Hier ook niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedenavond. Het koelt niet echt af, hoewel het wel flink geregend heeft vanavond.
het regent nog steeds.
21 graden prima temperatuurquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedenavond. Het koelt niet echt af, hoewel het wel flink geregend heeft vanavond.
het regent nog steeds.
Pasfoto's met je nieuwe look met krullen...quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Btw, mijn pasfotos zijn gelukt, nieuw paspoort aangevraagd.
En... ik heb DE SLUIER VAN WUUSTWEZEL
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dit moest ik even googlen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Btw, mijn pasfotos zijn gelukt, nieuw paspoort aangevraagd.
Zonder bril want kleurt automatisch met licht.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pasfoto's met je nieuwe look met krullen...
Rode Ridderquote:
Volgens mij ga je er juist zin van krijgen als je die leest!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga hem lezen als ik zin heb.
Ik hoor dat ik iets nodig moet gaan lezen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij ga je er juist zin van krijgen als je die leest!We hebben het toch nog over Red Sonja?
Rode Ridderquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij ga je er juist zin van krijgen als je die leest!We hebben het toch nog over Red Sonja?
Whehe!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoor dat ik iets nodig moet gaan lezen.
Nah ik houd het wel bij bewegend beeld.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
In Kuifje vond ik De Witte Heks ook woest aantrekkelijk!Ondanks dat ze geen gezicht had.
Wait, what?
Zin maken, wat is dat nuquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga hem lezen als ik zin heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |