Is niet meer wat het was, maar dat is ook de leeftijd denk ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:37 schreef DeeBee het volgende:
Jammer, maar levert wel altijd op toernooien.Barshim
Ik zag reclame en vervolgens begon er een ander programma en toen dacht ik, oh ja, we moeten weer terug.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij dacht, wat is Joris rustig.
Ik ken het verschijnselquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag reclame en vervolgens begon er een ander programma en toen dacht ik, oh ja, we moeten weer terug.
Wel wakker blijven hequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag reclame en vervolgens begon er een ander programma en toen dacht ik, oh ja, we moeten weer terug.
ik ga even kakken, dat hoef ik niet te zienquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:45 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk hoop ik wel op een gedeeld goud, dan is het gejank hier niet van de lucht.
Zilver is ook mooi.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik ga even kakken, dat hoef ik niet te zien
13e met een gouden randje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Atletiek | Foppen dertiende op 5.000 meter: 'Vier het als een overwinning'
https://nos.nl/liveblog/2(...)-wint-in-kwartfinale
Voor het verhaal
Ik ben ook aan het gamen, dus daar zit mijn aandacht meer bij.quote:
Dat is raarquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
HBO zegt nu dat Nieuw-Zeeland goud heeft en USA zilver.
Waarom deed hij dat met een polsstok? Beter pak je een ladder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ken een man die een tak uit een boom ging halen en niet goed gezekerd was. komt terecht op de tak.
Helaas tijdens de operatie een hersenbloeding. en nu is de beste man al een tijdje overleden.
Was mn eerste buurman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |