Hahaquote:
Ik dacht ook dat ie zat. Maar ik twijfelde nog, dus ik ging nog niet juichen.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
#metooquote:
Maar ook de jaren met oeverloos getik achterin en op middenveld zonder creativiteitquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou noem je precies de jaren dat Nederland vrij matig voetbalde en door effectieve counters het soms wat leek.
Ik ook niet. Erg jammer dat die kool er smerig ingepist werd.quote:
Nee dat zijn juist weer de laatste jaren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Maar ook de jaren met oeverloos getik achterin en op middenveld zonder creativiteit
jamaar...het vlaggetje...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Sorry maar Nederland creert toch helemaal niks of ligt het aan mij? Waarom verdient NL te winnen? Je kunt China ook credits geven voor goed achterover leunen en het achterin dicht houden, ze hoeven geen open huis te houden of sprankelend te spelen
Hoe wil je iets creëren als er 11 chinezen in de cirkel staan te wachten? Dan kan je niet veel meer dan voetjes zoeken en ballen erin pompen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Sorry maar Nederland creert toch helemaal niks of ligt het aan mij? Waarom verdient NL te winnen? Je kunt China ook credits geven voor goed achterover leunen en het achterin dicht houden, ze hoeven geen open huis te houden of sprankelend te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |