Je bent wel heel erg druk met Feyenoordquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:57 schreef KingRoland het volgende:
Die +7 bij feyenoord sloeg ook nergens op
Je bent wel heel erg druk met KingRoland.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg druk met Feyenoord
Gedaan, vinnetwelmooizo.quote:
Vind je?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg druk met KingRoland.
Gelukkig weet ik nu waar alle clubs ongeveer vandaan komen!quote:
In een ander universum komen alle clubs uit Drenthe en Zeeland.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik nu waar alle clubs ongeveer vandaan komen!
ik acht de kans vrij klein dat Bosz tijdens de wedstrijd in VBL posts aan het lezen is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:16 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Bosz mijn voorstel uitvoert: Teze de hele tweede helft warm laten lopen en niet laten invallen
O ja? Wat zitten ze daar dan te doen met die ipads en zo?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik acht de kans vrij klein dat Bosz tijdens de wedstrijd in VBL posts aan het lezen is.
natuurlijk de analyzes te lezen van Pieter BLACKEDquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja? Wat zitten ze daar dan te doen met die ipads en zo?
Topscorer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:18 schreef Zorro het volgende:
Wordt dit weer zo'n seizoen voor Luuk?
Nou dat bedoelde ik niet precies.quote:
Het lijkt wel alsof alle commentatoren iets tegen PSV hebben heel vervelend.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Commentator klonk het meest entohousist bij de 4-1 van RKC
En bij elke doelpunt van PSV focust ie op de fouten van RKC , wat een clown die Rijswijk
Erg vervelend deze @CR7 act.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:39 schreef PSVCL het volgende:
Commentator klonk het meest entohousist bij de 4-1 van RKC
En bij elke doelpunt van PSV focust ie op de fouten van RKC , wat een clown die Rijswijk
Strakke OPquote:
@CR7 is een erg vermoeiende user.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Erg vervelend deze @:CR7 act.
Leo Oldenburger als commentator daarentegen voelt NIET goed.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo'n Sparta Mars voor de eerste keer dit seizoen voelt ontzettend goed.
En een schuifie-schuif-duel ook niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Leo Oldenburger als commentator daarentegen voelt NIET goed.
Omdat Kasanwirjo er geen ene klote van kan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Ik had dit nog niet eens gezien. Waarom doet hij niets?
Het is echt verschrikkelijk. Ook alleen maar spelers die steeds op de grond liggen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En een schuifie-schuif-duel ook niet.
De bal wordt heen en weer geschoven. De Keersmaecker en 't Zand zijn te leuke voetballers om door Van de Looi te worden gecoacht.quote:
Ik voorzie voor Sparta ook wel een zwaar seizoen. Niet eruit ofzo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De bal wordt heen en weer geschoven. De Keersmaecker en 't Zand zijn te leuke voetballers om door Van de Looi te worden gecoacht.
Einde bericht.
Dat hangt af van de komende weken. Zolang Rijsdijk nog een beetje kan teren op de fundamenten van het Steijn-succes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik voorzie voor Sparta ook wel een zwaar seizoen. Niet eruit ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |