Zonder Welten, De Goede en Van Geffen zijn er speelsters goed voor 778 interlands niet meer bij.quote:De kersverse trainingsgroep van Van Ass bevat 27 speelsters die vandaag (dinsdag) beginnen met de voorbereiding op de FIH Pro League in Utrecht en Amsterdam (22 juni tot en met 30 juni) en de Olympische Spelen in Parijs (26 juli tot en met 11 augustus). In vergelijking met de meest recente selectie, waarmee in februari in India de FIH Pro League werd gespeeld, is aanvoerder Xan de Waard terug van een voetblessure en is ook keepster Julia Remmerswaal weer van de partij. Vanuit Jong Oranje zijn Eline Jansen (Kampong), Daantje de Kruijff (Hurley) en Mikki Roberts (Tilburg) als stagespeelster uitgenodigd om mee te trainen.
Oh, eerder dan gedacht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:15 schreef Salina het volgende:
Het kan nog jong0ns.
Ik denk toch een late, lullige 1-1.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:16 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nee nu hoef je ook niet meer te juichen, opbokken.
lastig hoor, best groot dat China.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu niet alsnog in China trappen pls
Raar, die is aan het rennen alsof die hier op zit te wachten .....quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:18 schreef HiDiHo het volgende:
Bij Sifan laten ze het doelpunt ook ff zien
Hopelijk werkt hetquote:
Is dat niet dat liedje?quote:
Ja ging rechter dan ik dachtquote:
Hoezo?quote:
En daaaar zijn ze.........quote:
Love clouseau in september heenquote:
RIP Romanaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:28 schreef butz0rs het volgende:
TOETER TOETER TOETER TOETER TOETER
met romana op de scooter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
Niet spoilen debielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je We Zijn Er Bijna niet even op pauze zetten dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
Rek die shootouts eventjes, want we zijn er bijna!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:30 schreef HiDiHo het volgende:
gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen tweede scherm aan hebbenquote:
Dit valt me vies tegen ja, dit zou een zekerheid moeten zijn iit de mannenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het stiekem al een beetje teleurstellend.
Je had ze al moeten opvretenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het stiekem al een beetje teleurstellend.
Ik had hier al een vinkje neergezet. Teleurstellend.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit valt me vies tegen ja, dit zou een zekerheid moeten zijn iit de mannen
Keepster is nu beducht voor lobjes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
De Chinezen hebben al tegen de Belgen mogen oefenen. Dat lijkt me een voordeel.
Wow rustig!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee eerst niet, maar goed, al door 3 mongolen gezegd dus iedereen weet het
Ok...ik was daar niet van op de hoogtequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn gewoon de regels, geen uitslagen van andere sporten spoilen
Nederland verliest ze zelden zei de commentator net. Dus daar maar op vertrouwen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:32 schreef alpeko het volgende:
Zijn wij beter dan België met shoot outs?
dat is de coach van chinaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:32 schreef Caland het volgende:
Wat zit dat vieze vette varken nou steeds te juichen?
De mannen wonnen ook bijna nooit..quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland verliest ze zelden zei de commentator net. Dus daar maar op vertrouwen.
Tic van Annan, lijkt te genieten van spanning.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:32 schreef Caland het volgende:
Wat zit dat vieze vette varken nou steeds te juichen?
En geen friet/patat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:34 schreef FvanS het volgende:
Nou laten we dit even fixen, anders haal ik wederom een week geen chinees
laatste keer dat het zo lang duurde was er een veldbestormer die buiten beeld moest blijven (bij de 100 meter meen ik)quote:
Ze doet ook als paard mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
veenendaal was toch de keeper van ned voetbalteam...doet ze ook hockey
Het zijn geen ekte penalties, hier komt wat meer techniek bij kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hmm dit is lastig te voorspellen, Nederland en penalties dan denk ik verliezen. Maar dit zijn wel onze hockeydames die winnen enkel goud toch?
Gejinxdquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:36 schreef RipCity het volgende:
Ik zet de gouden medaille maar vast in de spiegel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |