Die eindsprint gaat dodelijk zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
2e echt het maximaal haalbare lijkt me.
Dat Nederland hier meedoet voor een medaille is al ontzettend knap.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
2e echt het maximaal haalbare lijkt me.
3e of 4equote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:45 schreef BillDauterive het volgende:
Oef, ik heb dus eten lopen koken en weet niet hoe het ervoor staat. Alsnog vind ik het spannend. Hup
Hoe dan ook is een medaille ver boven verwachting!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je zou verwachten dat Van der Duin de betere van de twee is, maar die kan amper op haar fiets blijven zitten.
Ik snap ook nooit waarom dat niet continue in beeld isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Alvast tip voor de volgende keer, zet er even een permanente tussenstand bij.
Zeker. Maar dit wordt P3quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:44 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat Nederland hier meedoet voor een medaille is al ontzettend knap.
Nouja, deze medaille had ik toch niet verwachtquote:
Absoluut.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe dan ook is een medaille ver boven verwachting!
quote:
Op 10 ronden was het wel duidelijk dat Barker er nog overheen zou gaan met de dubbele punten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, deze medaille had ik toch niet verwacht
Leer nou eens lezen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit is een daverende verassing.
Zijn ze allemaal afgefikt dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit is een daverende verassing.
Ja, dat zat er dik in. En was het ook snel duidelijk dat Nederland niet de 4 nodige punten ging sprokkelenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op 10 ronden was het wel duidelijk dat Barker er nog overheen zou gaan met de dubbele punten.
Waaromquote:
zijn die niet meer van de Curry?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:49 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Kbap gedaan van de Britten, mag ook gezegd
Helaas.quote:
#veryverysuperquote:
dat was het brons van Hoogland ook volgend Jan, als hij hem paktquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:47 schreef Slobeend het volgende:
Brons met een hele dikke goude rand eromheen aldus Bobbie.
Half uurtjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Italianen gaan nu wel weer over ons heen.
Zilver of brons maakt werkelijk niemand wat uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:49 schreef kilon het volgende:
Wel zuur dat je net het zilver mist op deze manier, maar toch mooi
HARRIE zet dat zo weer recht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je zou weggaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zilver of brons maakt werkelijk niemand wat uit.
Wel tactisch lekker gereden met dat rondje voorsprong toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal nooit meer kritiek hebben op van Belle allen.
Je zegt nu dingen waar een gedeelte van het publiek hier helemaal van in de war raakt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stephen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
zijn die niet meer van de Curry?
Behalve de winnaars die tillen de fiets nog even opquote:
Van alle domme teeks is dit wel de domste teeks.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
gewoonquote:
En het andere gedeelte opgewondenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je zegt nu dingen waar een gedeelte van het publiek hier helemaal in de war raakt.
Dat klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je zegt nu dingen waar een gedeelte van het publiek hier helemaal in de war raakt.
dit ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:49 schreef kilon het volgende:
Ach, laat ze 4 jaar doorgroeien en wie weet wat er nog meer mogelijk is
7500 euro is het verschil.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
gelukkig ben ik al over heel veel Italiaanse vrouwen heen geweest, dus dat maakt het weer een beetje goed voor TeamNLquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alle incels leveren weer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
gelukkig ben ik al over heel veel Italiaanse vrouwen heen geweest, dus dat maakt het weer een beetje goed voor TeamNL
Oh ja dat vergeet ik steeds. Stiekem ook wel erg zin in, al wordt dat geen goud als ik de berichten mag geloven.quote:
Ze verzuurde over 5km niet aldus haarzelf, dus als ze gewoon de pace van de 5km volhoudt komt alles goed.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja dat vergeet ik steeds. Stiekem ook wel erg zin in, al wordt dat geen goud als ik de berichten mag geloven.
Het zou best kunnen. Het is alleen gekkenwerk dat ze overmorgen ook een marathon gaat lopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja dat vergeet ik steeds. Stiekem ook wel erg zin in, al wordt dat geen goud als ik de berichten mag geloven.
nog 2 medailles zou al uniek zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn idee leek te zijn: als ze minder punten hebben mag een land die pakken zolang ze niet over NL gaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Koster vond het wel een goed idee dat Italië een ronde zou pakken, want die stonden toch meer dan 20 punten achter Nederland. Dat er onderweg ook punten te verdienen zijn was hij even vergeten.
Goud!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke kleur gaat dit worden?
Brons met zilveren randquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke kleur gaat dit worden?
Daarom kijk ik op De Belg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Koster vond het wel een goed idee dat Italië een ronde zou pakken, want die stonden toch meer dan 20 punten achter Nederland. Dat er onderweg ook punten te verdienen zijn was hij even vergeten.
Ik kan me niet voorstellen dat Renaat wel het overzicht wist te behouden.quote:
Had niet het idee dat de dames verder veel energie hadden om extra sprintjes te pakken. Dat extra rondje was al een godswonder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Zijn idee leek te zijn: als ze minder punten hebben mag een land die pakken zolang ze niet over NL gaan.
Dat dit een race is waar je punten moet sprokkelen snaptie niet denk ik
Die was wel redelijk bij, al had hij de uitvalspoging van de Belsen wat laat in de smiezen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Renaat wel het overzicht wist te behouden.
Daarom keek ik naar Jan en Bobbie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zat nog met de intensieve training die zie voor de OS had gedaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ze verzuurde over 5km niet aldus haarzelf, dus als ze gewoon de pace van de 5km volhoudt komt alles goed.
Die had niet eens in de gaten dat Italië een rondje pakte, dat moest ik hier lezen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bobbie kan niet eens zijn veters strikken, laat staan dat hij een koppelkoers kan volgen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daarom keek ik naar Jan en Bobbie.
Jan had het prima in de smiezen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bobbie kan niet eens zijn veters strikken, laat staan dat hij een koppelkoers kan volgen.
Op FOK! is het anders wel een sport om topics te openen met BREAKING in de TTquote:
eens maar een medaille is een medaillequote:
En dan dit weekend ook nog Harrie op de keirin en Sifan op de marathon. Sydney heeft een GROOT probleem.quote:
En datzelfde dacht die daarna nog een keer toen België. Die let echt totaal niet op welke punten die teams dan nog pakken...quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat zou helemaal ellendig te volgen zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef BillDauterive het volgende:
Pas nu ik de liveblog van nos.nl bijlees, zie ik dat het geen gemengde koppelkoers was en dat Maike geen Mike heet. Oeps
hehe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef BillDauterive het volgende:
Pas nu ik de liveblog van nos.nl bijlees, zie ik dat het geen gemengde koppelkoers was en dat Maike geen Mike heet. Oeps
Ik twijfel wel over die van Sifan. Maar India is goed op weg naar goud.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En dan dit weekend ook nog Harrie op de keirin en Sifan op de marathon. Sydney heeft een GROOT probleem.
Dat zou voor Koster niets uitmakenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat zou helemaal ellendig te volgen zijn
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, maar dat is niet realistisch.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is het bij koppelkoers niet gunstiger om op 2/3e te blijven rijden voor de groep uit? Dan pik je alle punten op.
Zijn ze allemaalquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gun het de ietwat autistische Hoogland wel.
Soort zoekt soort?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gun het de ietwat autistische Hoogland wel.
is ooit getrapt op dopingquote:
Heeft al wat goud en zilver toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:03 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dit gaat Hoogland verliezen helaas. Diploma met koperen rand.
Die sellout boeit niemand.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
Deadmau5 - Ghosts n Stuff![]()
We komen er wel.
Hopelijk zat dat dan niet in een spuit of een flesje, want dat is wel erg pijnlijk.quote:
Ik hou een spelletje herken het nummer in de arena.quote:
het is heel (lees: te) zwaar om dat eindeloos te blijven doenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:02 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is het bij koppelkoers niet gunstiger om op 2/3e te blijven rijden voor de groep uit? Dan pik je alle punten op.
Gematst dus.quote:
Het leven van een pessimist.quote:
WIJ zitten in zo'n flow dat Abdi Nageeye zijn rondvaart door de grachten al geboekt heeft.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En dan dit weekend ook nog Harrie op de keirin en Sifan op de marathon. Sydney heeft een GROOT probleem.
Zeker maar nog geen diplomaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heeft al wat goud en zilver toch?
Pays Bas?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:58 schreef Koffieplanter het volgende:
En er is ook nog Bas en die kan er geen reet van.
Waarom zou die balenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |