Ze zijn nog helemaal niet afgesprongen, dus dit slaat nog nergens op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Hier is tenminste all the way om gesprongen ipv die flopshow vorige keer
Je bent duidelijk niet aan het kijken. Het is polsstok overigens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Is er iemand ooit....op zijn poolstok geland zeg maar?
Ken een urban legend met een bar en een bezem...
Nee dit is toch gewoon hetzelfde? Als ze allebei 3x fout springenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Hier is tenminste all the way om gesprongen ipv die flopshow vorige keer
Probeer het eens. Laat ons later maar weten hoe het ging.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:41 schreef vul_maar_in het volgende:
De Capuchon-Jongen-award van vandaag gaat naar...quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jump-off invoeren, elke keer centimeter omlaag tot er eentje overheen gaat. Als ze beide eroverheen gaan weer 1cm omhoog.
Dat was in het algemeen, en excuus voor de typo. Maar?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet aan het kijken. Het is polsstok overigens.
Ja, het wordt moeilijk om dit te toppen.quote:
Jij dacht, wat is Joris rustig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was weer vergeten terug te gaan naar npo1.
nou nouquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Probeer het eens. Laat ons later maar weten hoe het ging.
Als ze elkaar niet mogen zullen ze wel jumpoff willenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:43 schreef TAmaru het volgende:
Ben ook wel voor een verplichte jump-off. Goud delen vind ik absurd!
Ze springen nu ook wel vrij slecht, lijken totaal niet de hoogte te hebben.
ik vind dat zo idioot, ook al is het een hele kleine kans ... je moet gewoon strakke kleding aanquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Shelby en Hamish vrienden voor het leven in 5 minuten. Zo geen zin in.
Damesbroekjequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:44 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik vind dat zo idioot, ook al is het een hele kleine kans ... je moet gewoon strakke kleding aan
Dit is gespeeld.quote:
Ik ken een man die een tak uit een boom ging halen en niet goed gezekerd was. komt terecht op de tak.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:41 schreef vul_maar_in het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |