Je bent wel heel erg druk met Feyenoordquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:57 schreef KingRoland het volgende:
Die +7 bij feyenoord sloeg ook nergens op
Je bent wel heel erg druk met KingRoland.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg druk met Feyenoord
Gedaan, vinnetwelmooizo.quote:
Vind je?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg druk met KingRoland.
Gelukkig weet ik nu waar alle clubs ongeveer vandaan komen!quote:
In een ander universum komen alle clubs uit Drenthe en Zeeland.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik nu waar alle clubs ongeveer vandaan komen!
ik acht de kans vrij klein dat Bosz tijdens de wedstrijd in VBL posts aan het lezen is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:16 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Bosz mijn voorstel uitvoert: Teze de hele tweede helft warm laten lopen en niet laten invallen
O ja? Wat zitten ze daar dan te doen met die ipads en zo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik acht de kans vrij klein dat Bosz tijdens de wedstrijd in VBL posts aan het lezen is.
natuurlijk de analyzes te lezen van Pieter BLACKEDquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja? Wat zitten ze daar dan te doen met die ipads en zo?
Topscorer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:18 schreef Zorro het volgende:
Wordt dit weer zo'n seizoen voor Luuk?
Nou dat bedoelde ik niet precies.quote:
Het lijkt wel alsof alle commentatoren iets tegen PSV hebben heel vervelend.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Commentator klonk het meest entohousist bij de 4-1 van RKC
En bij elke doelpunt van PSV focust ie op de fouten van RKC , wat een clown die Rijswijk
Erg vervelend deze @CR7 act.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Commentator klonk het meest entohousist bij de 4-1 van RKC
En bij elke doelpunt van PSV focust ie op de fouten van RKC , wat een clown die Rijswijk
Strakke OPquote:
@CR7 is een erg vermoeiende user.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Erg vervelend deze @:CR7 act.
Leo Oldenburger als commentator daarentegen voelt NIET goed.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo'n Sparta Mars voor de eerste keer dit seizoen voelt ontzettend goed.
En een schuifie-schuif-duel ook niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Leo Oldenburger als commentator daarentegen voelt NIET goed.
Omdat Kasanwirjo er geen ene klote van kan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Ik had dit nog niet eens gezien. Waarom doet hij niets?
Het is echt verschrikkelijk. Ook alleen maar spelers die steeds op de grond liggen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En een schuifie-schuif-duel ook niet.
De bal wordt heen en weer geschoven. De Keersmaecker en 't Zand zijn te leuke voetballers om door Van de Looi te worden gecoacht.quote:
Ik voorzie voor Sparta ook wel een zwaar seizoen. Niet eruit ofzo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De bal wordt heen en weer geschoven. De Keersmaecker en 't Zand zijn te leuke voetballers om door Van de Looi te worden gecoacht.
Einde bericht.
Dat hangt af van de komende weken. Zolang Rijsdijk nog een beetje kan teren op de fundamenten van het Steijn-succes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik voorzie voor Sparta ook wel een zwaar seizoen. Niet eruit ofzo.
Spangen > zuidquote:Op zondag 11 augustus 2024 14:10 schreef Zipportal het volgende:
De klok bij Sparta loopt niet door.
Tot zover de nieuwe regels van de KNBB.
Waar staat de B eigenlijk voor?quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:10 schreef Zipportal het volgende:
De klok bij Sparta loopt niet door.
Tot zover de nieuwe regels van de KNBB.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Barkas; Horemans, Van der Hoorn, Viergever, El Karouani; Engwanda, Iqbal; Romeny, Toornstra, Aaronson; Min
FC Utrecht is dichtbij het meest inwisselbare elftal allertijden.
Als Carlos Aalbers even doorpakt, maak ik me geen zorgen over mijn NEC-6-voorspelling.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..].
Ik hoop dat we Ohio vaak gaan zien.
Idem. Ik zie geen grote bedreigingen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als Carlos Aalbers even doorpakt, maak ik me geen zorgen over mijn NEC-6-voorspelling.
RKC Waalwijk is vooralsnog de eerste club die me aan het twijfelen brengt. Snap dat starten tegen PSV een verschrikkelijk ondankbare taak is, maar de naïviteit en het op vijf meter dekken vond ik op zijn minst zorgwekkend. Tegen FC Groningen meteen een test om te zien wat ze waard zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Idem. Ik zie geen grote bedreigingen.
Namli was een elite baller in de Eredivisie, die kon mee met Veerman/Bakayoko qua importantie rond de 16 van de tegenstander. Zonder hem is PEC Zwolle gewoon degradatiemateriaal.quote:
Van de Looi gaat het nooit lang volhouden, dus dat scheelt al. Hun beste speler is geblesseerd en nog een heel aantal.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Boude stelling: we hebben een overwinning op het grauwe Eredivisie-verleden geboekt als Van de Looi en Johnny Jansen zijn verdwenen uit de Eredivisie.
Ja vorig seizoen bij Helmond topscorer geworden, vast volgens mij al vrij snel duidelijk dat hij naar het buitenland ging. Het rechterrijtje lag te slapuh.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
KaarsGod.
Is die überhaupt in beeld geweest bij eredivisieclubs? Kwam van Helmond Sport toch?
Is ook al wat ouder volgens mij.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja vorig seizoen bij Helmond topscorer geworden, vast volgens mij al vrij snel duidelijk dat hij naar het buitenland ging. Het rechterrijtje lag te slapuh.
Over KKD gesproken: benieuwd hoe fit Bilal Ould-Chikh de komende weken toont te zijn bij Volendam. Die kan echt lachend mee in de Eredivisie-middenmoot.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja vorig seizoen bij Helmond topscorer geworden, vast volgens mij al vrij snel duidelijk dat hij naar het buitenland ging. Het rechterrijtje lag te slapuh.
Oh wacht, dat was Dennis Kaarsquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is ook al wat ouder volgens mij.
Ik meende dat hij bij Go Ahead nog wel even op de radar heeft gestaan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja onvermijdelijk. En een coach waar ik mijn vraagtekens bij heb.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Slachtoffer van het succes.
Veel middelmaat wat daar nu rondloopt in de selectie.
Ze hadden vandaag genoeg kansen, maar het is inmiddels wel teveel getik in tegenstelling tot het hogere tempo vorig seizoen.quote:
Ze missen ook afmakers.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag genoeg kansen, maar het is inmiddels wel teveel getik in tegenstelling tot het hogere tempo vorig seizoen.
Ook wel een ondankbare taak om daar nu in te moeten stappen als trainer. Beter dan de laatste 2 jaar gaat het daar moeilijk worden en de complete as van het elftal is vertrokken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja onvermijdelijk. En een coach waar ik mijn vraagtekens bij heb.
Nee want je moet lekker AANVALLEND spelen hier.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mogen we inmiddels zeggen dat hij best een aardige trainer is?
Wat nou als ze durven te spelen en geen resultaat halen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Durft Heerenveen te spelen gaan ze resultaat halen.
Doen ze dat niet, halen ze geen resultaat.
We danken Marciano voor deze analyse.
Dan zijn we bedonderd door Marciano.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat nou als ze durven te spelen en geen resultaat halen?
Deze vink leuk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Durft Heerenveen te spelen gaan ze resultaat halen.
Doen ze dat niet, halen ze geen resultaat.
We danken Marciano voor deze analyse.
Heb ik net gedaan, taffeswarm, succes maatquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:43 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk de eerste helft mee, maar tijdens de tweede helft ga ik sporten
Hoeveel kg doe jij in de LEGPRESSquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, taffeswarm, succes maat
Ik heb geen idee, heb geen legpress.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel kg doe jij in de LEGPRESS
Oh jammer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb geen legpress.
Die zijn toch (bijna) afgelopen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog nog echt toe aan voetbal. Ik zit nog in de Olympische Spelen.
Ja, vandaag laatste dag. En geen Nederlanders meer in actie.quote:
Dat hij waar al aan toe is?quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar hij zegt toch dat hij er al aan toe is.
Hopelijk heb je er van genotenquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, vandaag laatste dag. En geen Nederlandwrs meer in actie.
Die ga ik wel kijken voor het Wilhelmus.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen nog meisjesbasketbal en de sluitingsceremonie.
Hopelijk doen ze weer iets met transgendersquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen nog meisjesbasketbal en de sluitingsceremonie.
Ik sla over, duurt ook 3 uren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die ga ik wel kijken voor het Wilhelmus.
Ja, dat wel. Vind het altijd leuk om te zien. Ook om eens wat andere sporten te kijken dan die ik doorgaans kijk.quote:
Nee daar zie je niets. Vorig seizoen waren dit de populairste plekken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:56 schreef RipCity het volgende:
Zien die mensen op eerste rang wel iets? Zie alleen maar licht.
Ja, dat wel. Kan ik zelf weer iets aan sport gaan doen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
De OS waren echt puur genot. Ook voorlopig de laatste in een mooie tijdzone voor ons.
Maar ik ben blij dat ik weer iets meer tijd heb om iets anders te doen dan TV kijken.
Hahaha, ga lekker van het zonnetje genieten man.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:58 schreef klaasweetalles het volgende:
DIT IS GEEN ROOD JOH PLEURIS KNJB
Als hij puur de man raakt is het gewoon doorgebroken ouwe dibbes (maar dat is niet zo)quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Normaal kan ik je provocaties wel waarderen maar dit is een belachelijke rode kaart.
Als hij een 'm raakt gewoon rood ja. Geen idee of hij 'm raakt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij puur de man raakt is het gewoon doorgebroken ouwe dibbes (maar dat is niet zo)
Omdat Nijhuis eindverantwoordelijk isquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:01 schreef RipCity het volgende:
Waarom maakt var niet de beslissing dan en moet nijhuis het nog een keer gaan nakijken?
🤣👌🏻quote:
Dit kan niet inderdaad. Of het is geen overtreding en dus ook geen kaart. Of het is wel een overtreding en dan is hij doorgebroken en dus rood.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:02 schreef GGMM het volgende:
huh geel
Het is gewoon geen overtreding dan, debiel
Heel VBL ook niet, dus geen probleem.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Dit snap ik niet helemaal. Maar ja, ik snap wel vaker regels niet meer. 😅
Ja, dit zal het wel zijn dan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:03 schreef Montagui het volgende:
Hij raakt de bal en man, geel en een vrije trap Ajax.
Hij raakt de bal en de man min of meer gelijktijdig. Doorgebroken was het niet, want de bal ging niet richting goal. Ik snap in dit geval de uitleg van Nijhuis met geel wel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit kan niet inderdaad. Of het is geen overtreding en dus ook geen kaart. Of het is wel een overtreding en dan is hij doorgebroken en dus rood.
Doet tot op heden gewoon naar behoren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:05 schreef klaasweetalles het volgende:
sutalo nog steeds in de basis?????
dat wordt weer lachen dit seizoen
Ik heb ook waterpolo gezien en daar mag je met drie man op je tegenstander duiken en die verdrinken en als e geluk hebt, krijg je nog de vrije trap mee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heel VBL ook niet, dus geen probleem.
Ik ook. Dat was ook meteen wel duidelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij raakt de bal en de man min of meer gelijktijdig. Doorgebroken was het niet, want de bal ging niet richting goal. Ik snap in dit geval de uitleg van Nijhuis met geel wel.
er zijn net 21 minuten gespeeld clownquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Doet tot op heden gewoon naar behoren.
Wij hebben er al 3 potjes opzitten Klaas.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er zijn net 21 minuten gespeeld clown
hoe groter de kans wordt dat hij echt gaat blunderenquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij hebben er al 3 potjes opzitten Klaas.
De gehele voorbereiding en twee kwalificatie wedstrijden verder.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er zijn net 21 minuten gespeeld clown
Oh ja bedanktquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Voor de duidelijkheid het staat nog 0-0
Dat zal vast nog een aantal keer gebeuren ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe groter de kans wordt dat hij echt gaat blunderen
Niet overdrijven vette nelquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:09 schreef bbuddybb het volgende:
Die 4 van Heerenveen is zo log... Dat kan toch niet, jongons.
Ik sprint 'm er zo uit.
Al wat van het Van Persieball gezien?quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:11 schreef Wotte het volgende:
Het valt me alleszins allemaal niet tegen. Kinderhand is snel gevuld.
Precies, daar keek de var naar (doorgebroken of niet) en niet of het wel of geen overtreding was. Terugdraaien naar geel is wel gek, want het de 'case' was wel of niet doirgebroken en niet wel of geen geel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij raakt de bal en de man min of meer gelijktijdig. Doorgebroken was het niet, want de bal ging niet richting goal. Ik snap in dit geval de uitleg van Nijhuis met geel wel.
Niet echt op gelet heel eerlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Al wat van het Van Persieball gezien?
Schijt ze.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:17 schreef KingRoland het volgende:
ik ga even naar de wc
hopelijk valt er geen doelpunt wanneer ik even weg ben
En na 35 minuten dan?quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:21 schreef klaasweetalles het volgende:
na 30 minuten durf ik wel te zeggen dat ajax echt niet beter is geworden
Ik had er veel meer van verwachtquote:
Je verwacht te veel, ze zitten in een opbouwjaar.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had er veel meer van verwacht
ik zie geen ajax voetbal
snelle passing
overlappingen
techniek
normaal zou ajax nu 30 minuten heerenveen onder druk moeten zetten rond hun zestien
Rouleert hij akpom en pasveer maar eens wat meerquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
Het houdt nog niet over. Maar dat was te verwachtingen met het rouleren.
Akpom moet zsm weg ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Rouleert hij akpom en pasveer maar eens wat meer
nog een opbouwjaar?quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Je verwacht te veel, ze zitten in een opbouwjaar.
Linksbuiten halen en Godts lekker stallen in het rechter rijtje.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:29 schreef Saekerhett het volgende:
Het zijn wel veel lichtgewichtjes bij Ajax.
Tussenjaartje, Ajax moet zichzelf weer opnieuw ontdekken en kijken wat het écht wil in de toekomstquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Je verwacht te veel, ze zitten in een opbouwjaar.
1-0 Ajax met een assist van Godts.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:30 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Linksbuiten halen en Godts lekker stallen in het rechter rijtje.
Oh wacht we hebben Bergwijn nog.
Dat is mooi. Zijn eerste goede actie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1-0 Ajax met een assist van Godts.
Heb je geen moer aan.quote:
Wel als ie 20 miljoenmiljard opbrengtquote:
AZ en Twente moeten dit Ajax toch wel voor kunnen blijven.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
De eredivisie is zo matig dat ook dit Ajax gewoon vrij eenvoudig top-3 zou moeten halen.
Daar heb ik , zeker bij Twente, mijn twijfels bij.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
AZ en Twente moeten dit Ajax toch wel voor kunnen blijven.
Moah, zo goed zijn die twee ook niet hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Karbonade met boontjes en wat aardappelen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Kip met broccolirijst (al op)quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pannenkoek (boeren)quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit wel echt een idee achter het voetbal van Ajax. Verdedigend staat het gewoon prima. Groot compliment voor Farioli wat dat betreft. Focus lijkt nu te liggen opquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Spaghetti met kaas (geraspt)quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gebakken piepers, salade en burgertjequote:Op zondag 11 augustus 2024 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plaa pad nam prik phauwquote:Op zondag 11 augustus 2024 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Frites met frikandel, bitterballen en een loempia.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Luguber dik.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Frites met frikandel, bitterballen en een loempia.
Ja is leuk. Vooral zin in de Premier league eigenlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:55 schreef Wotte het volgende:
Zijn jullie ook zo blij dat het seizoen weer is begonnen. Ik ben een simpele ziel.
+1quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:56 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ja is leuk. Vooral zin in de Premier league eigenlijk.
Fucking Viaplay. Betaal nu een godsvermogen voor de Premier League alleen omdat iedereen sinds drie jaar formule 1 kijkt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:56 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ongelofelijk kutcommentaar inbegrepen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Fucking Viaplay. Betaal nu een godsvermogen voor de Premier League alleen omdat iedereen sinds drie jaar formule 1 kijkt.
Met ham? Dan lijkt het op een Britse Carbonara.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik maak een klassieke carbonara denk ik
Eens, Godts komt los deze helft.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
Zonde, prima aanval weer. Godts bevalt me in ieder geval een stuk beter dan Forbes.
Met dikke stukken spekquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met ham? Dan lijkt het op een Britse Carbonara.
Ik kijk altijd uit naar de Bundesliga en de tweede Bundesliga.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:56 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Papzak.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Frites met frikandel, bitterballen en een loempia.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over KKD gesproken: benieuwd hoe fit Bilal Ould-Chikh de komende weken toont te zijn bij Volendam. Die kan echt lachend mee in de Eredivisie-middenmoot.
deze post had nog geen likesquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met ham? Dan lijkt het op een Britse Carbonara.
Ik hou dit jaar de League One in de gaten, Mansfieldquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kijk altijd uit naar de Bundesliga en de tweede Bundesliga.
Drinkpauze?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |