Je kan wel merken dat hij sport kijken leuker vindt dan loopjongen spelen voor de GBL, he?quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dick Schoof is geen prater.
100%, dat is niet eens closequote:Op zondag 11 augustus 2024 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zelfs nog liever JohnDDD heb dan trein.
Dit zijn toch ook de leuke uitjes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat hij sport kijken leuker vindt dan loopjongen spelen voor de GBL, he?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Pep en Arne zijn geesteszieke psychopaten die allang opgesloten hadden moeten worden in een instelling.
Laatste 10 seconden van dit fillempje @Koffieplanter , we hebben 15 PLAKKEN.quote:Van Persie voor duel met Ajax: 'Trainerschap bevalt me heel erg' - https://nos.nl/l/2532906
Dat zou een wereldwonder zijn. Het is nog meer dan normaal totale chaos, met een selectie die op papier nog zwakker is dan de afgelopen jaren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
@:rellende_rotscholier Wordt dit HET jaar van de superboeren?
Berry Powel interim-directeur hohohohoquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou een wereldwonder zijn. Het is nog meer dan normaal totale chaos, met een selectie die op papier nog zwakker is dan de afgelopen jaren.
Guus (een lul) heeft geregeld dat drinker Stan Valckx zich er ook mee mag bemoeien. Dat wordt een doorslaand succes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Berry Powel interim-directeur hohohoho
Gesneden aardappels in frituurvet donderen is geen sport.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:27 schreef wimderon het volgende:
Mochten jullie al in een zwart gat zijn gevallen dan kunnen jullie nog kijken naar de poging om het wereldrecord frietbakken te verbreken!
Heb me kapot gelachen toen ik die laatste play van de Belzjun Kets bij het netje gooien zagquote:
Opa Seuntjens op pad.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Guus (een lul) heeft geregeld dat drinker Stan Valckx zich er ook mee mag bemoeien. Dat wordt een doorslaand succes.
Ach ze zijn zelf ook promovendus toch. Ik dacht weer wat in zijn privésfeer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelijk dik verloren met Beerschot tegen een middenmotor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |