Hey SBEquote:
Lennard Nijgh had het nummer geschreven maar geen enkele zangeres durfde het te zingen.quote:
Oh vast wel. Iets met een project op werk.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend dan, hopelijk vind je het juiste wat bij je past en wat je leuk vindt.
Ik mis die tijd...quote:Op maandag 26 juni 2023 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lennard Nijgh had het nummer geschreven maar geen enkele zangeres durfde het te zingen.
Zolang je het zelf niet hoef te betalenquote:Op maandag 26 juni 2023 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh vast wel. Iets met een project op werk.
Leidinggevende drong erg aan op de loopbaanscan zodat ik wist wat ik wilde (weet ik prima). Nu zie ik het meer als een papiertje voor hem zodat hij ziet waar mijn talenten liggen enzo.
Noodzakelijk kwaad enzo.
Nee doet bedrijf. 800 euro ofzoquote:Op maandag 26 juni 2023 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang je het zelf niet hoef te betalen
Zo dan, het mag wat kostenquote:
Dit was nog een van de goedkoopstequote:
Hoe lang duurde die test?quote:Op maandag 26 juni 2023 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit was nog een van de goedkoopste
Test was een uurtje en dan komen er nog 2 gesprekken bij met een coach.quote:
Ze zijn er maar druk mee of niet danquote:Op maandag 26 juni 2023 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Test was een uurtje en dan komen er nog 2 gesprekken bij met een coach.
Je bent het waard.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Test was een uurtje en dan komen er nog 2 gesprekken bij met een coach.
The Graduate.quote:
Ik vind het een boel geldklopperij. Maargoed.quote:
Ja, is het ook, vooral omdat ik denk dat jij best weet wat je wil en weet wat bij je pastquote:Op maandag 26 juni 2023 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het een boel geldklopperij. Maargoed.
Die Coaches moeten ook eten.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie net een aantal keer de promo voorbij komen dat ie weer op tv komt van de week.quote:
Jij had toch net een andere functie?quote:Op maandag 26 juni 2023 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Officieel tijdelijk en leidinggevende wil kijken of er iets passends is binnen zijn afdeling.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij had toch net een andere functie?
Bevalt wat je nu doet wel?quote:Op maandag 26 juni 2023 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Officieel tijdelijk en leidinggevende wil kijken of er iets passends is binnen zijn afdeling.
Ja hoor. Ik wil eigenlijk wel naar projectwerk toe. Lekker zo nu en dan wat anders doen.quote:
Was het leuk?quote:
Dat lekker voor jezelf meenemen dan zo'n gesprek inquote:Op maandag 26 juni 2023 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik wil eigenlijk wel naar projectwerk toe. Lekker zo nu en dan wat anders doen.
Coaches... het toverwoord van de laatste jaren...quote:
Heer GOA.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Coaches... het toverwoord van de laatste jaren...
Iemand helpen is goed.
Betaald helpen doet mij echter meer denken aan:
Cockroach
Ergens zit daar ook het woord Coach in
Fruityquote:Op maandag 26 juni 2023 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer GOA.![]()
En iedereen kan het worden of al zijn.
Dat is een nieuw verdienmodel om onzekere mensen met goed inkomen van hun geld af te helpen.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Coaches... het toverwoord van de laatste jaren...
Iemand helpen is goed.
Betaald helpen doet mij echter meer denken aan:
Cockroach
Ergens zit daar ook het woord Coach in
astuquote:Op maandag 26 juni 2023 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet iemand hoe je bij adblock plus een uitzondering maakt voor FOK?
Vroeger kom je dat aanklikken ergens boven in de browser, maar dat zie ik niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extensies.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet iemand hoe je bij adblock plus een uitzondering maakt voor FOK?
Vroeger kom je dat aanklikken ergens boven in de browser, maar dat zie ik niet meer.
oh solliequote:Op maandag 26 juni 2023 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnc babe, maar hoe kom ik bij die optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Monique___ op 26-06-2023 23:33:20 ]
Rechts boven klikken.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx babe, maar hoe kom ik bij die optie?
Hee Leave.quote:
Nope, vroeger wel, maar dat is al een jaar of twee verdwenen hier... ( Chrome, windows 11 )quote:Op maandag 26 juni 2023 23:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh sollie
wacht
zie je dat rode icoontje van mijn foto bij jou in de browser??
Dat rode handje, zie je die?
[ afbeelding ]
Bingo!quote:Op maandag 26 juni 2023 23:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rechts boven klikken.
[ afbeelding ]
Ik leer steeds wel iets bij,maar ben gewoon lui.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was "vroerger" zo handig met computers... hahaha en tegenwoordig kan ik soms de simpele dingen niet meer vinden
Ga jij lekker sprinkhanen herkauwenquote:Op maandag 26 juni 2023 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup,
heb je ze weer, die terroristen
https://www.ad.nl/binnenl(...)or-protest~af269749/
Zullen we een clubje oprichten?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik leer steeds wel iets bij,maar ben gewoon lui.
https://videre.fail/farme(...)haag-boeren-vandaag/quote:Op maandag 26 juni 2023 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup,
heb je ze weer, die terroristen
https://www.ad.nl/binnenl(...)or-protest~af269749/
Toen Planet Internet nog bestond.quote:
Hangt er van af.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten?
Jij bent ook terrorist ja?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ga jij lekker sprinkhanen herkauwen
Daar ken ik een liedje overquote:Op maandag 26 juni 2023 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten?
Aan de contributie?quote:
Inshallahquote:Op maandag 26 juni 2023 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens de huidige AIVD maatstaven blijkbaar wel ja
22 maxquote:Op maandag 26 juni 2023 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben jullie ook met dit weer dat je 23 keer per dag je handen wil wassen?
Niet alleen m'n handen.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Haar knieholtesquote:Op maandag 26 juni 2023 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat me raden... je oorlelletjes?
Dat geeft gewoon een schoon fris gevoel, zeker als je je polsen erbij pakt.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, waarom zou ik dat met dit weer extra willen?
Jij mag niet meer raden.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat me raden... je oorlelletjes?
Had je de bios van je moederbord nog geupdate voordat je W11 ging installeren?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen Planet Internet nog bestond.
Zoveel scheelt hetquote:Op maandag 26 juni 2023 23:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gezien... die zagen er fris uit
quote:Op maandag 26 juni 2023 23:50 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Had je de bios van je moederbord nog geupdate voordat je W11 ging installeren?
Ik hang mijn lul na het pissen altijd ff onder de koude kraan.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had ik een rokje aan toen?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gezien... die zagen er fris uit
Ik snap dat nooit...quote:Op maandag 26 juni 2023 23:51 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik hang mijn lul na het pissen altijd ff onde de koude kraan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Sinds dat virus was ik ze al vaker, nu geen reden om het meer te doen.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat geeft gewoon een schoon fris gevoel, zeker als je je polsen erbij pakt.
Let wel dat je geen agressieve zeep of mafkezen desinfectie spul zo vaak gebruikt
quote:Op maandag 26 juni 2023 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aan het begin van de avond wel
Hoofd,hals en nek ook.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op maandag 26 juni 2023 23:50 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Had je de bios van je grootmoeder nog geupdate voordat je W11 ging installeren?
Jepquote:Op maandag 26 juni 2023 23:50 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Had je de bios van je moederbord nog geupdate voordat je W11 ging installeren?
quote:Op maandag 26 juni 2023 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoofd, schouders, knie en teen, knie en teen.
quote:
Dit weekend begint hier weer: Down the Rabbit hole.quote:
Soms best ook even rustig.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd klote zonder mijn slavin
Zeg dat dan.quote:
Ja waarom?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waarom ben ik altijd recalcitrant als ik de volgende dag om 5 uur op moet
Goffer Mario, Zeldzaam moment dit..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:18 schreef mario390 het volgende:
Wenn früh am Morgen die Werksirene dröhnt
Und die Stechuhr beim Stechen lustvoll stöhnt
In der Montagehalle die Neonsonne strahlt
Und der Gabelstaplerführer mit der Stapelgabel prahlt
Maar je moet toch wel vaker vroeg op?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vermoed een aversie tegen moeten
alles von welle heb ik mp3quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer Mario, Zeldzaam moment dit..
Chapeau!
Jawel, maar 5 uur is gelukki9g een uitzondering.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar je moet toch wel vaker vroeg op?
Maar je kunt ook wakker blijven en dan straks meteen door.
Heb jij ook een traantje gelaten?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer Mario, Zeldzaam moment dit..
Chapeau!
Je kunt ook wakker blijven.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Datniet, maar moest wel even slikkenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij ook een traantje gelaten?
Nou hup ga slapen dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jawel, maar 5 uur is gelukki9g een uitzondering.
En opblijven is een slecht plan, de fles rum is nog niet leeg.
Tsss Paddo's have all the funquote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou hup ga slapen dan.![]()
5 uur is inderdaad wel heel vroeg. Bij mij staat de wekker soms op 05.30, maar morgen gun ik mezelf een beetje uitslapen tot 06.30 uur.
Je was me voor.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar je moet toch wel vaker vroeg op?
Maar je kunt ook wakker blijven en dan straks meteen door.
Vroeger, toen ik nog jong wasquote:
dat is toch geen verdrietige liedquote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij ook een traantje gelaten?
Flashback................quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hahaha Idem.. met een beetje mazzel nog wef ff douchen.... vanwege de kleffe knieholtes en oorlellenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog jong was, heb ik het weleens gedaan. Meteen vanuit het stappen door naar het werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ja uiteraard.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha Idem.. met een beetje mazzel nog wef ff douchen.... vanwege de kleffe knieholtes en oorlellen
Maar zoals jij het schreef, zo ontroerend, tastbaar en met passie.quote:
Wil je de Nederlandse tekst weten?quote:
Ik dacht dat je het nog ohne dich had.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:31 schreef mario390 het volgende:
gevt het van deze en coverversion?
dat geloof ik niet
Zonder Jou....quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nog ohne dich had.
Daar is wel een Nederlandse versie van.
ja dat wel maar niet vanquote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nog ohne dich had.
Daar is wel een Nederlandse versie van.
Ik weet wel dat ik belangrijk voor jou bent.quote:
Erg heb je me niet gemist daarentegen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik belangrijk voor jou bent.
Was je weg dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erg heb je me niet gemist daarentegen.
Onkruid vergaat niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erg heb je me niet gemist daarentegen.
Eine woche wieder.quote:
Omhoogvallen is echt zo elitair.quote:
Ik delete net mijn antwoord... weet niet hoe teer het hier tegenwoordig isquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:42 schreef mario390 het volgende:
Die Krankenschwester kriegt ′n Riesenschreck
Schon wieder ist ein Kranker weg
Sie amputierte ihm sein letztes Bein
Und jetzt kniet er sich wieder mächtig rein
Bruttosozialproduct.quote:
Nachtzuster doe eens wat aan de pijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:42 schreef mario390 het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=UXE-I5n8u50&list=PLTfLZURmytYRXsKM-_WIElp0wgV8WeJ2g[quote]quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:42 schreef mario390 het volgende:
Jij.quote:
quote:
Reinhardt?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer... ok, de laatste expresso - Rum dan...en dan ga ik echt slapen
Heydrich?quote:
https://www.youtube.com/watch?v=m3lF2qEA2cw[quote]quote:
Ben jij dat?quote:
Je bent zelluf...quote:
Maar kan niet zo mooi zingen,en ik draag ook geen jurkjes.quote:
Nu je het zegt.quote:
Kon niet slapen dus ging maar even mooie vogeltjes van pullup zoeken en toen kwam ik deze schildpad tegenquote:
Nee, het achterlicht vd auto.quote:
Je komt net binnen.quote:
Bijna aan het slapen nu.. nog even vogeltjes kijken..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dank Charles, jij ook!
Wat ben je aan het doen?
Aha, ff een tip, vertaal dat niet in het Duits!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bijna aan het slapen nu.. nog even vogeltjes kijken..
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De muziek maakt me weemoedig... net nu ik wilde gaan slapen
Ja kut.. nu moet ik dat doen.. waar is Mario als je nodig hebtquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha, ff een tip, vertaal dat niet in het Duits!
En nog wel zonder kloppen.quote:
m1st1g in da house.quote:
Altijd nèt iets te dichtbijquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja kut.. nu moet ik dat doen.. waar is Mario als je nodig hebt
Hai FFquote:
Dan heeft hij mijn killerparkiet nog niet leren kennen.quote:
Ooit vogel je dat wel uitquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hai FF![]()
Ik heb eigenlijk geen idee wat t betekent maar weet niet of ik t wik weten
Hey Chef,quote:
Je weet het al zonder dat het je verteld is.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hai FF![]()
Ik heb eigenlijk geen idee wat t betekent maar weet niet of ik t wik weten
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je weet het al zonder dat het je verteld is.
Wie moeten we nou weer zijn plaats laten weten?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mogguh VersFruit.
Zin in stampen en raggen ?
Wat luistert u dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mogguh VersFruit.
Goffer alweer andijviequote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mogguh VersFruit.
Je hoeft allleen maar te luisterenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie moeten we nou weer zijn plaats laten weten?
quote:
Ik laat die smaak graag aan jullie over.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je hoeft allleen maar te luisteren
https://www.twitch.tv/the_big_sick
Staat aan nu.quote:
Lul.quote:
Volgende keer zal ik wat anders voor jou uitzoeken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat die smaak graag aan jullie over.
Spitsroedekool schijnt in te zijnquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik wat anders voor jou uitzoeken.
Hoe is het er eigenlijk mee, ben je nog steeds kok?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik wat anders voor jou uitzoeken.
Gelukkig nog steeds kok. Wel andere toko.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe is het er eigenlijk mee, ben je nog steeds kok?
NOg zo'n nachtbrakerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik kon ook niet slapen. Wat veel lieverds hiero.![]()
![]()
![]()
Hiquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
![]()
![]()
Goed om te horen, je had het er een tijdje geleden moeilijk mee met een baan te vinden.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gelukkig nog steeds kok. Wel andere toko.
Verder gaat het wel lekker z'n gangetje.
En met jou dan ?
Hi, fijne begroeting. Enige irritatie is bij voorbaat al vergeven.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hi![]()
< Is meer irritant dan lief
Ben jij ook lief?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
![]()
![]()
Banen zat tegenwoordig maar dan moeten de werkverschaffers wel normaal betalen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed om te horen, je had het er een tijdje geleden moeilijk mee met een baan te vinden.
Ik mag volgende week beginnen met aan treintjes te tekenen.
Zit geen bolling inquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zien jullie ook iets vreemds aan haar T-shirt?
[ afbeelding ]
We zullen je dan wel even temmen.quote:
succesquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zullen je dan wel even temmen.
Nu maak je mij bang.quote:
Dan ken je Badeendje nog niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nu al? Goh haha.....
Chill hoor. Ik gein maar wat hè.
Ook goedquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:32 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
helemaal prima nu de hitte voorbij is en FF terug is en met jou?
Je redde je anders primaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ook goed![]()
ja die hitte was slopend he blehh
Ik wist al dat Monique super knap was. Lol.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je redde je anders prima
[ afbeelding ]
Ja best ok, maar het gaat om het innerlijk hè !quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik wist al dat Monique super knap was. Lol.
was de enige manier om met de hitte om te gaan.........quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je redde je anders prima
[ afbeelding ]
innerlijk is overschat ietsquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja best ok, maar het gaat om het innerlijk hè !
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
was de enige manier om met de hitte om te gaan.........
Daarom sproei ik je ook, ik snap datquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
was de enige manier om met de hitte om te gaan.........
Daarom besprenkel ik je met water, klinkt wat fijner, god damnit....quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarom sproei ik je ook, ik snap dat
Ik ga hier niet op in.quote:
samen sproeiden we keihardquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarom sproei ik je ook, ik snap dat
Hmm Eensch... al speelt timing ook een rol hè...quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Daarom besprenkel ik je met water, klinkt wat fijner, god damnit....
Eend.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm Eensch... al speelt timing ook een rol hè...
timing is essentieel..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm Eensch... al speelt timing ook een rol hè...
jij gaat dadelijk ook weer moe zijnquote:
5 uurquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jij gaat dadelijk ook weer moe zijn
hoe laat gaat de wekker?
volgens mij bij jou vroeger dan hier
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
5 uur
Om twee uur ga ik slapen, echt waar hoor
dat is wat voor @bondagequote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer je moet geen typefouten maken als je op Bond Girl googled![]()
[ afbeelding ]
slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 02:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo kan die wel weer!
Welterusten allen
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 02:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo kan die wel weer!
Welterusten allen
Heylaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 01:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer je moet geen typefouten maken als je op Bond Girl googled![]()
[ afbeelding ]
Onze enige echte Piet Scratch Perry is weer boven waterquote:Op maandag 26 juni 2023 23:51 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik hang mijn lul na het pissen altijd ff onder de koude kraan.
Hey Chanelquote:
quote:
Topperquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Jazeker.
* gebrokenglas gaat met de koffie rond en schenkt de kopjes vol.
Wat is er met je UI gebeurd?quote:
O, er was wat verwarring over de UI van Monique en die van mij - die lijken nogal op elkaar. Dus ik dacht ik doe effe een andere...quote:
O oke, zag het verschil wel maar deze is ook goed tochquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, er was wat verwarring over de UI van Monique en die van mij - die lijken nogal op elkaar. Dus ik dacht ik doe effe een andere...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |