quote:
quote:
quote:
quote:
Volgens mij zit @TheStigsDutchCousin nu ook in Drenthe...quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet, nee.
Maar omdat ik al veel spullen eerder heb overgebracht valt de rest een stuk makkelijker te doen met hulp van 1 of 2 personen.
Meer mensen maken het wel makkelijker, maar ik zou het nu bijna in m'n eentje kunnen doen zelfs.
Het is vooral de wasmachine en koel/vriescombi die in de schuur staan die een probleem vormen in m'n eentje.
Okee, en de klerenkast waarvan de schuifdeur een zware spiegel heeft.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij zit @:thestigsdutchcousin nu ook in Drenthe...
Zowat in Schiermonnikoog nuquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij zit @:thestigsdutchcousin nu ook in Drenthe...
Ben je rondje richting Waddenzee aan het maken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zowat in Schiermonnikoog nu
Zoiets jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ben je rondje richting Waddenzee aan het maken?
Close enough!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zowat in Schiermonnikoog nu
Zodat hij justin kan inhalen staat er.quote:
Nee, die doelde op mij.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aeque spreek ik uit als eik
De gemeente was allang blij dat ze hiervoor niet hoefden te betalen. Moet ik weer iets nieuws zoeken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
@:swj het is gevaarlijk voor de samenleving om de dagbesteding zomaar te sluiten
Ook snachts?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
@:swj het is gevaarlijk voor de samenleving om de dagbesteding zomaar te sluiten
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:09 schreef SwJ het volgende:
Bevalt me eik wel, zo'n nachtslot op dts.
Pas op of hij pakt zijn waterkanon zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
Dit doet me teveel denken aan avondklok en nu triggert dit mijn diepste woede
Die wordt gemist daar in Rotterdam.quote:
Laat het los, laat het gaanquote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
Dit doet me teveel denken aan avondklok en nu triggert dit mijn diepste woede
Is al weer open.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
crisisdienst aan het bellen
[ afbeelding ]
Onweerquote:
Hier gisteren ook veel lichtflitsen vooralquote:
Lovelyquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier gisteren ook veel lichtflitsen vooral
Maar dat bedoel ik niet
20:00:02 Is ook wel een mooiequote:
Hier ook niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedenavond. Het koelt niet echt af, hoewel het wel flink geregend heeft vanavond.
het regent nog steeds.
21 graden prima temperatuurquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedenavond. Het koelt niet echt af, hoewel het wel flink geregend heeft vanavond.
het regent nog steeds.
Pasfoto's met je nieuwe look met krullen...quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Btw, mijn pasfotos zijn gelukt, nieuw paspoort aangevraagd.
En... ik heb DE SLUIER VAN WUUSTWEZEL
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dit moest ik even googlen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Btw, mijn pasfotos zijn gelukt, nieuw paspoort aangevraagd.
Zonder bril want kleurt automatisch met licht.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pasfoto's met je nieuwe look met krullen...
Rode Ridderquote:
Volgens mij ga je er juist zin van krijgen als je die leest!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga hem lezen als ik zin heb.
Ik hoor dat ik iets nodig moet gaan lezen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij ga je er juist zin van krijgen als je die leest!We hebben het toch nog over Red Sonja?
Rode Ridderquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij ga je er juist zin van krijgen als je die leest!We hebben het toch nog over Red Sonja?
Whehe!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoor dat ik iets nodig moet gaan lezen.
Nah ik houd het wel bij bewegend beeld.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
In Kuifje vond ik De Witte Heks ook woest aantrekkelijk!Ondanks dat ze geen gezicht had.
Wait, what?
Zin maken, wat is dat nuquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga hem lezen als ik zin heb.
Is dat een variant van het dwergwerpen?quote:
Hey Stig 😘quote:
Nee ik ben gewoon thuis.quote:
Ik lig in mijn sc ligstoelquote:
Heb je een verrassing voor me?quote:
Een blikje wel,smaakt trouwens lekkerquote:
Ik zat even te gluren in de FB, maar volg dat gedoe tussen Sally en Dr.M. maar half. Maar dat lijkt me niet de reden dat het dicht is. Te veel gezeik, dusquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas komt overeind
Dotjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |