abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 10:09:13 #101
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_214699369
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 07:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja misschien moet Nederland een voorbeeld nemen aan de rechtszaak tegen Alex Jones.
Fora als FOK! zoude kunnen beginnen met deze randdebielen geen platform te bieden, natuurlijk.
@Jippie
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_214699523
quote:
18s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 10:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Fora als FOK! zoude kunnen beginnen met deze randdebielen geen platform te bieden, natuurlijk.
@:jippie
Dat ligt bij de admins.
Ik heb geen idee wat precies de visie van Fok hierachter is.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 11:09:49 #103
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214699815
quote:

[..]
Ik wilde er ooit een topic in feedback overmaken. Met name de complot theorieėn over medische zaken.

Echter dat Big Pharma heilig is, is natuurlijk ook onzin. Het is soms best moeilijk om daar een harde grens te stellen.

Tenminste... Zodra de eerder genoemde lui, medische adviezen geven op basis van leugens....

En ik weet uit eigen ervaring hoe gevaarlijk die theorieėn zijn en hoe vatbaar je er voor bent als je flink labiel bent door bijvoorbeeld een depressie.

Koste uiteindelijk een jaar van mijn leven.

Overigens zou dit boek onderdeel moeten gaan worden van maatschappelij leer ofzo:

https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:01:14 #104
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_214700976
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 07:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ik vind het meer dan onfatsoenlijk hoe de idioten als DfL en PSVCL over de ruggen van overledenen hun gelijk proberen te halen voor hun totale waandenkbeelden. En dat bij elk sterfgeval. Je zult maar als nabestaande met het verlies moeten leren leven en dan dit soort onzin onder ogen krijgen waarin (de dood van) jouw geliefde wordt gebruikt voor het verkondigen van onwetenschappelijke stierenpoep.
Neem nog een boosterprik jongen, de ontwenningsverschijnselen zijn zichtbaar.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_214701000
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Neem nog een boosterprik jongen, de ontwenningsverschijnselen zijn zichtbaar.
je ontkent het ook niet eens ^O^
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:04:36 #106
490410 Dr8gonOfLife
pi_214701001
quote:

[..]
Volgens jou zou alles wat niet in jouw straatje past gecensureerd moeten worden. Het is de harde realiteit dat vaccinatieschade bestaat, meerdere artsen, priesters en begrafenisondernemers hebben al gezegd dat er sprake is van een oorlogssituatie. Jouw struisvogelbenadering toont vooral dat je bang bent om de ernst van de situatie onder ogen te zien, dat snap ik, het is moeilijk om te horen dat dit op dit moment de realiteit is.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:05:55 #107
490410 Dr8gonOfLife
pi_214701016
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:04 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
je ontkent het ook niet eens ^O^
Hij heeft waanbeelden, dus inhoudelijk reageren heeft niet zoveel zin. Vaccinatieschade is een ernstig probleem.
pi_214701022
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:04 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Volgens jou zou alles wat niet in jouw straatje past gecensureerd moeten worden. Het is de harde realiteit dat vaccinatieschade bestaat, meerdere artsen, priesters en begrafenisondernemers hebben al gezegd dat er sprake is van een oorlogssituatie. Jouw struisvogelbenadering toont vooral dat je bang bent om de ernst van de situatie onder ogen te zien, dat snap ik, het is moeilijk om te horen dat dit op dit moment de realiteit is.
het heeft er niks mee te maken of iets wel of niet in je straatje past. Een discussie is prima en daar is een forum zeker voor. Maar wat jij doet is allesbehalve discussieren.

Schaamteloos.
pi_214701027
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Hij heeft waanbeelden, dus inhoudelijk reageren heeft niet zoveel zin. Vaccinatieschade is een ernstig probleem.
jij bent ziek. Jammer dat je het zelf niet inziet :)
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:08:13 #110
490410 Dr8gonOfLife
pi_214701040
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:07 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
jij bent ziek. Jammer dat je het zelf niet inziet :)
Je klinkt geboosterd.
pi_214701088
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Je klinkt geboosterd.
en jij compleet van het padje af. Is de cirkel weer rond he.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:14:46 #112
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214701111
quote:

[..]
Oorlogssituatie nog wel. Vreemd dat we sporthallen nog steeds kunnen gebruiken voor sport ipv tijdelijk mortuarium. Dat we geen massa graven hebben. Dat alleen maar een nihil aantal priesters en uitvaartondernemers dit zien..

Een fucking respectvol tegen over de slachtoffers in echte oorlogen.

Lees dit boek eens en je zal inzien dat je verre van een kritische denker bent.. als je tenminste de intelligentie hebt om het boek te begrijpen:
https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:20:14 #113
490410 Dr8gonOfLife
pi_214701159
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:14 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Oorlogssituatie nog wel. Vreemd dat we sporthallen nog steeds kunnen gebruiken voor sport ipv tijdelijk mortuarium. Dat we geen massa graven hebben. Dat alleen maar een nihil aantal priesters en uitvaartondernemers dit zien..

Een fucking respectvol tegen over de slachtoffers in echte oorlogen.

Lees dit boek eens en je zal inzien dat je verre van een kritische denker bent.. als je tenminste de intelligentie hebt om het boek te begrijpen:
https://www.bol.com/nl/nl(...)=socialshare_pdp_www
Haha, links vergeleek corona maar al te graag met oorlog en sprak over de frontlinie. Toen zei Matthijs de Zelenskylover niks.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:27:33 #114
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214701245
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Haha, links vergeleek corona maar al te graag met oorlog en sprak over de frontlinie. Toen zei Matthijs de Zelenskylover niks.
Ik ben rechts en vond dat de hele crisis zeker wel iets weg had van een oorlogssituatie.

Waarbij als we niets gedaan hadden, potentieel er vele fatale slachtoffers gevallen waren.

Daarnaast overvolle ziekenhuizen of beter gezegd overvolle IC zalen. De rest van het ziekenhuis was wel rustig omdat, al het personeel naar de IC was verhuisd en consulten via de telefoon gingen.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:38:00 #115
66444 Lord_Vetinari
pi_214701337
quote:

[..]
Volgens jou zou alles wat niet in jouw straatje past gecensureerd moeten worden.
Nee. Maar wel gereutel van dronken aardbeien. Temeer daar dit gereutel bij minder intelligente personen gevaar voor de gezondheid kan opleveren. Dat moet vermeden worden. Laat gezondheidszaken over aan de professionals.
quote:
Het is de harde realiteit dat vaccinatieschade bestaat,
Nee, dat is het niet en nee dat is niet zo.
quote:
meerdere artsen, priesters en begrafenisondernemers hebben al gezegd dat er sprake is van een oorlogssituatie.
Kom maar. Namen en rugnummers. En dan niet van kwakzalvers als Willem Engel of Boer Pietersen uit Habbekutteveen, die er de begrafenissen bij doet. Professionals, die voor hun beroep gestudeerd hebben.
En priesters? Sinds wanneer zijn die bevoegd om medische diagnoses te stellen?
quote:
Jouw struisvogelbenadering toont vooral dat je bang bent om de ernst van de situatie onder ogen te zien, dat snap ik, het is moeilijk om te horen dat dit op dit moment de realiteit is.
Nee, het is jouw realiteit. Die van jou en types in jouw bubbel met het IQ van een verdorde paddestoel uit het Olioceen. Er is geen situatie, dus er is ook geen ernst en er is niks onder ogen te zien. Behalve dat de situatie rondom de GGZ erger is dan we al dachten. Er lopen er nog steeds te veel buiten de hekken van Huize Klappernoot.
pi_214701386
quote:

[..]
Hoeveel begrafenissen heb je in je omgeving gehad dit jaar?
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 13:59:47 #117
490410 Dr8gonOfLife
pi_214701549
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Hoeveel begrafenissen heb je in je omgeving gehad dit jaar?
In mijn omgeving in 2024 nog niet. Maar ik merk wel dat mijn collega's vaker afwezig zijn vanwege een begrafenis dan een aantal jaar geleden.
pi_214701674
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
In mijn omgeving in 2024 nog niet. Maar ik merk wel dat mijn collega's vaker afwezig zijn vanwege een begrafenis dan een aantal jaar geleden.
https://en.wikipedia.org/wiki/Anecdotal_evidence

los ervan welke persoonlijke ervaringen je hebt, zulke "ik merk de laatste dat vaak/veel dingen optreden" betekenen helemaal niks als objectieve bewijsvoering

Anekdotisch bewijs leid tot een grote kans op "overhaaste generalisaties", omdat je vanuit enkele voorvallen plots een gevoelsmatige conclusie wil trekken..

als je bv zegt "ik merk wel dat mijn collega's vaker afwezig zijn vanwege een begrafenis" is er evengoed een grote kans dat je een paar jaar terug mogelijk helemaal niet zoveel contact had om te weten of deze een dag afwezig waren, dat het mogelijk is dat doordat je zelf gefixeerd bent nu op deze informatie je het ook vaker ziet of ook dat je domweg 'vergeten' bent hoe vaak enkele jaren terug begrafenissen bij collega's die jou niks uitmaken optraden.

Iig is het heel makkelijk te bewijzen dat er geen structurele oversterfte bestaat, op basis van zaken als de oversterftemonitor die heel goed bijhoud wanneer er meer overlijdens zijn (en dan blijkt dat de corona-pieken ongekend groot waren, er nog steeds enige pieken rondom griep of andere virale epidemische infesties kunnen optreden of deze week zal er vermoedelijk een grotere oversterfte zijn door de hitte).

Ook houd het CBS de Doodsoorzakenstatistiek bij:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)dsoorzakenstatistiek

Het is verder reuze positief dat je an sich een beginnende intersse in statistische gegevens hebt, maar je moet dat niet vanuit een bevoordeeelde ideologische instelling willen misbruiken door veel 'anekdotisch' te gaan redeneren, dat staat juist recht tegenover statische bewijsvoering die ook grotendeels gedragen wordt door de 'Wet van de Grote getallen".. als bepaalde zaken structureel vaak voorkomen zullen deze altijd traceerbaar zijn in statische datasets met grote aantallen records
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 15:28:07 #119
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214702311
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 13:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ik snap dat het gevoelens van paniek of boosheid oproept als je de harde realiteit onder ogen krijgt, dat je jarenlang bent voorgelogen door de overheid met catastrofale gevolgen.
Again ik ben totaal niet in paniek, zelfs nog een booster wezen halen die theoretisch niet nodig was.

Ik maak me wel grote zorgen over de groep wetenschap ontkenners die steeds groter wordt.
pi_214702342
quote:

[..]
Natuurlijk bestaat er vaccinatieschade. En jij bent het levende bewijs ervan dat zelfs ongevaccineerden last hebben van vaccinaties.
pi_214702456
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 14:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Anecdotal_evidence

los ervan welke persoonlijke ervaringen je hebt, zulke "ik merk de laatste dat vaak/veel dingen optreden" betekenen helemaal niks als objectieve bewijsvoering

Anekdotisch bewijs leid tot een grote kans op "overhaaste generalisaties", omdat je vanuit enkele voorvallen plots een gevoelsmatige conclusie wil trekken..

als je bv zegt "ik merk wel dat mijn collega's vaker afwezig zijn vanwege een begrafenis" is er evengoed een grote kans dat je een paar jaar terug mogelijk helemaal niet zoveel contact had om te weten of deze een dag afwezig waren, dat het mogelijk is dat doordat je zelf gefixeerd bent nu op deze informatie je het ook vaker ziet of ook dat je domweg 'vergeten' bent hoe vaak enkele jaren terug begrafenissen bij collega's die jou niks uitmaken optraden.

Iig is het heel makkelijk te bewijzen dat er geen structurele oversterfte bestaat, op basis van zaken als de oversterftemonitor die heel goed bijhoud wanneer er meer overlijdens zijn (en dan blijkt dat de corona-pieken ongekend groot waren, er nog steeds enige pieken rondom griep of andere virale epidemische infesties kunnen optreden of deze week zal er vermoedelijk een grotere oversterfte zijn door de hitte).

Ook houd het CBS de Doodsoorzakenstatistiek bij:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)dsoorzakenstatistiek

Het is verder reuze positief dat je an sich een beginnende intersse in statistische gegevens hebt, maar je moet dat niet vanuit een bevoordeeelde ideologische instelling willen misbruiken door veel 'anekdotisch' te gaan redeneren, dat staat juist recht tegenover statische bewijsvoering die ook grotendeels gedragen wordt door de 'Wet van de Grote getallen".. als bepaalde zaken structureel vaak voorkomen zullen deze altijd traceerbaar zijn in statische datasets met grote aantallen records
Vergeet ook niet dat hijzelf, en waarschijnlijk dus ook zijn kennissenkring en collegas met wie hij omgaat, en met wie zij omgaan, ouder zijn geworden, wat ook weer de kans vergroot op overlijden. Alsof mensen in het bejaardentehuis gaan klagen dat het voedsel vergiftigd wordt omdat er zoveel bewoners doodgaan, want 'vroeger gingen er helemaal niet zoveel mensen dood'.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 15:53:27 #122
490410 Dr8gonOfLife
pi_214702531
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 15:28 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Again ik ben totaal niet in paniek, zelfs nog een booster wezen halen die theoretisch niet nodig was.

Ik maak me wel grote zorgen over de groep wetenschap ontkenners die steeds groter wordt.
Ja, ik had het al wel door dat jij een booster hebt gehaald. Je steekt ondertussen een keiharde middelvinger op richting de nabestaanden van tenminste 17 miljoen vaccinatiedoden.
pi_214702561
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 15:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ja, ik had het al wel door dat jij een booster hebt gehaald. Je steekt ondertussen een keiharde middelvinger op richting de nabestaanden van tenminste 17 miljoen vaccinatiedoden.
heb je daar ook een legitieme bron voor?
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:03:01 #124
490410 Dr8gonOfLife
pi_214702621
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 15:56 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
heb je daar ook een legitieme bron voor?
Ik heb dat eerder wel gedeeld in deze topicreeks ja.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:03:41 #125
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_214702624
quote:

[..]
:D

17 miljoen. _O-
pi_214702804
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
:')
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:23:56 #127
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214702816
quote:

[..]
_O- je bent gewoon een dom trolletje.. 17 fucking miljoen _O-
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:38:49 #128
490410 Dr8gonOfLife
pi_214703008
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:23 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
_O- je bent gewoon een dom trolletje.. 17 fucking miljoen _O-
Er zijn wereldwijd tenminste 17 miljoen mensen overleden aan vaccinatieschade, ja.

[ Bericht 4% gewijzigd door SwJ op 13-08-2024 16:56:17 ]
pi_214703116
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:03 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Dat was een link van een zelfbenoemde Correlatie-onderzoekstichting, die oversterfte over de hele covid-periode analyseerde, van 2020 tot 2022 in 93 landen en uitkwam op 30.9 miljoen doden die boven de te verwachtte sterfte lag....
https://correlation-canad(...)rt-Hickey-Linard.pdf

Hun nadruk op "correlatie" maakt al duidelijk dat ze statistieken niet begrijpen, ze nemen aan dat _als_ er een correlatie bestaat, je lukraak iedere causatie kunt nemen en die eroverheen kunt plaatsen en dan doen alsof dit ook een causaal verband geeft

vervolgens gingen ze dat terugrekenen naar 'doden per prik' ... simpelweg door aan te nemen dat deze oversterfte allemaal door vacinatie zou komen en er niet gewoon een voortdurende covid-epidemie bestond (vreemd genoeg rekenen ze ook oversterfte in 2020 vaccinaties toe, wat toch best wel een knappe aanname is, dat mensen op voorhand al gestorven zijn aan een 'mogelijke' vaccinatie die ze later zouden hebben kunnen krijgen).

Ook is opvallend in hun gegevens ze niet konden ontkennen, dat de sterfte na 2021 duidelijk hoger is in armere landen met weinig vaccinatie, terwijl de sterfte in rijkere landen sterker daalt.
Hun grootste oversterfte was bv in Zuid-amerika.

Kun je uitleggen hoe dat kan komen... dat inderdaad de landen met een sterke vacinatiecampagne een duidelijke oversterfte-afname hadden, en dat de oversterfte na het begin van de vaccinatiecampagne opvallend genoeg extra hoog was in de armste bevolkingsgroepen (die dus geen of beperkte toegang tot vaccinatie hadden)?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 16:52:15 #130
490410 Dr8gonOfLife
pi_214703156
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:48 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Dat was een link van een zelfbenoemde Correlatie-onderzoekstichting, die oversterfte over de hele covid-periode analyseerde, van 2020 tot 2022 in 93 landen en uitkwam op 30.9 miljoen doden die boven de te verwachtte sterfte lag....
https://correlation-canad(...)rt-Hickey-Linard.pdf

Hun nadruk op "correlatie" maakt al duidelijk dat ze statistieken niet begrijpen, ze nemen aan dat _als_ er een correlatie bestaat, je lukraak iedere causatie kunt nemen en die eroverheen kunt plaatsen en dan doen alsof dit ook een causaal verband geeft

vervolgens gingen ze dat terugrekenen naar 'doden per prik' ... simpelweg door aan te nemen dat deze oversterfte allemaal door vacinatie zou komen en er niet gewoon een voortdurende covid-epidemie bestond (vreemd genoeg rekenen ze ook oversterfte in 2020 vaccinaties toe, wat toch best wel een knappe aanname is, dat mensen op voorhand al gestorven zijn aan een 'mogelijke' vaccinatie die ze later zouden hebben kunnen krijgen).

Ook is opvallend in hun gegevens ze niet konden ontkennen, dat de sterfte na 2021 duidelijk hoger is in armere landen met weinig vaccinatie, terwijl de sterfte in rijkere landen sterker daalt.
Hun grootste oversterfte was bv in Zuid-amerika.

Kun je uitleggen hoe dat kan komen... dat inderdaad de landen met een sterke vacinatiecampagne een duidelijke oversterfte-afname hadden, en dat de oversterfte na het begin van de vaccinatiecampagne opvallend genoeg extra hoog was in de armste bevolkingsgroepen (die dus geen of beperkte toegang tot vaccinatie hadden)?
Onvoldoende registratie in westerse landen.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:00:56 #131
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214703254
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Er zijn wereldwijd tenminste 17 miljoen mensen overleden aan vaccinatieschade, ja.
Opnieuw, wat heeft mijn steun voor Oekraļne te maken met dit topic?

Je hebt nog nooit informatie gepost waaruit blijkt dat er 17 miljoen doden gevallen zijn door vaccinatie.
pi_214703281
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk geen uitleg maar gewoon een zoveelste soundbite zonder enige onderbouwing. Kom op met een iq van boven de 120 moet het toch niet moeilijk zijn om met verifieerbare feiten en daarop gemaakte argumenten te komen. ^O^
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:04:00 #133
490410 Dr8gonOfLife
pi_214703288
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:00 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Je hebt nog nooit informatie gepost waaruit blijkt dat er 17 miljoen doden gevallen zijn door vaccinatie.
Dan moet je deze topicreeks beter doorlezen.
pi_214703331
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:04 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
wat val jij wederom door de mand :D
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:13:13 #135
66444 Lord_Vetinari
pi_214703396
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:00 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Dat kan ook niet want die 17 miljoen bestaan alleen in de gerafelde geest van dit soort wappies.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:14:13 #136
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214703408
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:04 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Dan zie alleen maar een falende: "kritisch denker"/"zelf onderzoekert".
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:33:28 #137
66444 Lord_Vetinari
pi_214703600
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:14 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dan zie alleen maar een falende: "kritisch denker"/"zelf onderzoekert".
Komt omdat je geboosterd bent, natuurlijk. Dat veroorzaakt Oostindische blindheid.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 17:50:54 #138
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214703788
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Komt omdat je geboosterd bent, natuurlijk. Dat veroorzaakt Oostindische blindheid.
Dat natuurlijk en die meuk die mijn psych voor schrijft, ik ben een uberschaap.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:06:52 #139
66444 Lord_Vetinari
pi_214703983
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 17:50 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat natuurlijk en die meuk die mijn psych voor schrijft, ik ben een uberschaap.
Een slaaf van Big Pharma :Y
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 18:36:08 #140
545 dop
:copyright: dop
pi_214704355
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 16:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Die moet je even uitleggen, registratie van wat?
Het aantal overlijdens?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_214705345
Straks weer allemaal in de rij staan voor het monkeypox vaccine! :9~
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:07:47 #142
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_214705444
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 20:00 schreef PSVCL het volgende:
Straks weer allemaal in de rij staan voor het monkeypox vaccine! :9~
Dat jij het verschil niet ziet tussen het virus dat Covid-19 veroorzaakt en het apenpokken virus zegt meer over jou dan over ons.
pi_214705451
-

[ Bericht 50% gewijzigd door PSVCL op 13-08-2024 20:08:27 (gereseveerd) ]
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 21:07:52 #144
132191 -jos-
Money=Power
pi_214706344
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2023 14:29 schreef -jos- het volgende:

[..]

Dit betreft een aangevulde repost van -jos- in VER / Vaccinatieschadetopic #6 | Zonder leugens
omdat er volgende maand weer een nieuwe mRNA vaccinatieronde in Nederland van start gaat.

Het begon in maart 2023 met een schatting van Herman Steigstra voor de kans op overlijden door een vaccinatie van ruwweg 1:2000 ofwel 0,05%. (Zie deze en deze tweet voor zijn huidige schatting: 1:1500)

Uit interesse ben ik daarna toch eens gaan kijken of dit ongeveer klopt. In de literatuur wordt de kans op overlijden door een vaccinatie ook wel de all-ages vaccine-dose fatality rate (vDFR) genoemd (de verhouding tussen geschatte vaccin-geinduceerde doden en gevaccineerderen in een populatie).

De vDFR is om te zetten naar een percentage van extra overlijdens ten opzichte van het verwachte aantal overlijdens (% oversterfte) indien het aantal vaccinaties in een populatie bekend is. Dat kan voor Nederland door de vaccinatiegraad van het RIVM van gemiddelde 2 a 4 vaccinaties per inwoner (zie vaccinatiegraad basisserie + herhaalprik) en als bevolkingsaantal 17500000 te gebruiken. Dan krijgen we de simpele som van 17500000*0.0005*2=17500 extra doden per 2 vaccinaties. Dit komt dan ruwweg neer op +-10% oversterfte door 2 vaccinaties (per jaar).

Dit percentage kunnen we valideren door te zien dat bij het CBS de oversterfte in 2021 en 2022 inderdaad in de buurt van dit getal (+-10% oversterfte) komt. Ook als je liever de totale jaarsterftecijfers gebruikt zul je hierop uitkomen.

Wat als we naar de hele EU kijken? Ook in de hele EU is er +-10% oversterfte sinds 2020 vergeleken met het 2016-2019 gemiddelde.

De EU data is ook gebruikt in deze studie die uitkomt op +-10,5% oversterfte per vaccinatie.

En wat als we een totaal andere schattingsmethode gebruiken, op basis van bijwerkingsmeldingen in de VS en EU? Wereldwijd zijn er dan naar schatting 19.5 miljoen extra doden door 12 biljoen prikken wat neerkomt op een vDFR van 1:615 ofwel 0,1625%. Deze schatting is erg ruw en waarschijnlijk ook te pessimistisch maar laat wel zien dat ook met een totaal andere berekeningsmethode de schatting van Steigstra plausibel lijkt.

Bovenstaande beschouwend is het cru dat al uit de eerste Pfizer studieresultaten in 2021 bleek dat er een flinke oversterfte (24%) was in de experimentele groep ten opzichte van de placebo groep :{ (Zie ook hier).

Ronald Meester laat hier zien dat een model met als aanname een vDFR van 1:1750 (+-0,06%) de Nederlandse data van de 2022 najaars vaccinaties het beste verklaart.

Op basis van VS data met een populatie van 148 miljoen: '23% excess mortality for 2021 and 2022'. De data en methodologie zijn hier zelf te downloaden/verifiėren. Hetzelfde onderzoek voor het VK geeft vergelijkbare resultaten.

Het VK publiceert overigens wel de vaccinatiestatus bij overlijdens. Dat is interessant.
Dan blijkt dat gevaccineerden inderdaad minder aan COVID sterven maar vaker door all-causes.

In deze preprint studie is dit ook gekwantificeerd: "the mortality of the vaccinated coronavirus-infected groups was 14,5% higher on average than the mortality of non-vaccinated coronavirus-infected groups".

Verzekeringsanalist Josh Stirling kwantificeert op basis van dezelfde data (VK) dat de oversterfte voor gevaccineerden 26% hoger is dan voor ongevaccineerden.

Norman Fenton schat een vDFR van 0,01% (1:10000) op basis van VK gemeldde doden .

Een weer heel andere schattingsmethode is een regressieanalyse van Josh Sterling die o.b.v. de Amerikaanse CDC data +-7% oversterfte per vaccinatie vindt.

Een sterk significante correlatie tussen de vaccinaties en de oversterfte o.b.v. #boosters en oversterfte in 29 landen in 2022 door Igor Chudov. Deze berekeningen heb ik zelf geverifieerd met Our World In Data en de Human Mortality Database. Hier is overigens een goed achtergrondartikel als je OWID data gebruikt.
Hier een update van Igor Chudov op basis van data t/m december 2023.

VAERS data geeft een sterke correlatie tussen o.a. de (week)dag van vaccinatie en de (week)dag van overlijden. Komt op een schatting voor de vDFR uit van 1:825 ofwel 0,12%.

Deze studie komt voor de Relative Risk (RR) voor 2 mRNA vaccinaties vergeleken met placebo uit op 1.03, ofwel +-3% oversterfte.

Denis Rancourt schat een vDFR van 1:2000 op basis van data uit Westerse landen, en ook op basis van data uit Zuidelijke landen. Zijn nieuwste schatting, op basis van data van 78 landen, van de vDFR is 0,127% ofwel 1:787

In het VK is het aantal doden onder dubbel gevaccineerden van 18-39 jaar oud gemiddeld 91% hoger dan onder ongevaccineeren van 18-39 jaar oud tussen 1 januari 2021 en 31 januari 2022.

Deze uitgebreide studie vindt over 17 landen een all-ages vDFR van 1:800 ofwel 0.126% ± 0.004%

Actuariele analyse van OneAmerica laat een oversterftetrend tot meer dan 40% zien in jongere leeftijdsklassen.

Een Duitse studie naar oversterfte wijst op de relatie met de vacinaties: "The contrary is observed: both excess mortality and the number of stillbirths increased with increased vaccinations."

Een interessante all-cause mortality analyse tussen gevaccineerden en ongevaccineerden in de Italiaanse provincie Pescara.

Voor mensen die na het lezen van bovenstaande nog steeds vinden dat er geen causaal verband bestaat raad ik aan over de onderliggende mechanismen hier verder te lezen.

Ondersteunend verhaal in De Andere Krant,

Meer dan 1000 studies naar mRNA vaccins

Als 80-jarige is de kans om binnen 2 weken na vaccinatie te overlijden 1:200.

Duidelijke relatie van overlijden met aantal dagen na vaccinatie.

Indien je zelf de cijfers wil onderzoeken raad ik Our World in Data en Mortality Watch aan.

Samenvattend, ondanks dat er maar beperkte gegevens beschikbaar zijn van overlijdens per vaccinatiestatus lijken alle data (vDFR variėrend van 1:615 tot 1:10000 en een percentage oversterfte van 3% tot 91%) de vaccinaties als beste verklaring te geven voor de flinke oversterfte sinds 2021.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 21:16:44 #145
490410 Dr8gonOfLife
pi_214706501
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 19:04 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik ben bezig met lui die medische desinformatie posten. Dat is een soort van doel en alles behalve een obsessie.

Zo belangrijk ben je ook weer niet pik!

Een teken van labiel gedrag is dat de persoon zelf het niet door heeft. Alle seinen staan op rood voor je.

Maar goed, dat is aan een arts of psycholoog om een diagnose te stellen.
Dan moet je strijden tegen de MSM. ''Je kunt niet meer besmet raken met corona na vaccinatie,'' weet je nog?
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 21:18:17 #146
490410 Dr8gonOfLife
pi_214706531
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 20:07 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat jij het verschil niet ziet tussen het virus dat Covid-19 veroorzaakt en het apenpokken virus zegt meer over jou dan over ons.
Topic gaat over vaccinatieschade, niet per se over covid-19.
pi_214706745
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Dan klopt je OP niet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 21:37:02 #148
490410 Dr8gonOfLife
pi_214706810
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan klopt je OP niet.
De OP is anderhalf jaar oud.
pi_214706884
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan klopt je OP niet.
die klopt sowieso niet :D
pi_214706899
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 21:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Ik ga morgen met m'n baby haar DKTP-vaccinatie halen, raad je aan om daarna direct door te rijden naar een begravenisondernemer om een doodskist voor haar te bestellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')