Ja mag je natuurlijk vinden. Ik vind dat nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gek dat wanneer je zelf anoniem blijft, je wel je kind er op zet.
Wij gaan donderdagavond in Caprera naar zijn optreden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:09 schreef Molo het volgende:
Tartelette en eclair gegeten in de zon, met zachtjes Spinvis op vanuit de auto
Had er Remoulade bij gemaakt, kappertjes, augurken, jalapenjo, ansjovis, peterselie en wat gedroogde tomaten innde mayonaise gedraaid. Erg lekker en pittigquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een paar mooie stukken kabeljauw, maak verse frieten erbij, Fish&Chips.
Tafel vol zoets! Ik ga quesillo opzoeken, ziet er erg goed uit!quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:47 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er sinds vandaag een peuter bij! Vriend van ons kwam langs en heeft lekker gebakken. Meringue, quesillo, coquitos en snickerdoodle koekjes
Yes! Later kwamen de hartige dingen op tafel toen de barbecue aan ging!quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tafel vol zoets! Ik ga quesillo opzoeken, ziet er erg goed uit!
Gefeliciteerd nog met je peuter
Heerlijke muziek als ik ervoor in de stemming ben. Kind vindt het ook fantastisch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan donderdagavond in Caprera naar zijn optreden.
Dit klinkt heerlijk zeg!quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Yes! Later kwamen de hartige dingen op tafel toen de barbecue aan ging!
Quesillo is een soort Venezuelaanse flan! Net het restant opgegeten als lunch, zó goed.
erg lekker deze!quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een vers pakket van de AH, kip madras.
[ afbeelding ]
Deze vind ik altijd erg goed te etenquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:14 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of wij het ook lekker gaan vinden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Deze vind ik altijd erg goed te eten
quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:14 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niet helemaal mijn smaak. Ik hou niet van de zoetige enigszins weeïge smaak van zoete aardappels.quote:
Vind het ook smerig spulquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch niet helemaal mijn smaak. Ik hou niet van de zoetige enigszins weeïge smaak van zoete aardappels.
Ik kan me geen zoete aardappel herinneren in dat pakket (hoewel ik t wel lekker vind). Misschien gewijzigd recept? Hoop het nietquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch niet helemaal mijn smaak. Ik hou niet van de zoetige enigszins weeïge smaak van zoete aardappels.
De ingrediëntenbeschrijving zegt dat het flespompoen bevatquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kan me geen zoete aardappel herinneren in dat pakket (hoewel ik t wel lekker vind). Misschien gewijzigd recept? Hoop het niet
Plus:quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:15 schreef Molo het volgende:
De ingrediëntenbeschrijving zegt dat het flespompoen bevat
quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
De ingrediëntenbeschrijving zegt dat het flespompoen bevat
Ik snap em al. Ik heb curry madras, dat is een ander pakket.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus:
met groentemix met zoete aardappel, 20% zilvervliesrijst, 11% kruidenpasta en spinazie
Ik vind met name het verspakket kip madras/curry madras waarbij je de groenten nog zelf moet snijden erg smakelijk. Hebben jullie die al eens geprobeerd?quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:14 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. (Nog) niet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:53 schreef Whiskers2009 het eevolgende:
Ik vind met name het verspakket kip madras waarbij je de groenten nog zelf moet snijden erg smakelijk. Hebben jullie die al eens geprobeerd?
Ik ook niet. Probeer het andere verspakket dan eens, waarbij je de groenten zelf moet snijden. Zit geen zoete aardappel bij.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, heel ander iets dan wat je je postte dus. Ja die matige nepsoorten van de Plus zijn toch minder.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus:
met groentemix met zoete aardappel, 20% zilvervliesrijst, 11% kruidenpasta en spinazie
Wow wow, een eigen rotisseriequote:Op maandag 12 augustus 2024 23:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb een rotisserie-oventje gekocht vandaag, en als eerste experiment een soort porchetta/kiprollade van kippendij gemaakt met jamon de Iberico erin en gemarineerd met tijm uit eigen tuin. Gegeten met mozarella salade met pesto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |