En “gedaan” worden?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Boeiend wat voor naam je het geeft, als ik een lekkere transgender kan doen dan doe ik het. Dan ben ik maar gay.
Zum Kotzenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Boeiend wat voor naam je het geeft, als ik een lekkere transgender kan doen dan doe ik het. Dan ben ik maar gay.
Ik bedoel zoals de voorbeelden in de OP, niet letterlijk een man in een jurk.quote:
Liever niet.quote:
Same, en als ze dat transfobisch vinden, nou ja, dat is prima als ze dat vinden, daar lig ik geen nacht wakker vanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik zou het dus absoluut niet met een transgender willen doen. Dan doe ik het nog liever met een rubber opblaasbare sexpop.
Maar goed, dit zullen sommigen wel transfobisch vinden.
Ditquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:48 schreef R_Nest het volgende:
Als je als man op omgebouwde man naar vrouw valt ben je gewoon homo.
Omdat je iets niet wil maakt het je niet fobisch. Je hebt het recht op je voorkeuren en tja... iedereen kan afgewezen worden, bij iedereen is het een kwestie van jammer & door. Het is heel vervelend, en misschien maakt een transgender het vaker mee. Echter ben je niet verplicht iemand als levensgezel of bedpartner te accepteren omdat diegene bij een minderheid hoort. Als dat wel zo zou zijn, zou je het nog druk kunnen krijgenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:42 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Same, en als ze dat transfobisch vinden, nou ja, dat is prima als ze dat vinden, daar lig ik geen nacht wakker van
Met een ftm naar bed zou nog wel kunnen in theorie, maar dat ligt er ook een beetje aan hoe ver die in transitie is
Die foto's in de OP zien er inderdaad knap uit, maar ik kan gewoon niet om het feit heen dat er een gigantische lul uit de broek komt zetten als die naar beneden gaat. Of een geknutselde vagijn
Maar transmannen zijn toch helemaal niet gewone mannen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:41 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom is dat interessant? Als je van mening bent dat trans mannen gewoon mannen zijn, dan is een vrouw die op mannen valt, gewoon hetero.
Een andere mening is per definitie transfobisch.
Dan ben je transfoob.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:11 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind transgenders niet seksueel aantrekkelijk.
Dat bepaal jij niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dan ben je transfoob.
Op basis van?quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:44 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar ik kan je verzekeren dat de meeste transgenders jou daarvoor transfoob vinden.
De algemene vergadering van transgenders heeft een voorstel aangenomen die uitspreekt dat iedereen die hen niet seksueel aantrekkelijk vind een transfoob is?quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Op basis van alle informatie die ik tot nu toe over deze groep vernomen heb.
Onzin.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:44 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar ik kan je verzekeren dat de meeste transgenders jou daarvoor transfoob vinden.
Niet letterlijk op die manier. Maar ik heb inmiddels wel behoorlijk wat berichten gelezen over mannen die zich als vrouw identificeren die per se toegelaten willen worden tot lesbische dating sites. En dan vinden ze lesbische vrouwen die alleen met echte vrouwen willen daten, transfoob.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:47 schreef Hexagon het volgende:
De algemene vergadering van transgenders heeft een voorstel aangenomen die uitspreekt dat iedereen die hen niet seksueel aantrekkelijk vind een transfoob is?
En hun mening is leidend omdat?quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Niet letterlijk op die manier. Maar ik heb inmiddels wel behoorlijk wat berichten gelezen over mannen die zich als vrouw identificeren die per se toegelaten willen worden tot lesbische dating sites. En dan vinden ze lesbische vrouwen die alleen met echte vrouwen willen daten, transfoob.
Omdat er binnen de transgender gemeenschap vooralsnog geen groep is die een ander standpunt inneemt, of die groep is verhoudingsgewijs zeer klein.quote:
Wat dus nog steeds geen onderbouwing is dat de meerderheid van de transgenders het transfoob vind als je hen niet seksueel aantrekkelijk vind.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:55 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Omdat er binnen de transgender gemeenschap vooralsnog geen groep is die een ander standpunt inneemt, of die groep is verhoudingsgewijs zeer klein.
Van een vriend hoorde ik: die dingen zijn óf van rubber, óf opblaasbaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
nog liever met een rubber opblaasbare sexpop.
Ik heb er ook geen ervaring mee.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:02 schreef Kopiko het volgende:
Van een vriend hoorde ik: die dingen zijn óf van rubber, óf opblaasbaar.
waar . maak. je . je . druk . om ... ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:35 schreef Oumaimaa het volgende:
Hoe kijken jullie naar mensen die zeggen hetero te zijn ...
De obsessie en onzekerheid die een handvol mensen die hun geslacht laten veranderen, weten te veroorzaken bij sommige figuren blijft verbazend.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waar . maak. je . je . druk . om ... ?
Van mijn kant begrijp ik dan weer niet waarom jij je er dan zo druk over maakt dat er mensen zijn die niet in die waanzin meegaan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:59 schreef Hexagon het volgende:
De obsessie en onzekerheid die een handvol mensen die hun geslacht laten veranderen, weten te veroorzaken bij sommige figuren blijft verbazend.
Jij mag verder aantrekkelijk vinden wie of wat je zelf prefereert... niemand die daarover moeilijk doet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Van mijn kant begrijp ik dan weer niet waarom jij je er dan zo druk over maakt dat er mensen zijn die niet in die waanzin meegaan.
Nou gezien ik het niet tof vind als het bestaansrecht van een groep mensen wordt ontkend en jij doet of ze geestelijk gestoorden zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Van mijn kant begrijp ik dan weer niet waarom jij je er dan zo druk over maakt dat er mensen zijn die niet in die waanzin meegaan.
Waanzin meegaan? Haal je schouders op en ga door met je leven. Er zijn wel meer vreemde vogels op datingsites.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik ontken hun bestaansrecht niet. Ik ga alleen niet mee in het waanidee dat een mens van geslacht kan veranderen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:45 schreef Hexagon het volgende:
Nou gezien ik het niet tof vind als het bestaansrecht van een groep mensen wordt ontkend en jij doet of ze geestelijk gestoorden zijn.
Ik heb er geen enkel probleem mee dat andere mensen andere sexuele voorkeuren hebben en ik zit er ook niet mee dat er transgenders zijn of mensen die dat aantrekkelijk vinden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Jij mag verder aantrekkelijk vinden wie of wat je zelf prefereert... niemand die daarover moeilijk doet.
Waarom dan wel zo boos en huilerig te doen erover dat er andere mensen andere sexuele voorkeuren blijken te hebben dan jijzelf hebt... alsof dat plots een aantasting van je eigen identiteit zou zijn, dat er transgenders zijn of mensen die dat aantrekkelijk vinden?
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik ontken hun bestaansrecht niet. Ik ga alleen niet mee in het waanidee dat een mens van geslacht kan veranderen.
Dit idd.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waar . maak. je . je . druk . om ... ?
De autoriteiten stellen dat dat wel kan. Dus jij bent in die zin de spookrijder.quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik ontken hun bestaansrecht niet. Ik ga alleen niet mee in het waanidee dat een mens van geslacht kan veranderen.
Er is een verschil tussen de wet en de biologie. Op zich is dat niet nieuw, dat hebben we bijvoorbeeld ook bij adoptie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:47 schreef Hexagon het volgende:
De autoriteiten stellen dat dat wel kan. Dus jij bent in die zin de spookrijder.
nogmaals... waar maak je je in godsnaam druk over waarop andere mensen vallen...quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:22 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Maar als iemand die zich aangetrokken voelt tot vrouwen, vindt dat zogenaamde transvrouwen, dus mannen die zich als vrouw identificeren, vrouwen zijn, dan moet die ook vinden dat een transvrouw in alle aspecten een vrouw is en dan moet hij daar ook mee willen daten en sex mee willen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |