quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een vers pakket van de AH, kip madras.
[ afbeelding ]
Toch niet helemaal mijn smaak. Ik hou niet van de zoetige enigszins weeïge smaak van zoete aardappels.quote:
Vind het ook smerig spulquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch niet helemaal mijn smaak. Ik hou niet van de zoetige enigszins weeïge smaak van zoete aardappels.
Ik kan me geen zoete aardappel herinneren in dat pakket (hoewel ik t wel lekker vind). Misschien gewijzigd recept? Hoop het nietquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch niet helemaal mijn smaak. Ik hou niet van de zoetige enigszins weeïge smaak van zoete aardappels.
De ingrediëntenbeschrijving zegt dat het flespompoen bevatquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kan me geen zoete aardappel herinneren in dat pakket (hoewel ik t wel lekker vind). Misschien gewijzigd recept? Hoop het niet
Plus:quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:15 schreef Molo het volgende:
De ingrediëntenbeschrijving zegt dat het flespompoen bevat
quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
De ingrediëntenbeschrijving zegt dat het flespompoen bevat
Ik snap em al. Ik heb curry madras, dat is een ander pakket.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus:
met groentemix met zoete aardappel, 20% zilvervliesrijst, 11% kruidenpasta en spinazie
Ik vind met name het verspakket kip madras/curry madras waarbij je de groenten nog zelf moet snijden erg smakelijk. Hebben jullie die al eens geprobeerd?quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een vers pakket van de AH, kip madras.
[ afbeelding ]
Nee. (Nog) niet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:53 schreef Whiskers2009 het eevolgende:
Ik vind met name het verspakket kip madras waarbij je de groenten nog zelf moet snijden erg smakelijk. Hebben jullie die al eens geprobeerd?
Ik ook niet. Probeer het andere verspakket dan eens, waarbij je de groenten zelf moet snijden. Zit geen zoete aardappel bij.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, heel ander iets dan wat je je postte dus. Ja die matige nepsoorten van de Plus zijn toch minder.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus:
met groentemix met zoete aardappel, 20% zilvervliesrijst, 11% kruidenpasta en spinazie
Wow wow, een eigen rotisseriequote:Op maandag 12 augustus 2024 23:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb een rotisserie-oventje gekocht vandaag, en als eerste experiment een soort porchetta/kiprollade van kippendij gemaakt met jamon de Iberico erin en gemarineerd met tijm uit eigen tuin. Gegeten met mozarella salade met pesto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |