Wilde niet zomaar je topic kapen.quote:
ik met een heksquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:26 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik associeer de naam Hetty toch meer met een stofzuiger dan met een raket.
Engelse ook nogal dom om er zo'n lange sprint van te makenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:25 schreef Marcoss het volgende:
Kwalificatie van van de Wouw was niet bijzonder, maar de sprints zelfs zijn (zeker vandaag) wel indrukwekkend
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:26 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik associeer de naam Hetty toch meer met een stofzuiger dan met een raket.
neequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:32 schreef H.Vviv het volgende:
Staat er vandaag nog iets meer op het programma dan alleen de herkansingen van de keirin en sprint kwartfinales.
mijn spareribs zijn bijna klaar...quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:32 schreef H.Vviv het volgende:
Staat er vandaag nog iets meer op het programma dan alleen de herkansingen van de keirin en sprint kwartfinales.
Wij weten natuurlijk dat dit onze Mathieu is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Koster noemde Morkov ook nog even de beste lead out ter wereld.
Danny van Poppel vind dit niet leuk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wij weten natuurlijk dat dit onze Mathieu is.
Daar ben ik het wel mee eens, het enige waar hij nog in uitblinkt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wij weten natuurlijk dat dit onze Mathieu is.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:53 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, gegeilneef mag wel wat minder, en geharrewar ook. Uw medeusers zijn u dankbaar.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, het enige waar hij nog in uitblinkt.
Net drie weken in de bus gezeten en een veelal kansloze Olympische wegrit gereden. Dat begint wel aan te tikken. Tijd voor een half jaar rust.quote:
Nee. Morgen dan Keirin bij de mannen, sprint bij de vrouwen en omnium vrouwenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:32 schreef H.Vviv het volgende:
Harde val, klapte met zijn kop zo op de baan en leek geen beweging in te zitten bij de man uit Trinidad. Wordt nu op een stretcher afgevoerd.quote:
Dit was Browne.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nare valpartij van Paul. Raakte een wiel en viel nogal hard. Bewoog ook niet meer kennelijk
Browne toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nare valpartij van Paul. Raakte een wiel en viel nogal hard. Bewoog ook niet meer kennelijk
Lag wel helemaal openquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:48 schreef Redefine het volgende:
Lijkt relatief mee te vallen als die zijn handschoenen zou uit kan doen.
Ja. Maar ik doel vooral op letselschade of meer.quote:
Hier was Brit mee weggekomenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
voor de Chinees, ja jammer.
Hopelijk is die man uit Trinidad oke, dit was echt niet goed hoor.
Misschien eens polsen of hij een optie is voor de teamsprint.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zware val zeg.
Tjon en Fa ging ook nog onderuit na de finish. Niet zijn toernooi. In Tokio zat ie echt tegen de top aan, nu niet.
Carlin kan iemand doodschieten op de baan en dan krijgt het slachtoffer een gele kaart.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hier was Brit mee weggekomen
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:57 schreef BillDauterive het volgende:
VD Wouw komt zo toch? Ik zet de livestream terug aan.
"Wedstrijd nog niet begonnen"quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Carlin kan iemand doodschieten op de baan en dan krijgt het slachtoffer een gele kaart.
Verwacht ik ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit wordt een decidertje denk ik
Sven Nys?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:02 schreef -XOR- het volgende:
"Bij de laatste vier doe je volop mee voor de medailles"
Op zich wel onlosmakelijk verbonden met de keirin dat je ook een keer opgesloten kunt zitten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:05 schreef franklop het volgende:
Was denk ik niet de enige die dacht dat ze goud op de keirin had gehad als ze niet ingesloten had gezeten?
Ja deed ze taxtisch matig, ook stukje ervaring. Ze had tactiek Ligtlee moeten kiezenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:05 schreef franklop het volgende:
Was denk ik niet de enige die dacht dat ze goud op de keirin had gehad als ze niet ingesloten had gezeten?
Die vierde kan nu niet fietsen.quote:
Dat was wel de bedoeling, maar kwam toen dus vast te zitten.. was wel dichtbij gekomen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op zich wel onlosmakelijk verbonden met de keirin dat je ook een keer opgesloten kunt zitten.
Had het wel willen zien als ze het zo had aangepakt als tijdens de eerdere heats.
Gras is groen.quote:
Dus Hetty moet zo nog een keer?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:10 schreef kilon het volgende:
[..]
Waarom? Oh maakt ook niet uit, ze krijgen toch gelijk want Britten.
WIJ zijn sowieso hofleverancier in iedere discipline op twee wielen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:10 schreef Faraday01 het volgende:
Kaatsheuvel, Luyksgestel. Het is wel duidelijk waar in Nederland je moet zijn om een goede baansprinter te worden
Niet alleen dat. Heb jaren geleden ergens een artikel gelezen waaruit bleek dat er relatief erg veel Brabanders olympische medailles winnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WIJ zijn sowieso hofleverancier in iedere discipline op twee wielen.
In Sydney zou Noord-Brabant nummer 12 ofzo op de medaillespiegel zijn geweest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Heb jaren geleden ergens een artikel gelezen waaruit bleek dat er relatief erg veel Brabanders olympische medailles winnen.
Was wel de snelste bij de kwalificatiequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:12 schreef Fodio het volgende:
[..]
Beter Friedrich dan Andrews en Funicane schat ik zo in. Gunstige loting lijkt het
Je weet wel dat Van den Hoogenband een Limbo is?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In Sydney zou Noord-Brabant nummer 12 ofzo op de medaillespiegel zijn geweest.
Hij is in Geldrop opgegroeid (en dus een echte Brabo)quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:25 schreef -XOR- het volgende:
Je weet wel dat Van den Hoogenband een Limbo is?
Ah oke, dan telt 'ie inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is in Geldrop opgegroeid (en dus een echte Brabo)
Euh nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je weet wel dat Van den Hoogenband een Limbo is?
Voor de geschiedenisboeken.quote:Summary:
Following the review of an incident during the Men’s Madison Team 6; Netherlands has been disqualified under article 3.10.008 point 8.1
Details:
Article 3.10.008.8.1 Improper conduct and behavior that endangers another rider (blow with the helmet). Disqualification of the team.
Rider Jan Willem van Schip (Red 6) UCI ID 10008881948 fined 1000Chf
Lachwekkend.quote:
Vergeet de koersopslag niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:22 schreef borisz het volgende:
Toch eens kijken wat de wisselkoers is. 1000 CHF is ¤1058,70 volgens XE.com met de koers van nu.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:15 schreef Em31 het volgende:
Havik & Van Schip nog gediskwalificeerd.
Zij wel.
Welke actie gisteren bedoel je?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:38 schreef Marcoss het volgende:
De actie was ook wel DSQ-waardig, maar na gisteren is het wel treurig ja
Dat er bij Carlin dus geen DSQ volgde en nu de regels wel opeens strikt gehanteerd worden. Ook al bij Awang op de keirinquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Welke actie gisteren bedoel je?
De altijd walgelijke GB-reactie zonder enige vorm van zelfreflectie. Met je gestolen brons van Carlinquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
,,Dit is duidelijk de fout van Van Schip. Hij beukt hem tegen het hoofd. Ik zou niet verbaasd zijn als ’Ollie’ hier een hersenschudding aan overhoudt”, was de mening van de Britse baanlegende Sir Chris Hoy, die zesmaal olympisch goud won als sprinter. ,,’Ollie’ zag het niet aankomen. Ik heb enorm met hem te doen na deze keiharde klap.”
Dokter Chris Hoy.
Die gaan straks kijken hoe Meesseman 4e gaat wordenquote:Op zondag 11 augustus 2024 10:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Kopecky wordt zelfs naar de stream gebonjourd, jeetje.
Vrouwenbasketbal is zonder Caitlin Clark geen sport.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan straks kijken hoe Meesseman 4e gaat worden
Ben jij gek.quote:
Heeft het gesmaakt?quote:
Ik wel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Van der Duin sluit ik ook niet uit voor een Celeste
Wie als eerste finisht wint!quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:06 schreef PippenScottie het volgende:
Wat was scratch ook al weer. Soort puntenkoers?
Dat snap ik. Helderquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie als eerste finisht wint!
Het wordt chaotisch als er renners een rondje pakken, want die finishen dan eerder!quote:
Heel simpel onderdeel dus.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie als eerste finisht wint!
Deze versie van het omnium is wel net iets minder dan optimaal.quote:
Er moet weer een tijdrit bij (als vijfde onderdeel of ipv de temporace) en de eerste 3 races moeten twee keer zoveel punten opleveren wat mij betreft.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze versie van het omnium is wel net iets minder dan optimaal.
We zullen het ermee moeten doenquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze versie van het omnium is wel net iets minder dan optimaal.
Hallo Kirsten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik denk dat Ally Wollaston dit spel gaat winnen.
De temporace heeft geen toegevoegde waarde.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er moet weer een tijdrit bij (als vijfde onderdeel of ipv de temporace) en de eerste 3 races moeten twee keer zoveel punten opleveren wat mij betreft.
Ik ga er vanuit dat, behoudens reclame, de NOS dit integraal uitzendt. Zowat elk onderdeel heeft Nederlanders.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Oh, de NOS is live? Dan ga ik gauw weg bij Renaat.
Nou ja, bepaald niet fantastisch maar alsnog het 'beste' duo waar je uit kunt kiezen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hier ook, met Bobby Traksel als co commentator. Echt fantastisch.
Als eerste de finish bereiken!quote:
Wild vind ik een veel betere co-commentator dan Traksel. Dan neem ik Koster er wel bijquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou ja, bepaald niet fantastisch maar alsnog het 'beste' duo waar je uit kunt kiezen.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als eerste de finish bereiken!
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
30 rondjes en dan zo hoog mogelijk finishen
Dank.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zo ver mogelijk naar voren finishen.
Keurig.quote:
Toen pas?quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben toch wel een beetje anti-Kopecky geworden na de wegwedstrijd.
Ze rijdt er nu een Britse af, dus dat scoort weer bonuspuntenquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Late majority.quote:
Dat is wel erg laat.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ja nu volg ik dameswielrennen niet op de voet.quote:
Oh ik ben dom, ik dacht dat dit de medaillerace al was. Maar zie 1 van 4. Dan is het absoluut primaquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
4e is meer dan prima in een onderdeel van het Omnium
110% anti SD Worx.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel leuk dat Kopecky faalt.
Ja daar mag ze wel credits voor krijgenquote:
Goed dat je er bent.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:22 schreef Mani89 het volgende:
Floplakkie moest uit het wiel komen, een onmogelijke opgave zo bleek.
Wiebes deed niet mee. Ze had niemand om te haten binnen haar ploegquote:Op zondag 11 augustus 2024 11:22 schreef Mani89 het volgende:
Floplakkie moest uit het wiel komen, een onmogelijke opgave zo bleek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |