Niemand is gewond, jank niet zo joh.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:44 schreef trein2000 het volgende:
Hoop anti-sportmensen hier. Je gaat toch niet staan juichen of andere blijken van vreugde geven als iemand met een gangetje of 70 kmu op z’n muil gaat.
Niemand gewond. Zag je die Japanner net?quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand is gewond, jank niet zo joh.
Je reacties deze reeks zijn echt van matig niveau, die user had gelijk
Sifan moet ook nog 1xquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt bij het waterpolo een Nederlandse scheids te zijn, maar verder is het klaar ja.
In dit geval kan het wel. De vriendin van Harrie gaat namelijk vreemd terwijl Harrie een toernooi rijdtquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een microanalyse van de familiebanden van Harrie door Marcodej, deze spelen zijn wel bijna ten einde.
Het is zonder erg en hij heeft weer 4 jaar om bij te komenquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:44 schreef trein2000 het volgende:
Hoop anti-sportmensen hier. Je gaat toch niet staan juichen of andere blijken van vreugde geven als iemand met een gangetje of 70 kmu op z’n muil gaat.
Knap dat jij vanaf je tv kunt zien dat er niemand gewond is geraakt bij die valpartij.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand is gewond, jank niet zo joh.
Je reacties deze reeks zijn echt van matig niveau, die user had gelijk
quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
In dit geval kan het wel. De vriendin van Harrie gaat namelijk vreemd terwijl Harrie een toernooi rijdt
Handbal mogelijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:27 schreef FvanS het volgende:
[..]
Hebben de Duitsers nu nog ergens kans op goud? Jij weet die dingen
Hou dit sentiment in VBL even vast wil je.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:44 schreef trein2000 het volgende:
Stoep sneeuwvrij gemaakt. @KingRolandquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:47 schreef Zipportal het volgende:
Het schijnt warm te worden. Heb al ijs in huus. @:coco
Wat een HELDquote:
Als je in een vissenkom van hout wilt racen ,kun je er rekening mee houden dat je zo nu en dan op je muil gaat.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niemand gewond. Zag je die Japanner net?
Alles voor Carlinquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:47 schreef Koffieplanter het volgende:
De jury is hevig in overleg. Ik voorzie een re-run, de finale moet opnieuw.
Nog steeds met die vriend van jou? Dat vond ik dan wel weer een sterke anekdote.quote:
Vreemdgaan terwijl je op Harrie de hengst mag rijden, dom mokkelquote:
Kan beter in een ijsbad gaan slapenquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Carlin gaat een slechte nacht tegemoet
Die openlijk corrupte jury moet je ook aanpakken. Helemaal eens. Maar dat staat los van juichen voor mogelijk ernstige valpartijen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:48 schreef alpeko het volgende:
@:trein2000 doe niet zo lichtgeraakt. Carlin had gewoon al uit het toernooi moeten zijn. Ik ben ook blij als ie morgen weer op de fiets kan zitten maar hij heeft dit toernooi natuurlijk niet de gunfactor.
Ik heb begrepen dat er in 2028 nóg meer pootjebaden op het programma staat. Daar zetten wij de wekker niet voor.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:49 schreef DeeBee het volgende:
Pootjebaden met 2 miljoen medailles nemen WIJ niet serieus, dit zijn pas drie medailles
Harrie een van de koningen van deze Spelen
Dan heb je dat niet goed begrepenquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er in 2028 nóg meer pootjebaden op het programma staat. Daar zetten wij de wekker niet voor.
Zwemmen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er in 2028 nóg meer pootjebaden op het programma staat. Daar zetten wij de wekker niet voor.
Uiteindelijk was het wel Carlin die het deed.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die openlijk corrupte jury moet je ook aanpakken. Helemaal eens. Maar dat staat los van juichen voor mogelijk ernstige valpartijen.
Wat zegt ze?quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:50 schreef Zorro het volgende:
Kirsten maakt mijn genot om Carlin steeds groter
Erg mooi.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Britten voorbij op de medaillespiegel
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:04 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb nog wel een leuk (matig) verhaal voor jullie.
De baanwielrenners moesten een paar jaar geleden naar een WK. Toen heeft de vriendin van 1 van de renners hem weggebracht naar Schiphol. Daarna is ze doorgereden naar een vriend van me en was vreemd aan het gaan terwijl de baanwielrenner goud won
Stukje protocol.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erg benieuwd waar dit over gaat. Jury was wel lang in beraad voor plekjes 4-6...
Postuum goud voor Carlin.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Erg benieuwd waar dit over gaat. Jury was wel lang in beraad voor plekjes 4-6...
Dan ben ik het slachtoffer geworden van fake news.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Zwemmen?
Daar is een aanvraag voor gedaan, maar dat gebeurd elke spelen en wordt elke keer afgewezen
Hoe vreselijk die wonden aanvoelen, hoe slecht ie gaat slapen en zulke dingenquote:
Je kunt natuurlijk niet iemand een oplympisch diploma geven ald deze zich onsportief opstelt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is ongelofelijk wat een bedrog. Elk onderdeel wordt ook door dezelfde figuren gewonnen, pure oplichting.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Kirsten is trouwens wel echt een hele fijne co-commentator... en Jeroen Koster is ook prima
dat valt snel op bij de nosquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Kirsten is trouwens wel echt een hele fijne co-commentator... en Jeroen Koster is ook prima
Al die zwemdiploma's erken ik niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is ongelofelijk wat een bedrog. Elk onderdeel wordt ook door dezelfde figuren gewonnen, pure oplichting.
Prachtig baantoernooi wel en Harrie was echt bizar goed. Hoe kan je zo blijven verbeteren...
Instagram.com/lifeofyvonnequote:Op zondag 11 augustus 2024 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand even het uitgebreide verhaal over de vriendin van Harrie?
Weten zij dat ook of is dat nu hierdoor alleen hier bekend?quote:
Klopt. Sporza meldt het ook al.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja, ik zie het al. Lavreysen DSQ.
Regie laat zijn geniale sprint zien, commentators denken wat anders.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:53 schreef franklop het volgende:
Hier is niks aan de hand bij Harrie in ieder geval
Puur opvulling omdat het podium langer duurt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:53 schreef franklop het volgende:
Hier is niks aan de hand bij Harrie in ieder geval
Maar de wedstrijd was nog niet begonnenquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:53 schreef Max23 het volgende:
Harry over de lijn in de voorlaatste rechte lijn
Dan kunnen ze de sport wel opdoeken.quote:
Geen idee, ik spreek ze niet dagelijks.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weten zij dat ook of is dat nu hierdoor alleen hier bekend?
bij een DSQ zijn er maar 2 medailles? Of krijgt iemand van de b-finale dan een medaillequote:Op zondag 11 augustus 2024 13:54 schreef R-woud93 het volgende:
Dit protest maakt voor de medailles toch niets uit?
Nee. Ik snap ook niet waarom dat zo lang moet duren. Maleisië zal het er niet mee eens zijn. Maar wat maakt het uit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:54 schreef R-woud93 het volgende:
Zo werkt het bij Shorttrack wel jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:55 schreef butz0rs het volgende:
[..]
bij een DSQ zijn er maar 2 medailles? Of krijgt iemand van de b-finale dan een medaille
Misschien voor de beloning voor de Maleisiër in eigen landquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:54 schreef R-woud93 het volgende:
Je scharrel door willen hoereren aan een matige wielrenner genot.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het Columbiafan verhaal staat daar ook gelinkt, weer gelachen.
Dominik NerzGodquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haha ja. Kreeg net alweer de desbetreffende foto's doorgestuurd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog steeds met die vriend van jou? Dat vond ik dan wel weer een sterke anekdote.
Onovertroffenquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Haha ja. Kreeg net alweer de desbetreffende foto's doorgestuurd.
Hebben ze een open relatie of is het gewoon een kutwijf? Handig ook om daar foto's van te maken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Met wie was het dan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:56 schreef butz0rs het volgende:
het is officieel
https://olympics.com/OG20(...)----------------.pdf
https://olympics.com/OG20(...)----------------.pdf
Harriequote:
Al was ze op de keirin al vaker smerig goed, maar in de sprint wel bijzonderquote:Op zondag 11 augustus 2024 13:48 schreef wimderon het volgende:
Een onklopbare Andrews voelt net als een onklopbare Mitchell in Tokyo wel een beetje random.
Verkeerde topic.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:59 schreef TAmaru het volgende:
Duitsland dik achter in de handbalfinale!
Heb stream niet aan op de laptop sorry.quote:
Dat ie nog mee gaat doen staat buiten kijf, maar het zou goed kunnen dat ie nu op z'n absolute piek van z'n leven zit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:57 schreef Ericr het volgende:
5 keer goud, nooit vertoond op zomerspelen (door een Nederlander). Harry is nog niet klaar natuurlijk, dat wordt in LA alleen maar legendarischer.
Kenny was in Tokio ook niet meer top maar pakte ook nog goudquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ie nog mee gaat doen staat buiten kijf, maar het zou goed kunnen dat ie nu op z'n absolute piek van z'n leven zit.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:57 schreef Ericr het volgende:
5 keer goud, nooit vertoond op zomerspelen (door een Nederlander). Harry is nog niet klaar natuurlijk, dat wordt in LA alleen maar legendarischer.
Nee joh.quote:
Maar dat was totaal niet op basis van kwaliteit.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kenny was in Tokio ook niet meer top maar pakte ook nog goud
https://www.bobshop.com/n(...)f-jodium-2020/blauw/quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dylan zou een uitstekende keirinrijder zijn met zn gebeuk
is dat weer op een boot?quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
HarrieGoat
Ik neem aan dat hij de vlag draagt vanavond.
Ja en dan krijg je dat het of nog net lukt of totaal nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ie nog mee gaat doen staat buiten kijf, maar het zou goed kunnen dat ie nu op z'n absolute piek van z'n leven zit.
Je weet waarom de Spelen half juli al beginnen he?quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Publiek lekker bakken in de brandende zon
Met meedoen bedoel ik uiteraard ook meedoen om de gouden medaillesquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kenny was in Tokio ook niet meer top maar pakte ook nog goud
Vertel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet waarom de Spelen half juli al beginnen he?
Wachten op de Openingsceremonie van '28 zou ik zeggen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
HarrieGoat
Ik neem aan dat hij de vlag draagt vanavond.
Zeg jij ook altijd " Tot en met morgen" tegen mensen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:03 schreef wdn het volgende:
tot de volgende spelen???
tot en met mag ik hopen
NOS
in 2028 ben jij 53, tijd vliegt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Publiek lekker bakken in de brandende zon
Dat ene weekje gaat echt het verschil maken, jawel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet waarom de Spelen half juli al beginnen he?
Pijnlijk verhaal.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
ik zeg altijd "doei"quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zeg jij ook altijd " Tot en met morgen" tegen mensen?
Zou Harrie niet eens klaar zijn?quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:07 schreef TAmaru het volgende:
Harrie moet nu wel oppassen dat hij hier niet zo blij mee is dat hij niet meer aan LA denkt
Nu begint de voorbereiding op LA, want daar moet hij de aller-allergrootste worden
Dat is hij al. Wij erkennen geen Brits goud.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:07 schreef TAmaru het volgende:
Harrie moet nu wel oppassen dat hij hier niet zo blij mee is dat hij niet meer aan LA denkt
Nu begint de voorbereiding op LA, want daar moet hij de aller-allergrootste worden
Wat een baasquote:
Nee dat begint pas na het laatste WK voor de spelenquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:07 schreef TAmaru het volgende:
Morgen om 07:30 moet hij in de gym staan en 420 kilo pressen minimaal.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:07 schreef TAmaru het volgende:
Tweequote:Op zondag 11 augustus 2024 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ene weekje gaat echt het verschil maken, jawel.
En dan Roy van den Berg als enige door op de teamsprintquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:08 schreef vul_maar_in het volgende:
Lach me kapot als Harry zegt "neuh is wel mooi zo".
Hij zal het wel weten neem ik aanquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hopelijk leest Harrie hier niet mee.
Tegelijk met Stoned From The Underground festival. Erg matig.quote:
Nou ja je kan het maar beter weten he.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hopelijk leest Harrie hier niet mee.
Stel je voor dat hij een traantje gaat laten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:07 schreef TAmaru het volgende:
Te weinig vertrouwen gekregen denk ik.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:11 schreef R-woud93 het volgende:
De adrenaline bij Harrie is uitgewerkt.
zouden die gasten dat pressen ja?quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:08 schreef kilon het volgende:
[..]
Morgen om 07:30 moet hij in de gym staan en 420 kilo pressen minimaal.
Op z'n 35e nog goud pakken zou al legendarisch op zich zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
nee in LA nog drie en dan in Brisbane nog 1
Leg press? Het dubbele.quote:
Ja, waarom moet het meteen na de race? Laat die gasten even lekker bijkomen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:08 schreef Em31 het volgende:
Hij stond ook heel zwaar te ademen steeds
Hadden ze beter kunnen plannen
35 is geen 53quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op z'n 35e nog goud pakken zou al legendarisch op zich zijn.
Of even gaat genieten van zijn prestatie na 3/4 jaar afzien.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij een traantje gaat laten.
Ja dan ga je er wel te veel in geloven.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of even gaat genieten van zijn prestatie na 3/4 jaar afzien.
440 per been, 800 voor beiden hoorde ik gisteren van de commentatoren.quote:
Ja, slaat nergens op. We doen het er maar mee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zo slecht te volgen zonder stand in beeld.
Als je krachttraining doet is dat weinig ja, maar dat doe ik niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is voor een man ook wel heel weinig.
Echt onbegrijpelijk dat ze daar niets voor bedenken. Kan makkelijk met een balkje of af en toe iets in beeldquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zo slecht te volgen zonder stand in beeld.
Ja dusquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Harrie alweer bij de positieven?
Daar heb je het.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk dat ze daar niets voor bedenken. Kan makkelijk met een balkje of af en toe iets in beeld
Die vriendschap is al jaren bekoeldquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:18 schreef TheVulture het volgende:
Heb Hoogland trouwens niet meer gezien eigenlijk in het feestgedruis
Zit al in het vliegtuigquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:18 schreef TheVulture het volgende:
Heb Hoogland trouwens niet meer gezien eigenlijk in het feestgedruis
Toch een beetje de Schip van het vrouwentoernooi.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Renaat is zich aan het ergeren aan Kopecky.
Die heeft niets aan punten, die moet 2 rondjes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van der Duin doet ook maar weinig moeite om mee te sprinten
Dat potje balinmandwerpen gaat de VS toch met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid winnen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel binnen voor Valente. Dan mag USA het in de allerlaatste wedstrijd gaan beslissen voor de medaillespiegel
Exactquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat potje balinmandwerpen gaat de VS toch met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid winnen?
quote:
Je mag altijd hopenquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:26 schreef kilon het volgende:
Zullen we volgende keer het omnium niet als laatste onderdeel van het hele baantoernooi doen? Of in ieder geval hopen dat het wat spannender gaat zijn.
Laten we om te beginnen het omnium aanpassen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:26 schreef kilon het volgende:
Zullen we volgende keer het omnium niet als laatste onderdeel van het hele baantoernooi doen? Of in ieder geval hopen dat het wat spannender gaat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |