Oei, Gerasimov was nog enigszins gematigd, Bortnikov is wel een echte hardliner. Lijkt me geen goed nieuws.quote:Op maandag 12 augustus 2024 09:22 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, dat gonst al sinds gistermiddag. Ik wacht op een officiele aankondiging.
Voor zover ik nu weet, krijgt de FSB de leiding over de Kursk operatie. Wat in het voordeel van Oekraine kan uitpakken. 2 kapiteins op 1 schip, etc.
Bortnikov wordt niet ingezet omdat hij een meesterlijke of meedogeloos is. Maar puur omdat de KGB-er binnen de directe circel van poetin valt. Gerasimov was dit niet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oei, Gerasimov was nog enigszins gematigd, Bortnikov is wel een echte hardliner. Lijkt me geen goed nieuws.
En het is samen met Patrushev de hardliner der hardliners. Die gaat hoe dan ook invloed uitoefenen ongeacht de reden voor zijn plaatsing.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:32 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Bortnikov wordt niet ingezet omdat hij een meesterlijke of meedogeloos is. Maar puur omdat de KGB-er binnen de directe circel van poetin valt. Gerasimov was dit niet.
Hij zal toch met de realiteit rekening moeten houden. Er valt weinig te hardlinen voor Rusland op dit moment.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oei, Gerasimov was nog enigszins gematigd, Bortnikov is wel een echte hardliner. Lijkt me geen goed nieuws.
Uitstekend nieuws. Putin-lovers die dezelfde beroerde resultaten gaan halen als hun voorgangers met hopelijk nog meer scheuringen en instabiliteit binnen het regime tot gevolg. Hoe meer het clubje rondom Vlad zelf aan de bak moet en mislukt, hoe groter de kans dat Vlad op enig moment gewipt wordt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Deze had ik net zelf ook even "voor de leuk" opgezocht. Ze rijden daar vanuit het noordoosten op hun dooie gemakje richting zuiden:quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:17 schreef oheng het volgende:
Oekrainsche eenheid rijdt rond in het noorden van Sudzha. GPS locatie in de comments.
Niets nieuws, gewoon een bevestiging.
https://www.reddit.com/r/(...)ntested_through_the/
Ik verwacht het niet, daarvoor hebben ze te weinig manschappen en materieel en de Russen bouwen inmiddels ook op daar. In het beste geval komen ze tot aan de kerncentrale ten westen ervan (rood omcirkeld in het plaatje hieronder), maar zelfs dat lijkt me lastig.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:30 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd of ze Kursk gaan halen, stad met 450k inwoners. Geen kleine stad.
lijkt me lastig worden als je ziet wat ze nu hebben en hoe ver het nog is...quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:30 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd of ze Kursk gaan halen, stad met 450k inwoners. Geen kleine stad.
Ow, en wat gaat hij dan doen? Kinderziekenhuizen bombarderen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Uiteraard, als je bijv. thuis een probleem hebt met elektra, dan laat je de loodgieter komen om het op te lossen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Voor Russische burgers inderdaad.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel afhankelijk of ze Kursk kunnen terugveroveren.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:19 schreef Ulx het volgende:
Het is in ieder geval de doodsteek voor Poetin's plannen. Hij kan alleen nog verliezen.
Misschien moet je even een wandeling gaan maken want je maakt je wel erg druk in je hoofdje. Nog steeds zo verschrikkelijk emotioneel. Dit topic is echt circlejerk geworden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, en wat gaat hij dan doen? Kinderziekenhuizen bombarderen?
Niet dat jij van mening bent dat dit boeit, that goes without saying.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |