Hey SBEquote:
Lennard Nijgh had het nummer geschreven maar geen enkele zangeres durfde het te zingen.quote:
Oh vast wel. Iets met een project op werk.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend dan, hopelijk vind je het juiste wat bij je past en wat je leuk vindt.
Ik mis die tijd...quote:Op maandag 26 juni 2023 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lennard Nijgh had het nummer geschreven maar geen enkele zangeres durfde het te zingen.
Zolang je het zelf niet hoef te betalenquote:Op maandag 26 juni 2023 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh vast wel. Iets met een project op werk.
Leidinggevende drong erg aan op de loopbaanscan zodat ik wist wat ik wilde (weet ik prima). Nu zie ik het meer als een papiertje voor hem zodat hij ziet waar mijn talenten liggen enzo.
Noodzakelijk kwaad enzo.
Nee doet bedrijf. 800 euro ofzoquote:Op maandag 26 juni 2023 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang je het zelf niet hoef te betalen
Zo dan, het mag wat kostenquote:
Dit was nog een van de goedkoopstequote:
Hoe lang duurde die test?quote:Op maandag 26 juni 2023 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit was nog een van de goedkoopste
Test was een uurtje en dan komen er nog 2 gesprekken bij met een coach.quote:
Ze zijn er maar druk mee of niet danquote:Op maandag 26 juni 2023 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Test was een uurtje en dan komen er nog 2 gesprekken bij met een coach.
Je bent het waard.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Test was een uurtje en dan komen er nog 2 gesprekken bij met een coach.
The Graduate.quote:
Ik vind het een boel geldklopperij. Maargoed.quote:
Ja, is het ook, vooral omdat ik denk dat jij best weet wat je wil en weet wat bij je pastquote:Op maandag 26 juni 2023 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het een boel geldklopperij. Maargoed.
Die Coaches moeten ook eten.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie net een aantal keer de promo voorbij komen dat ie weer op tv komt van de week.quote:
Jij had toch net een andere functie?quote:Op maandag 26 juni 2023 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Officieel tijdelijk en leidinggevende wil kijken of er iets passends is binnen zijn afdeling.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij had toch net een andere functie?
Bevalt wat je nu doet wel?quote:Op maandag 26 juni 2023 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Officieel tijdelijk en leidinggevende wil kijken of er iets passends is binnen zijn afdeling.
Ja hoor. Ik wil eigenlijk wel naar projectwerk toe. Lekker zo nu en dan wat anders doen.quote:
Was het leuk?quote:
Dat lekker voor jezelf meenemen dan zo'n gesprek inquote:Op maandag 26 juni 2023 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik wil eigenlijk wel naar projectwerk toe. Lekker zo nu en dan wat anders doen.
Coaches... het toverwoord van de laatste jaren...quote:
Heer GOA.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Coaches... het toverwoord van de laatste jaren...
Iemand helpen is goed.
Betaald helpen doet mij echter meer denken aan:
Cockroach
Ergens zit daar ook het woord Coach in
Fruityquote:Op maandag 26 juni 2023 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer GOA.![]()
En iedereen kan het worden of al zijn.
Dat is een nieuw verdienmodel om onzekere mensen met goed inkomen van hun geld af te helpen.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Coaches... het toverwoord van de laatste jaren...
Iemand helpen is goed.
Betaald helpen doet mij echter meer denken aan:
Cockroach
Ergens zit daar ook het woord Coach in
astuquote:Op maandag 26 juni 2023 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet iemand hoe je bij adblock plus een uitzondering maakt voor FOK?
Vroeger kom je dat aanklikken ergens boven in de browser, maar dat zie ik niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extensies.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet iemand hoe je bij adblock plus een uitzondering maakt voor FOK?
Vroeger kom je dat aanklikken ergens boven in de browser, maar dat zie ik niet meer.
oh solliequote:Op maandag 26 juni 2023 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnc babe, maar hoe kom ik bij die optie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Monique___ op 26-06-2023 23:33:20 ]
Rechts boven klikken.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx babe, maar hoe kom ik bij die optie?
Hee Leave.quote:
Nope, vroeger wel, maar dat is al een jaar of twee verdwenen hier... ( Chrome, windows 11 )quote:Op maandag 26 juni 2023 23:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh sollie
wacht
zie je dat rode icoontje van mijn foto bij jou in de browser??
Dat rode handje, zie je die?
[ afbeelding ]
Bingo!quote:Op maandag 26 juni 2023 23:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rechts boven klikken.
[ afbeelding ]
Ik leer steeds wel iets bij,maar ben gewoon lui.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was "vroerger" zo handig met computers... hahaha en tegenwoordig kan ik soms de simpele dingen niet meer vinden
Ga jij lekker sprinkhanen herkauwenquote:Op maandag 26 juni 2023 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup,
heb je ze weer, die terroristen
https://www.ad.nl/binnenl(...)or-protest~af269749/
Zullen we een clubje oprichten?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik leer steeds wel iets bij,maar ben gewoon lui.
https://videre.fail/farme(...)haag-boeren-vandaag/quote:Op maandag 26 juni 2023 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup,
heb je ze weer, die terroristen
https://www.ad.nl/binnenl(...)or-protest~af269749/
Toen Planet Internet nog bestond.quote:
Hangt er van af.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten?
Jij bent ook terrorist ja?quote:Op maandag 26 juni 2023 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ga jij lekker sprinkhanen herkauwen
Daar ken ik een liedje overquote:Op maandag 26 juni 2023 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we een clubje oprichten?
Aan de contributie?quote:
Inshallahquote:Op maandag 26 juni 2023 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens de huidige AIVD maatstaven blijkbaar wel ja
22 maxquote:Op maandag 26 juni 2023 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben jullie ook met dit weer dat je 23 keer per dag je handen wil wassen?
Niet alleen m'n handen.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben jullie ook met dit weer dat je 23 keer per dag je handen wil wassen?
Haar knieholtesquote:Op maandag 26 juni 2023 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat me raden... je oorlelletjes?
Dat geeft gewoon een schoon fris gevoel, zeker als je je polsen erbij pakt.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, waarom zou ik dat met dit weer extra willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |