En van "zuinig lopen" Michelquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kunt een mooie compilatie maken van de "Waar zit Hassan" van Leon Haan deze marathon.
dan staan we op 6, maar 5de gaat m niet wordenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En met goud + zilver op de keirin erbij? Plus goud op sprint dames?
We komen uit op 15 met Harrie straks nog.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:54 schreef Mikeytt het volgende:
als we hier goud halen, dan staan we 7de op de medaillespiegel
Ingetuindquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin nerveus te worden want ik begin erin te geloven.
Ik word echt superpatriottisch tijdens de Olympische Spelen. Morgen is dat weer voorbij
quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin nerveus te worden want ik begin erin te geloven.
Ik word echt superpatriottisch tijdens de Olympische Spelen. Morgen is dat weer voorbij
16 met Hetty Raketty en 17 op de omniumquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:57 schreef Nober het volgende:
[..]
We komen uit op 15 met Harrie straks nog.
Dat hoop ik ook. Zou episch zijn en buitengewoon terechtquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:56 schreef Jason22 het volgende:
Als Hassan wint, krijgen we dan het Wilhelmus tijdens de sluitingceremonie?
En goud op het omnium!quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En met goud + zilver op de keirin erbij? Plus goud op sprint dames?
Het psychologische aspect van het lossen wordt nog niet goed benut bij de marathon. Iedereen lijkt bezig om zelf zo goed mogelijk te lopen, terwijl je toch vooral je concurrenten moet slopen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:55 schreef franklop het volgende:
Het is toch ook ongekend met hoe weinig tactiek er gelopen wordt. Op 10k ook al niks doen om Hassan te lossen (kwam uiteindelijk goed) en nu zat ze ook op gaatje en wordt er ook niks mee gedaan.
Je moet ook maar kunnen, maar toch
Kan team GB haar nog van de baan beuken?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
16 met Hetty Raketty en 17 op de omnium
volgens mij gaan we ons eigen record van 36 medailles wel breken dit jaar.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:57 schreef Nober het volgende:
[..]
We komen uit op 15 met Harrie straks nog.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:58 schreef heywoodu het volgende:
"Daar rechts het hoofdgebouw van Eurosport, er wordt in ons oor geschreeuwd of we dat even willen vermelden. We hebben het niet gezien, maar bij dezen."
Ivobaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |