Hij kan alleen beter even niet naar N Koreaquote:
Ja het was te verwachten ..quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:49 schreef pullup het volgende:
Ethiopisch protest tegen Sifan ingediend
Ja dacht ook al dat het zou gebeuren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:49 schreef pullup het volgende:
Want ze liep te snel?quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:49 schreef pullup het volgende:
ik zou een tegenprotest indienen iddquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:54 schreef pullup het volgende:
Naja het was of die Ethiopische of een hek
Yepquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ik zou een tegenprotest indienen idd
Zekerquote:
Ik heb er geen verstand van hoe het met andere marathonparcoursen is maar dit is ook wel een rare knik in het parcours. Snap ook dat de Ethiopische rechtdoor liep, maar dan zit je ineens tegen elkaar inderdaad.quote:
Weet ook niet hoe ze dit bij hardlopen zullen gaan beoordelen maar bij het wielrennen zou er zoals Chufi ook aangeeft eerder redenen zijn voor Sifan om protest aan te tekenen wegens afsnijden dan andersomquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van hoe het met andere marathonparcoursen is maar dit is ook wel een rare knik in het parcours. Snap ook dat de Ethiopische rechtdoor liep, maar dan zit je ineens tegen elkaar inderdaad.
Ik vond het vooral toen ze nog met het kopgroepje liepen op het eind vaak smal zodat je amper een beetje ongezien een inhaalpoging kon doen.
uurtje wezen wandelen, dat doet een mens goed.quote:
Sowieso goedquote:Op zondag 11 augustus 2024 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
uurtje wezen wandelen, dat doet een mens goed.
Hier zal het rond de 35 komen, met daarbij een hoge luchtvochtigheid. Dus heel benauwd aanvoelend.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:54 schreef pullup het volgende:
Code geel omdat het boven de 30 graden gaat worden?
Altijd link met dit weer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Brandgevaar in de Kalmthoutse Heide
België jaquote:
Hoef ik het ook niet meer te lezen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
België ja
Met Frieslan is het in mijn boek ook niet goed aan het aflopen
De kans dat jij een zombie bent nu is dan redelijk groot jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoef ik het ook niet meer te lezen.
Ik ga wel in quarantaine.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De kans dat jij een zombie bent nu is dan redelijk groot ja
Genoeg, Ze hebben het hartstikke goed gedaan, diepe buiging wmbquote:
Vooral boven Duitsland vind ik bijzonder, die doen het meestal toch erg goed?quote:
Elk jaar minder hoorde ik gister.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral boven Duitsland vind ik bijzonder, die doen het meestal toch erg goed?
Dat soort terroristen kunnen ze niet hard genoeg tegen de grond slaanquote:
Nou ja, wij gaan vanaf nu ook achteruit, lang leve de nieuwe regeringquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Elk jaar minder hoorde ik gister.
Ooit bij een Porche dealer waar ze vastgeplakt zaten ging het personeel naar huis en deed het licht uit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat soort terroristen kunnen ze niet hard genoeg tegen de grond slaan
Wij zijn gewoon heel erg goedquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, zijn blijkbaar de Britten die falen:
https://www.nu.nl/olympis(...)medaillespiegel.html
Ach,dan moeten ze nog wel 4 jaar regeren marcb.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, wij gaan vanaf nu ook achteruit, lang leve de nieuwe regering
Yep dankzij deze regeringquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, wij gaan vanaf nu ook achteruit, lang leve de nieuwe regering
Terecht. Ook iets van gelezen ja. Die waren boos dat ze geen aandacht kregenquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit bij een Porche dealer waar ze vastgeplakt zaten ging het personeel naar huis en deed het licht uit.
Die ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht. Ook iets van gelezen ja. Die waren boos dat ze geen aandacht kregen
Klopt ookquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon heel erg goed6e is bijzonder knap.
Dat is dus in dit geval niet zo,quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach,dan moeten ze nog wel 4 jaar regeren marcb.
Is die bezuiniging er door?quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is dus in dit geval niet zo,
je kan subsidies prima heel snel afknijpen en schade aanrichten. Het herstel duurt dan veel langer (mensen worden ontslagen, gaan iets anders doen. En voordat dat dan weer is ingericht zodra er normale mensen zitten).
Niets is er nog door geloof ik, eerst prinsjesdag afwachten.quote:
Ze gaan maar lekker naar Rotterdam 🥳quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze gaan maar lekker naar Rotterdam 🥳
Ik niet.quote:
Ik vind het goed dat ze voor het milieu opkomen maar niet de manier waarop.quote:
Hey Puzzie.quote:
Eens , maar soms moet je iets doen om de boel wakker te schudden en dat doen zij. Ik ben ook niet met alles van hun eens maar ik sta wel achter ze.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat ze voor het milieu opkomen maar niet de manier waarop.
Heya FFquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Puzzie.![]()
Ik vind deze actie wel vrij doeltreffend.
En ben ook voor recht op demonstratie.
Maar dat hoor je niet te doen door andermans eigendommen te beschadigen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens , maar soms moet je iets doen om de boel wakker te schudden en dat doen zij. Ik ben ook niet met alles van hun eens maar ik sta wel achter ze.
Dit was krijt verf. Geen beschadiging van eigendom.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat hoor je niet te doen door andermans eigendommen te beschadigen.
Hebben ze die boot gesloopt?quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat hoor je niet te doen door andermans eigendommen te beschadigen.
Oooooh niets ergs dusquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was krijt verf. Geen beschadiging van eigendom.
quote:
Kom,we gaan een Cruiseship slopen.quote:
Yeahhhquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom,we gaan een Cruiseship slopen.
quote:
Niet meegekregen maar het is maar krijtquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik bedoel met verf oa over schilderijen gooien.
Die zijn van Stop Oil Now.Gister een naakte dame bij de Mona Lisa.En een paar die verf over een Tesla gooiden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik bedoel met verf oa over schilderijen gooien.
ER die sluis in flikkeren en dan lekker een paar keer vol en leeg pompenquote:
In Engeland hebben er een aantal celstraffen tot 6 jaar gekregen. Dat gaat hier ook nog wel komenquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:01 schreef Puzzie het volgende:
Oh wacht de schilderijen vond ik ook minder . En die lijmactie bij Beau was lachwekkend
Dat lijkt mij nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Engeland hebben er een aantal celstraffen tot 6 jaar gekregen. Dat gaat hier ook nog wel komen
Die soepmeisjes toch?quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Engeland hebben er een aantal celstraffen tot 6 jaar gekregen. Dat gaat hier ook nog wel komen
Lijkt mij wel, men is er steeds meer klaar mee.quote:
Oh, die weet ik niet.quote:
Je hebt gewoon met wetten te maken , dus dat gaat nog wel ff duren , ze lopen nu al met alles te klotenquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, men is er steeds meer klaar mee.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet meegekregen maar het is maar krijt![]()
21 tot 23 uur.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:04 schreef Puzzie het volgende:
Hoe laat is de OS afsluiting eigenlijk precies?
Daarom mijn latere reactie netquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=https://www.vn.nl/_next/image?url=https%3A%2F%2Fwww.vn.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F11%2FANP-456430606-liggend.jpg&w=3840&q=75]afbeelding[/url] ]
Is geen XR dit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=https://www.vn.nl/_next/image?url=https%3A%2F%2Fwww.vn.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F11%2FANP-456430606-liggend.jpg&w=3840&q=75]afbeelding[/url] ]
Zelfde slag idioten met een IQ van een pinda.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bespaar je de moeite.quote:
Wat gaat het worden?quote:
Begint idd een uurtje eerder.quote:
Iets om 20.00 uur. Het journaal?quote:
De OS afsluiting zei ikquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets om 20.00 uur. Het journaal?
quote:
Je vroeg alleen hoe laat dat was.quote:
Ik ook!! Ik vond het twee weken geleden ook erg leuk hier met de openingquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Lees het net.Ben wel benieuwd.
ja en meteen zei ik acht uurquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je vroeg alleen hoe laat dat was.
quote:
De opening was spectaculair dus de afsluiting gaat ook vast mooi zijnquote:
Red hot chilipeppers,Snoop dog en nog iemand.Gaga volgens mij.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De opening was spectaculair dus de afsluiting gaat ook vast mooi zijn
Wowquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Oh oh, ik durf bijna niet naar de tussenstand te kijkenquote:
Het is wel 1 van de luxieusere Cruiseships iddquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:46 schreef pullup het volgende:
[..]Die schepen met toeries natuurlijk
Ahaquote:
Echtquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Red hot chilipeppers,Snoop dog en nog iemand.Gaga volgens mij.
AT5 post er ook wel lekker over.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:46 schreef pullup het volgende:
[..]Die schepen met toeries natuurlijk
Ik heb er een paar keer een zien liggen hierachterquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is wel 1 van de luxieusere Cruiseships idd
AT5quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
AT5 post er ook wel lekker over.
[ afbeelding ]
Niet alles live hoor,ook iets met beelden.Maar deze namen buzzen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt![]()
Ok ik ga wel even kijken, helaas de openingsceremonie gemist
tegenwoordig wel in de meeste musea, maar de Banksy's in het MOCO leken behoorlijk kwetsbaarquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:06 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig is alles beschermd met plexiglas
Eentje in Londen werd ook vakkundig gejat afgelopen week.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
tegenwoordig wel in de meeste musea, maar de Banksy's in het MOCO leken behoorlijk kwetsbaar
jatten is voor de filmquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eentje in Londen werd ook vakkundig gejat afgelopen week.
Net als in de film, ik wil het...quote:
@Lovelyquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net als in de film, ik wil het...
Denk het niet. Thema; London zoo is wel mooi.quote:
Allerliefs uit Londen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk het niet. Thema; London zoo is wel mooi.
quote:
0m 20.00 uur tot 23/quote:
Blof hun meest begrijpelijke nummer.quote:
Ik vind het ook een mooi nummer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blof hun meest begrijpelijke nummer.
De Seven Seas ligt nog in de sluisquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:30 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Marc approves![]()
`En ik vind het ook wel geinig
Topquote:
Wat dacht je van deze?quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:30 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Marc approves![]()
`En ik vind het ook wel geinig
Getsiequote:Op zondag 11 augustus 2024 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
En hij doet dit vaker![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.vrt.be/vrtnws(...)mer-smurrie-over-me/
Dit soort idioten lopen vrij rond?quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
En hij doet dit vaker![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.vrt.be/vrtnws(...)mer-smurrie-over-me/
Daar wel jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit soort idioten lopen vrij rond?
Ik ben immer vrolijk.quote:
Ik weet niet hoe ik zou reageren maar ik denk dat er wel een ambulance nodig zal zijn.quote:
Luisteren naar jou aanwijzingen doen we ook niet meer.quote:
Das wat anders dan het lachend dat ik bedoel in dezequote:
Zo iemand gaat hij ene keer tegenkomen ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik zou reageren maar ik denk dat er wel een ambulance nodig zal zijn.
Toppie.quote:
Ze zullen iig op de OK heel wat moeite hebben om die camera uit zijn lichaam te verwijderen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo iemand gaat hij ene keer tegenkomen ja.
Ik vrees voor hem ook dat ik uit zou halen en hard.
Kippie dus met roergebakken champies en baby spinaziequote:
Lekkah!quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Kippie dus met roergebakken champies en baby spinazie
En wat overgebleven lasagna
Oh, ik ga kijken hoe ver ik die emmer door zijn lichaam krijg.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zullen iig op de OK heel wat moeite hebben om die camera uit zijn lichaam te verwijderen.
Echt welquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Gaan jullie in een gat vallen na de Spelen?
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Neuh, misschien juist wel niet eigenlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:58 schreef Deisyy het volgende:
dat is het toch al weer bijnaquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Moet ik maar weer zelf aan de bak met mijn roeiersMaar we beginnen pas eind augustus
Dat kan die camera dan mooi filmen vanuit de binnenkant.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik ga kijken hoe ver ik die emmer door zijn lichaam krijg.
Nog twee weekjes alleen wat voorbereiden qua schema's en zoquote:
Ik heb gisteren een roeiclinic gedaan. Ik bleek verrassend goedquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Moet ik maar weer zelf aan de bak met mijn roeiersMaar we beginnen pas eind augustus
Ga jij alle komende bezuinigingen wel overleven dan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog twee weekjes alleen wat voorbereiden qua schema's en zo
Lekker rustig
Haha ja dat is altijd een probleemquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een roeiclinic gedaan. Ik bleek verrassend goedmaar het was toch moeilijk want er zaten nog 3 andere in de boot en die konden er niks van.
Oh die ookquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Red hot chilipeppers,Snoop dog en nog iemand.Gaga volgens mij.
Ik maak me 0 zorgen gelukkigquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij alle komende bezuinigingen wel overleven dan?
quote:
Tweede keer gaat al beter en bij de derde keer kom je al een heel eindquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Als het wel een keer lukte om met z'n 4e tegelijk te slaan (of hoe je het noemt) ga je ook wel meteen vooruit maar als eentje uit het ritme gaat lukt het ook voor niemand meer. Wel vermaakt....was er ook een mooie dag voor.
ik heb het ook kort gehoudenquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:58 schreef engine het volgende:
Ham kaas croissantsDan hoef ik geen apparaten aan te zetten die het hier binnen nog warmer maken.
Ja ik wou eigenlijk de achtersta eruit gooien maar ik zat vooraan dus daar kom je niet zomaar bij.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:05 schreef pullup het volgende:
Tenzij er echt een motorisch comleet gestoorde tussen zit
Die mpet je dan ditchen
Heb ik geen geduld voor.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:53 schreef pullup het volgende:
FF gaat ook vissen![]()
https://www.pinkbike.com/video/113080/
Definieer geduld.quote:
Er komt nu de paraspelen.Haske leuk voor jou.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Koude schotel?quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik wou eigenlijk de achtersta eruit gooien maar ik zat vooraan dus daar kom je niet zomaar bij.
Iets wat ik jaren met jou heb omdat je zo`n aardige gozer bent.quote:
lolquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets wat ik jaren met jou heb omdat je zo`n aardige gozer bent.
Nice!quote:
Ik niet hoor, bij mij gaat die hele boot ineens een nieuw leven als onderzeeër inquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:08 schreef engine het volgende:
Is het trouwens echt zo dat je zomaar door z'n boot heen zakt als je niet op het plankje instapt?
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:08 schreef engine het volgende:
Is het trouwens echt zo dat je zomaar door z'n boot heen zakt als je niet op het plankje instapt?
quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik niet hoor, bij mij gaat die hele boot ineens een nieuw leven als onderzeeër in
Ja kan ik mij voorstellen maar hier vond iedereen het eigenlijk toch wel leuk. Het was ook niet al te serieus verder.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel eens met wat wielervrienden voor het eerst in een boot gezeten maar die waren echt wielrenner, die vonden er niets aan om hetzelfde te moeten doen als de rest
Neequote:Op zondag 11 augustus 2024 18:58 schreef Deisyy het volgende:
ook nog eens in een brede oefenbootquote:
Later nog in een wat smallerequote:
Deze zijn vrij gemiddeld in ieder geval, kan veel slechterquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik zou het er beter vanaf gebracht hebben op die leeftijd
Dus heb je nog een paar weken vakantie?quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Ja min of meer, in ieder geval nog nie tlangs de kant. We gaan wel al wat plannen brouwen en samenkomen voor van alles voor volgend jaarquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus heb je nog een paar weken vakantie?
ik heb niet veel gekeken, maar vind het wel heel leuk dat Nederland het zo goed heeft gedaan, 6e is een beste plek.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Nee valt wel mee maar ik heb er wel heel erg van genoten. Veel mooie sport gezien en Nederland heeft het geweldig gedaan.
Welke smaak?quote:
Je kan zelfs een goed verhaal houden waarom NL wel eens 1e zou kunnen staanquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb niet veel gekeken, maar vind het wel heel leuk dat Nederland het zo goed heeft gedaan, 6e is een beste plek.
Ik heb dat eigenlijk nooit gevolgd, een buitenlandse versie?quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, misschien juist wel niet eigenlijk.
En over een paar weken weer Masterchef
Australië, de enige leukequote:Op zondag 11 augustus 2024 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk nooit gevolgd, een buitenlandse versie?
Dat sowieso! Maar ik vind het wel grappig om ook bij mezelf te ontdekken je eigenlijk amper kent of waar je bestaan vanaf wistquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Nee valt wel mee maar ik heb er wel heel erg van genoten. Veel mooie sport gezien en Nederland heeft het geweldig gedaan.
Dat heb ik ook wel gemistquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, misschien juist wel niet eigenlijk.
En over een paar weken weer Masterchef
discus happenquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er komt nu de paraspelen.Haske leuk voor jou.
quote:
quote:
gisteren de laatste paracetamollen genomen en dat gaat best goed, dus ik laat de spiegel voor wat het is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke smaak?
(maar goed zo, pijn dus minder? )
Dat vind ik ook het mooie. Ik zet de tv aan en juich gewoon voor iedereen met een oranje shirtjequote:Op zondag 11 augustus 2024 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat sowieso! Maar ik vind het wel grappig om ook bij mezelf te ontdekken je eigenlijk amper kent of waar je bestaan vanaf wist![]()
![]()
Ik heb niets met voetbal , maar een aantal sporten die ik tijdens OS meer heb gezien vind ik nu ook toch wel heel erg interessant
misschien ook eens proberen, want B&B VL is ook bijna ten einde.quote:
BMX freestyle vond ik toch ook erg tof!! Roeien, Zelfs synchroonzwemmenquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het mooie. Ik zet de tv aan en juich gewoon voor iedereen met een oranje shirtje. En dan zijn er nog wel een paar sporten die ik gewoon leuk vind om te kijken. Skateboarden, surfen en breakdancen vond ik zelf heel leuk om te zien.
BB volgend jaar ook geen live.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
misschien ook eens proberen, want B&B VL is ook bijna ten einde.
Je gaat goed vooruit dusquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
gisteren de laatste paracetamollen genomen en dat gaat best goed, dus ik laat de spiegel voor wat het is.
vanmiddag sloeg ik wel uit reflex een vliegje weg met rechts, dat was ff gevoelig, maar ik schrok vooral
Wel een nieuwe jury, dus even afwachten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
misschien ook eens proberen, want B&B VL is ook bijna ten einde.
Leuk tuinhuisje.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
Mijn moeder is ook gearriveerd![]()
[ afbeelding ]
Met parasail?quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Burn it.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja het oude stekje van de Meilandjes
Ze moet een weekje ontbijt voor gasten klaarzetten , gratis verkansiequote:
Daar hebben wij er ook nog een hoop vanquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:56 schreef pullup het volgende:
Belgen hebben 10 medailles in totaal en zijn top tevreden.
Jammer voor ze dat er 8 4e plekken ook nog waren
Stond op internet , ik had het vanmiddag opgezocht en FF had ook een een post van NOS over de tijdquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
ja wie kwam met het idee van 8 uur ?
Weer een uur wachtenquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:58 schreef pullup het volgende:
Ja nu voel ik me ook genept met dat 8 uur![]()
Ja helaasquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Stond op internet , ik had het vanmiddag opgezocht en FF had ook een een post van NOS over de tijd
Nu kan het nogquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja helaas![]()
Naja pak ik nog een biertje vooraf
quote:
Mocht eens tijd worden. Ga je het ook vieren?quote:
Act's.quote:
Al die 'vogelsoorten' wel volgens mij. Raven , Kouwen , kraaien ook maar die kunnen ook verdelend zijn in bomenquote:
Nouja, de 'mens' had ze wel door, dus misschien toch niet zo intelligent. Het lag er te dik opquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Al die 'vogelsoorten' wel volgens mij. Raven , Kouwen , kraaien ook maar die kunnen ook verdelend zijn in bomen
Die beesten zijn echt wel slimquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, de 'mens' had ze wel door, dus misschien toch niet zo intelligent. Het lag er te dik op
Heb ik nooit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
Raar toch, dat je soms stukjes tv/youtube/watdanook hebt waarbij de tranen in je ogen staan
Eén van de juryleden overleed toch onverwacht?quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel een nieuwe jury, dus even afwachten.
Vorig jaar zat er even een mega shock in de jury tijdens het seizoen
Ik heb er nog geen minuut van gezien.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik volg dat al zo'n 20 jaar niet meer.
Als een echte jonkvrouwequote:Op zondag 11 augustus 2024 19:50 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
gisteren de laatste paracetamollen genomen en dat gaat best goed, dus ik laat de spiegel voor wat het is.
vanmiddag sloeg ik wel uit reflex een vliegje weg met rechts, dat was ff gevoelig, maar ik schrok vooral
Bij welke? die vogels of de man van tara?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
Raar toch, dat je soms stukjes tv/youtube/watdanook hebt waarbij de tranen in je ogen staan
She is cold as ice...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |