Geen tweede scherm aan hebbenquote:
Dit valt me vies tegen ja, dit zou een zekerheid moeten zijn iit de mannenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het stiekem al een beetje teleurstellend.
Je had ze al moeten opvretenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het stiekem al een beetje teleurstellend.
Ik had hier al een vinkje neergezet. Teleurstellend.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit valt me vies tegen ja, dit zou een zekerheid moeten zijn iit de mannen
Keepster is nu beducht voor lobjes.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
De Chinezen hebben al tegen de Belgen mogen oefenen. Dat lijkt me een voordeel.
Wow rustig!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee eerst niet, maar goed, al door 3 mongolen gezegd dus iedereen weet het
Ok...ik was daar niet van op de hoogtequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn gewoon de regels, geen uitslagen van andere sporten spoilen
Nederland verliest ze zelden zei de commentator net. Dus daar maar op vertrouwen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:32 schreef alpeko het volgende:
Zijn wij beter dan België met shoot outs?
dat is de coach van chinaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:32 schreef Caland het volgende:
Wat zit dat vieze vette varken nou steeds te juichen?
De mannen wonnen ook bijna nooit..quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland verliest ze zelden zei de commentator net. Dus daar maar op vertrouwen.
Tic van Annan, lijkt te genieten van spanning.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:32 schreef Caland het volgende:
Wat zit dat vieze vette varken nou steeds te juichen?
En geen friet/patat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:34 schreef FvanS het volgende:
Nou laten we dit even fixen, anders haal ik wederom een week geen chinees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |