Mss zou er zich in jouw hoofdje wat meer af moeten spelen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Misschien moet je even een wandeling gaan maken want je maakt je wel erg druk in je hoofdje. Nog steeds zo verschrikkelijk emotioneel. Dit topic is echt circlejerk geworden.
De russen melden dat Oekraine aan het aanvallen is in Martynovka, dat ligt op de weg naar het noord oosten vanuit Sudzha, op 2km afstand.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Deze had ik net zelf ook even "voor de leuk" opgezocht. Ze rijden daar vanuit het noordoosten op hun dooie gemakje richting zuiden:
[ link | afbeelding ]
Dat geeft nog maar weer extra aan dat ze Soedzja (linksonder in het plaatje) helemaal veroverd/omsingeld hebben. Geen idee hoeveel dagen geleden de video is gemaakt.
Vorderingen? Waar? Niet in Koersk en Belgorod.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel afhankelijk of ze Kursk kunnen terugveroveren.
Ik had het idee dat Rusland de laatste tijd langzaam vorderingen maakte, en als ze hier de aanval uiteindelijk weten af te slaan dan staan ze wel "sterk".
Lukt dit niet dan weet ik het ook niet.
Het effect kunnen we nu al zien. De FSB is vooral goed in dingen zoals FUD.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:10 schreef Ulx het volgende:
Op zich prima als een FSB knakker het leger de gehaktmolen instuurt. Des te eerder worden de generaals kwaad.
Ja, ruzieen mag in de speeltuin. maar niet op de stoep....quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:05 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
En wie bepaalt wat de "combat zone" is?
Het is volkomen belachelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:18 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ja, ruzieen mag in de speeltuin. maar niet op de stoep....
Geeft ook kleine inkijk in de gedachten gang van de chinese cultuur of het is een verkapte gunst voor Poetin om te vragen alllen te vechten op Oekraine's grondgebied.
Vreemde jongens, die Chinezen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:05 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
En wie bepaalt wat de "combat zone" is?
B I N G O .quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Misschien moet je even een wandeling gaan maken want je maakt je wel erg druk in je hoofdje. Nog steeds zo verschrikkelijk emotioneel. Dit topic is echt circlejerk geworden.
Dan lazer je toch op als het je niet bevalt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de glidebombs op.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:59 schreef Idisrom het volgende:
Even wat kort nieuws over de andere fronten.
De Russische opmars richting Pokrovsk ligt bijna stil. Bij Zhelanne gebeurt al bijna een week niets.
Ten oosten en noordoosten van Niu York hebben de Oekraners zich uit een groter gebied teruggetrokken om een omsingeling te voorkomen. Ten westen van Niu York bereiken de Russen bijna wat kleine dorpjes.
Bij Chasiv Yar is het helemaal potdicht.
Tussen Vuhledar en Konstyantynivka begint de kleine doorbraak van de Russen een beetje een groter omvang te krijgen. Maar hooguit een paar vierkante kilometer.
Hetzelfde geldt bij Pishchane bij het Loehanskfront.
Niet echt spektakel dus de laatste week.
Wat is het toch ook een kleine valse haat dwerg.quote:
Ziet eruit of die Oekraners een Russische aardappel gebruikten om te filmen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:18 schreef ExTec het volgende:
Deze kan ik me nog wel herinneren ja. Want daar werd die wargonzo lookalike omgelegd.
[ x ]
Vast wel, maar wat kan hij anders nog?quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:57 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een kleine valse haat dwerg.![]()
Heeft die opper orc niet door dat zijn hypocriet gedrag zorgwekkend, maar ook lachwekkend is?
Gozer, nu snap ik wel dat therapien niet werken bij je.. Je bent zo eigenwijs als strond, en wss is dat je ook al een paar keer duidelijk gemaakt door je behandelaren...quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Alsof hij zichzelf er druk over maakt, hij blijft zijn volk maar aan de gehaktmolen voeren...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |