Ja mag je natuurlijk vinden. Ik vind dat nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon gek dat wanneer je zelf anoniem blijft, je wel je kind er op zet.
Wij gaan donderdagavond in Caprera naar zijn optreden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:09 schreef Molo het volgende:
Tartelette en eclair gegeten in de zon, met zachtjes Spinvis op vanuit de auto
Had er Remoulade bij gemaakt, kappertjes, augurken, jalapenjo, ansjovis, peterselie en wat gedroogde tomaten innde mayonaise gedraaid. Erg lekker en pittigquote:Op zondag 11 augustus 2024 15:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een paar mooie stukken kabeljauw, maak verse frieten erbij, Fish&Chips.
Tafel vol zoets! Ik ga quesillo opzoeken, ziet er erg goed uit!quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:47 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er sinds vandaag een peuter bij! Vriend van ons kwam langs en heeft lekker gebakken. Meringue, quesillo, coquitos en snickerdoodle koekjes
Yes! Later kwamen de hartige dingen op tafel toen de barbecue aan ging!quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tafel vol zoets! Ik ga quesillo opzoeken, ziet er erg goed uit!
Gefeliciteerd nog met je peuter
Heerlijke muziek als ik ervoor in de stemming ben. Kind vindt het ook fantastisch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan donderdagavond in Caprera naar zijn optreden.
Dit klinkt heerlijk zeg!quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Yes! Later kwamen de hartige dingen op tafel toen de barbecue aan ging!
Quesillo is een soort Venezuelaanse flan! Net het restant opgegeten als lunch, zó goed.
erg lekker deze!quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een vers pakket van de AH, kip madras.
[ afbeelding ]
Deze vind ik altijd erg goed te etenquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een vers pakket van de AH, kip madras.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of wij het ook lekker gaan vinden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Deze vind ik altijd erg goed te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |