou de schuld.quote:
KLINK ???? !!!!!quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah bedankt, gelukkig klink ik zelden op youtubes.
Probeer het eens op Vimeo.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah bedankt, gelukkig klink ik zelden op youtubes.
TGAFquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel, we geven gewoon jou de schuld.
Heb je mij wel eens horen zingen? Dat klinkt niet, ook niet op youtube.quote:
Wat is dat?quote:
Smoethhh !!!quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je mij wel eens horen zingen? Dat klinkt niet, ook niet op youtube.
Wat betekend dat nou weer?quote:
Je reaktie met een paar letters slaan ook kant nog wal.quote:
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je reaktie met een paar letters slaan ook kant nog wal.
Als ik mijn parkiet over mijn toetsenbord laat lopen dan komen er nuttigere dingen uit.quote:
Come on come on....quote:
Ik kan Tom natuurlijk de schuld geven.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik mijn parkiet over mijn toetsenbord laat lopen dan komen er nuttigere dingen uit.
Zijn we lekker meequote:Op donderdag 28 mei 2020 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Nou, met een beetje pech heb ik de komende twee weken alle tijd voor Fok.
Goeienavond!
Met een beetje geluk ik niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Goeienavond!
Ja, echt wel.quote:
En nu moeten we raden?quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
Goeienavond!
Waar komt het vandaan dan? Ja die leerling maar is er verder wat nieuwsquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, echt wel.![]()
Leerling blijkt huisgenoot te hebben met verschijnselen. Huisgenoot is getest, morgen uitslag.
Vind je het spannend?quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, echt wel.![]()
Leerling blijkt huisgenoot te hebben met verschijnselen. Huisgenoot is getest, morgen uitslag.
Leerling heeft zelf geen klachten maar de huisgenoot wel. Die is nu getest. Hopelijk morgen de uitslag.quote:
Je lult uit je nekquote:
Dat kan ik mij voorstellen. Ik hoop op het beste voor je.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Ik heb wel mijn gebruikelijke babbels, maar stiekum knijp ik hem wel.
Vertel dat ook gelijk aan al die onderzoekers die er al maanden op aan het studeren zijn.quote:
Snap ik wel, behoor je tot een risicogroep?quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Ik heb wel mijn gebruikelijke babbels, maar stiekum knijp ik hem wel.
Thanks!quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen. Ik hoop op het beste voor je.
Ja, huidkanker gehad.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snap ik wel, behoor je tot een risicogroep?
Ok ik zit even op twitterquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Vertel dat ook gelijk al die onderzoekers die er al maanden op aan het studeren zin.
Meh extra spannend dus, sterktequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh extra spannend dus, sterkteWhut????!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vertel dan gelijk Trump even dat het tijd is voor zijn 20 ml bleek.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meh extra spannend dus, sterkteDankjewel. Goeie tips ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan. You're welcomquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan ie wel lijen denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dettol mag ook maar dat is eens tuk duurder.
Inderdaad, bleekwater is meer voor het gepeupelquote:
Joe Biden ook een spuitjequote:
Geen bleek bij mijn keek.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, bleekwater is meer voor het gepeupel
En een trein erover heen das pas fijnquote:
quote:
En op een kluitje daar staanquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier in Den Haag is er komend weekend een demonstratie dat Rutte moet oprotten. Hoe dom kan je zijn om daar aan deel te nemen.
Klopt. Zolang je nog niet besmet bent en antistoffen hebt aangemaakt zit je in de risicogroep.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:04 schreef sacha het volgende:
de risicogroep wat betreft Covid 19 wordt groter en groter
de kenner weetquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kinky. Zal wel een zooitje geven op het hoogtepunt denk ik.
De treinen die ze daar hebben zijn wel een maatje groter dan hier.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan ontspoort die trein vrees ik.
Pop cornquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kinky. Zal wel een zooitje geven op het hoogtepunt denk ik.
Lekker heurquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:09 schreef notturna het volgende:
Goedenavond ik hoor dat er detol gedronken mag worden. Man3 wat een luxe het lijkt wel Champoepel.
We zetten zo’n Amtrak mormel van pisbakkenstaal in.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De treinen die ze daar hebben zijn wel een maatje groter dan hier.
Zal vast een betere afdronk hebben dan chloor.quote:
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We zetten zo’n Amtrak mormel van pisbakkenstaal in.
De opmerking pisbakkenstaal heb ik lang niet meer gehoord.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
We zetten zo’n Amtrak mormel van pisbakkenstaal in.
Waarom? qua snelheidquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vrij lichte treinstellen met een aluminium opbouw.
Ik las dat er een machinist om het leven kwamquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De opmerking pisbakkenstaal heb ik lang niet meer gehoord.
Nee, zuinigheid. Treinen zijn in de VS niet echt populair, ze zweren daar bij de auto.quote:
Klopt. Met 136 km/u op een landbouwaanhanger vol met zand en grind geklapt.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik las dat er een machinist om het leven kwam
Triest mogen dat soort overgangen maar aangepakt wordenquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Met 136 km/u op een landbouwaanhanger vol met zand en grind geklapt.
Dat is met 136 km/u tegen een muur aan knallen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja er zijn er nog veel teveel van.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Triest mogen dat soort overgangen maar aangepakt worden
Als je ziet wat voor een locs ze daar gebruiken voor goederenvervoer. En dan nog 3 achter elkaar.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, zuinigheid. Treinen zijn in de VS niet echt populair, ze zweren daar bij de auto.
Uitzonderingen zijn metroachtige systemen in grote steden en goederentreinen.
Liever vandaag dan morgen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Triest mogen dat soort overgangen maar aangepakt worden
Dat lijkt me tering eng om er overheen te rijden als machinistquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor een locs ze daar gebruiken voor goederenvervoer. En dan nog 3 achter elkaar.
Kun je in een trein niet snel naar achter rennen wanneer je zo'n ding ziet stilstaan?quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
heeft scrut gekookt???quote:
Valt wel mee.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me tering eng om er overheen te rijden als machinist
Nah valt wel mee, maar doorgaans kom je ook niet zo’n aanhanger tegen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me tering eng om er overheen te rijden als machinist
Sommige mensen bevriezen en blijven dan helaas zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kun je in een trein niet snel naar achter rennen wanneer je zo'n ding ziet stilstaan?
Dat is een beetje als springen in de lift die 300 meter naar beneden kiepertquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kun je in een trein niet snel naar achter rennen wanneer je zo'n ding ziet stilstaan?
Die zijn toch aangepast? Het enige probleem is de overgangen naar boerderijen meen ik.quote:
In theorie wel. Maar ja, fight, freeze, flee. Dat kunnen mensen doen in panieksituaties.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja en je wil niet weten hoeveel dat er nog zijnquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zijn toch aangepast? Het enige probleem is de overgangen naar boerderijen meen ik.
Ik zou gaan rennen, elke meter is meegenomen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Sommige mensen bevriezen en blijven dan helaas zitten.
Het kan wel hoor, als je op tijd bent en achter het eerste balkon achter je cabine kan komen. Maar dan moet je het wel op tijd aan zien komen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een beetje als springen in de lift die 300 meter naar beneden kiepert
Dat is net zo als in een vallende lift omhoog springen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In theorie wel. Maar ja, fight, freeze, flee. Dat kunnen mensen doen in panieksituaties.
En ik heb echt geen idee wat hier de oorzaak van de crash is.
Het stikt nog van de onbewaakte overwegen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zijn toch aangepast? Het enige probleem is de overgangen naar boerderijen meen ik.
Dan stoot je hoofd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een beetje als springen in de lift die 300 meter naar beneden kiepert
Heb weleens een aanrijding van mijn tegentrein mogen aanschouwen en iedereen zegt wegkijken. Nou ik heb alles gewoon zitten kijken, dus ja.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik zou gaan rennen, elke meter is meegenomen.
Ja, dat bedenk je als je thuis op de bank zit.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik zou gaan rennen, elke meter is meegenomen.
Een ongeluk is één ding, helaas kiezen sommige er ook voor om vrijwillig met behulp van een trein uit het leven te stappen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb weleens een aanrijding van mijn tegentrein mogen aanschouwen en iedereen zegt wegkijken. Nou ik heb alles gewoon zitten kijken, dus ja.
Lijkt me ook je hart stopt evenquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, dat bedenk je als je thuis op de bank zit.
Zelf ben ik ook bevroren bij aanrijdingen waar ik eigenlijk mijn stoel had moeten wegdraaien.
Theorie vs. praktijk.
Weten we helaas alles van.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een ongeluk is één ding, helaas kiezen sommige er ook voor om vrijwillig met behulp van een trein uit het leven te stappen.
Je kunt er wel op trainen om in zulke situaties het hoofd koel te houden.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, dat bedenk je als je thuis op de bank zit.
Zelf ben ik ook bevroren bij aanrijdingen waar ik eigenlijk mijn stoel had moeten wegdraaien.
Theorie vs. praktijk.
Nou dat lijkt me wat lastig met jequote:Op donderdag 28 mei 2020 19:33 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je kunt er wel op trainen om in zulke situaties het hoofd koel te houden.
In die situaties houden we het hoofd ook koel. Daar zijn we op geselecteerd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:33 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je kunt er wel op trainen om in zulke situaties het hoofd koel te houden.
Dat regelen zou ik lekker laten zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In die situaties houden we het hoofd ook koel. Daar zijn we op geselecteerd.
Bovendien heb je als machinist een hoop te regelen bij een aanrijding. De klap komt later.
Schadeformulieren voor de verzekering ?quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bovendien heb je als machinist een hoop te regelen bij een aanrijding. De klap komt later.
Daarom weet je niet waar je over praatquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat regelen zou ik lekker laten zitten.
Dat zijn we wettelijk verplicht.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat regelen zou ik lekker laten zitten.
Je kan je daarop toch ook niet trainen? Je kan niet uitwijken of wat dan ook.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je sarcasme negeer ik maar even. Doei.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Schadeformulieren voor de verzekering ?
Het verbaasd me hoe vaak ik hoor dat er een aanrijding is met een persoon op Centraal .quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan je daarop toch ook niet trainen? Je kan niet uitwijken of wat dan ook.
Les 1 die ik heb geleerd, eigen veiligheid komt altijd eerst.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zijn we wettelijk verplicht.
En wat bedoel je daar mee? Als iemand geraakt met een trein is de verantwoordelijkheid wat kutterquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Les 1 die ik heb geleerd, eigen veiligheid komt altijd eerst.
Ah u bent machinist?quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Als je een trein met honderden mensen er in bestuurt liggen de verantwoordelijkheden iets anders.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik zou er niet op in gaan. Beetje domquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je een trein met honderden mensen er in bestuurt liggen de verantwoordelijkheden iets anders.
Bovendien is niet elke aanrijding hetzelfde. Overigens refereer ik nergens op de aanrijding waarbij de machinist om het leven is gekomen. Ik heb het over aanrijdingen in het algemeen.
Een verward persoon plat rijden is niet echt gevaarlijk, ik bedoel bij een levensbedreigende situatie ga je niet een protocol afwerken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat bedoel je daar mee? Als iemand geraakt met een trein is de verantwoordelijkheid wat kutter
Een aanrijding wens ik niemand toe.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je een trein met honderden mensen er in bestuurt liggen de verantwoordelijkheden iets anders.
Bovendien is niet elke aanrijding hetzelfde. Overigens refereer ik nergens op de aanrijding waarbij de machinist om het leven is gekomen. Ik heb het over aanrijdingen in het algemeen.
Gevaarlijk ??? !!! Nee daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Een verward persoon plat rijden is niet echt gevaarlijk, ik bedoel bij een levensbedreigende situatie ga je niet een protocol afwerken.
Lul, weet je wat voor een trauma je er aan kan over hebben. Een vriendin van mij heeft een zelfdoding meegemaakt bij een overgang. De lichaamsdelen vielen om haar heen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Een verward persoon plat rijden is niet echt gevaarlijk, ik bedoel bij een levensbedreigende situatie ga je niet een protocol afwerken.
Nee joh dan wordt het weer tubjes tijd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:48 schreef notturna het volgende:
Ben er eigenlijk ff klaar mee. Heb andere zorgen aan mijn kop ipv van een stompzinnige discussie.
Psst.. ik kreeg net een goed advies.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul, weet je wat voor een trauma je er aan kan over hebben. Een vriendin van mij heeft een zelfdoding meegemaakt bij een overgang. De lichaamsdelen vielen om haar heen.
quote:
Ow en daarom ben ik een lul? Beetje vreemde conclusiequote:Op donderdag 28 mei 2020 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lul, weet je wat voor een trauma je er aan kan over hebben. Een vriendin van mij heeft een zelfdoding meegemaakt bij een overgang. De lichaamsdelen vielen om haar heen.
Vertel welke debiel je voor je wielen heb gehad en je kon het aanschouwenquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ow en daarom ben ik een lul? Beetje vreemde conclusie
quote:
Ik hou van je.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel welke debiel je voor je wielen heb gehad en je kon het aanschouwen
Dat zei ik omdat je niet weet wat voor een gevolg het heeft voor de machinist en de omstanders.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ow en daarom ben ik een lul? Beetje vreemde conclusie
Tellen mensen die zich doodrijden voor je neus ook mee?quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel welke debiel je voor je wielen heb gehad en je kon het aanschouwen
Er zit wel een groot verschil tussen een ongeluk en iemand die zich vrijwillig laat doodrijden.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:56 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Tellen mensen die zich doodrijden voor je neus ook mee?
Jij spoort niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zit wel een groot verschil tussen een ongeluk en iemand die zich vrijwillig laat doodrijden.
Dat is hier algemeen bekent, verder nog domme opmerkingen?quote:
Lees eerst die quote waarop ie reageert eens goed.quote:
Wat mij betreft wel. Het gaat namelijk niet zozeer of iets vrijwillig gebeurt, maar meer om de traumatische ervaring van degene die het ziet gebeuren.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:56 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Tellen mensen die zich doodrijden voor je neus ook mee?
Heb hierboven gereageerd op de quote die je waarschijnlijk bedoelde.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:05 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Lees eerst die quote waarop ie reageert eens goed.
Wat erg.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:06 schreef D. het volgende:
McDonalds gegeten
*wijst naar Deisyy
Haar schuld
Ik denk dat we het maar beter over iets anders kunnen gaan hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb hierboven gereageerd op de quote die je waarschijnlijk bedoelde.
Ik denk het ook. Beginnen wat beelden op te komen hier.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat we het maar beter over iets anders kunnen gaan hebben.
McDonalds.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:06 schreef D. het volgende:
McDonalds gegeten
*wijst naar Deisyy
Haar schuld
Dat was reactie op Soury haar vraag en die opmerking van Badeend slaat als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb hierboven gereageerd op de quote die je waarschijnlijk bedoelde.
Dat valt reuze meequote:Op donderdag 28 mei 2020 20:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat erg.![]()
Nou heb je over een uur weer honger.
Hangt er van af wie er achter de kassa staatquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
McDonalds.![]()
Zelfs met stokslagen krijg je mij daar niet binnen.
Dat komt mooi uit, want je mag ook niet naar binnen, restaurant is geslotenquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
McDonalds.![]()
Zelfs met stokslagen krijg je mij daar niet binnen.
Burger King.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee
Bovendien mag ik morgenmiddag pas weer eten
Ow, nouja, dat was het eigenlijk alweerquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:12 schreef Sodeknetters het volgende:
———————————————————————————————————————————
Vanaf nu gaat dit topic over het McDonalds avontuur van D.![]()
Heb je lang met een blauw oog moeten lopen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hangt er van af wie er achter de kassa staat
Ja. En een blauw ego.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je lang met een blauw oog moeten lopen?
Bummerquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Daar was ik dus eerst, maar die was dicht
Kreeg je die van het kassa meisje of... ?quote:
Nee. Van haar vriend.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kreeg je die van het kassa meisje of... ?
Ik snap mensen niet die er gedwongen naar toe gaanquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat er mensen zijn die vrijwillig naar de mcdonalds gaan.
Wat dacht dan over mensen die een mol als avatar nemen. Kompleet gestoord.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap mensen niet die er gedwongen naar toe gaan
Dat kan ik alleen maar onderschrijvenquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat dacht dan over mensen die een mol als avatar nemen. Kompleet gestoord.
Een badeendje is niet veel beter maar tja.quote:
Niks mis met een Big Tastyquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
De Mac lekker noemen.![]()
Ik houd mijn adem in als ik er langs loop.
Daarom is het er altijd zo drukquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
De Mac is als een senseo, niet te vreten en niet te zuipen.
Verdomme en ik had nog wel zo gehoopt dat we vanavond..................quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:56 schreef sacha het volgende:
gunst, wat word ik hier moe van[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:10 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zekersen dan vooral van de barbecue...
Zo waar!quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Alles is lekkerder dan de dan de Mac of de BurgerKing.
Now we're talking!quote:
Ik zie het hier bij ons ook in de Hoofdstraat. Toeristen parkeren op het plein, portieren vliegen open en een hele meute kinderen loopt je als passant omver om maar zo snel mogelijk bij die grote, gele M te komen.quote:
Ik gelukkig niet en dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een goede snackbar aan de overkant.
Ach ja.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie het hier bij ons ook in de Hoofdstraat. Toeristen parkeren op het plein, portieren vliegen open en een hele meute kinderen loopt je als passant omver om maar zo snel mogelijk bij die grote, gele M te komen.
Geen smaak. Vergelijk alleen al de kwaliteit van de restaurants aan de boulevards van Noordwijk en Oostende. Dan komen wij er maar bekaaid vanaf.quote:
Ja een beetje oefenen enzoquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:52 schreef InverHouse het volgende:
Eigen recept is altijd het lekkerst ..
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op donderdag 28 mei 2020 22:57 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zelf Pizza maken...dan wil je nooit meer bestellen
Keer wat anders dan die paellaquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:06 schreef chufi het volgende:
Ik ga nog wel eens een keer een poging wagen
Ik heb het plan opgevat om me zaterdag helemaal te buiten te gaan aan gamba's. De launch kijken en gamba's eten. RIP toetsenbordquote:
snel een nieuwe bestellen ...quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb het plan opgevat om me zaterdag helemaal te buiten te gaan aan gamba's. De launch kijken en gamba's eten. RIP toetsenbord
Geen idee eigenlijk, dat overleg ik zaterdag wel, ik vind dat geklooi met pellen wel leuk. Maar als ze bloot zijn dan spuug ik er ook niet opquote:
Je moet niet boven je toetsenbord eten maar ernaast en een vingerbakje met citroenwater gebruikenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:20 schreef tonja het volgende:
[..]
nee, maar wel vies na mijn gamba feestje vermoed ik
Als er meer dan 3 toetsen vastgeklonken zitten in het vet, koop ik wel weer een nieuwe.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet niet boven je toetsenbord eten maar ernaast en een vingerbakje met citroenwater gebruiken
Het word steeds minder hier soms ging het tot diep in de nacht door hierquote:Op vrijdag 29 mei 2020 00:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee maar ondertussen wel chatten natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |